Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mijn paard stond op een opfokstal in vlist (vlakbij haastrecht) mijn paard had opeens een hele grijze huid, alle haren waren weg vanaf zijn hoofd naar de hals toe. dus ik vroeg aan de baas daar waarom hij mij niet gebeld heeft zodat ik kon beslissen of er een dierenarts bij kon komen. tja daar was geen antwoord op
toen de veearts gebeld en die kwam, maar dat was ook een l ulhannes, die wist niet wat het was en vroeg of ik het wist...eikel..ik ben toch geen dierenarts, hij wilde dat ik even de diagnose vaststelde! uiteindelij kheb ik naar een doorverwijzing gevraagd naar utrecht...na bloedproeven ed..kon ik mijn paard na een paar dagen weer ophalen en was het grijze aan het wegtrekken en het haar kwam langzaam terug. bleek dat hij een vermindering van weerstand had...of eigenlijk geen en was dus iets ondervoedt en had dus niet voldoende kracht en werd ziek. Zirano schreef:Vandaag heb ik voor het eerst gezien dat hij weer totaal ontspannen was.Liet zich lekker kroelen en begon heel diep te gapen.
Wat een rust.
. En wie weet heeft iemand anders er nog wat aan!