Man wil mijn pony's verkopen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:52

iedereen? ik heb er nooit wat over gezegd hoor

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:59

wat praat jij nou weer iedereen ! ik heb het de hele tijd voorhaar op genomen omdat jullie zo lomp bezig waren! en over die been warmers heb ik niks gezegt want dat gezeik daar over snapte ik zoiezo al niet ! snap niet da tjij aardig doet want jij was een van de mensen die zo lomp bezig was

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:01

Shettie, jij hebt toch het papier en paspoort in huis? Dan lijkt het me niet dat die man ze kan verkopen (zonder papier is zo'n shet haast niets meer waard en jij hebt het papier). Ik zou me er niet te druk om maken.

Over beenwarmers en haarbanden, ach mijn haf is daar ook weleens slachtoffer van.

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 17:06

bedankt iedereen.
ach maak me niet uit dat mensen zeikte daarover net.
nu is alles weer goed.
ik was gewoon in een melige bui toen ik dat deed haha.
winni mijn rapper.
en ja ik heb paspoort in huis

Melisjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:39

sommige mensen reageren fel ja. beetje raar. maargoed.

@ Kimmie_paard: Euhm, ik snap jou niet echt meer

@ shettie: Gelukkig id alles weer goed toch? veel plezier nog met je shetje enne... Probeer jezelf op zulke momenten te beheersen Niet om 'moedertje' te spelen maar je komt een heel eind verder (*spreekt uit ervaring*)

areke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:58

mijn shetje zit ook nog best dik in dr vacht
die van jou is een jaar toch of heb ik dat niet goed begrepen?
die van mij is nu ook een jaar, het eerste jaar hebben de meeste shetten moeite om hun vacht goed en snel te verliezen dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Afbeelding
zo zag missy er 3 weken geleden uit het is nu al de helft minder
ze heeft nu voornamelijk op dr buik nog een hoop haar.
lekker blijven poetsen.

ik denk ook dat die man gewoon advies wilde geven de volgende x gewoon even rustiger antwoorden en niet gelijk gaan stressen het is jou pony en je zal heus wel snel genoeg merken of het goed gaat of niet.

heel veel plezier nog met je pony.

smurf1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:09

Ooh wat een opluchting dat alles toch op zijn pootjes terrecht lijkt te komen

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 18:17

dank je wel allemaal
ja mijne is net 3 week een jaarling
een echt babytje dus haha
hij zit nog best in de wintervacht
ik heb em net weer geplukt
maar ik denk toch dat ik em ga scheren
omdat veulen vacht er ook nog bij zit
ff paar vragen over het scheren
1.met wat voor scheermachina kan dan( kan het ook met een gewone waar je een baard van een man ook mee kan scheren ?sorry ik heb geen ervaring daar mee)
2.kan ik het zelf doen of moet ik iemand het laten doen
naja alvast bedankt
maar ik weet nog niet of ik em laat scheren hoor
haha

ladigo14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:18

Kimmie_Paard schreef:
wat praat jij nou weer iedereen ! ik heb het de hele tijd voorhaar op genomen omdat jullie zo lomp bezig waren! en over die been warmers heb ik niks gezegt want dat gezeik daar over snapte ik zoiezo al niet ! snap niet da tjij aardig doet want jij was een van de mensen die zo lomp bezig was

dan heb ik het niet over jou . degene weten het zelf wel

ladigo14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:19

shetie ik zou als ik jou was het door iemand anders laten doen die er meer ervaring mee heeft ,. dan kijk je eerst een paar keer en dan kan je het later zelf
nee er zijn speciale scheermachines voor

areke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:20

scheren zou ik niet doen laat hem het eerst zelf maar even oplossen doe ik ook(hij is pas een jaar)
ik had ook aan scheren zitten denken maar toch maar niet gedaan.
het komt echt vanzelf goed het kan in 1x heel snel gaan.
probeer het eerst met lijnzaad(olie) een wormenkuur en een vitaminekuur bv.
niet alles tegelijk natuurlijk

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:23

ik zou hem niet scheren als het egt warm is moet je hem een lekker plekje in de schaduw geven en zorgen dat tie het niet te warm krijgt

netam12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:30

Ik zou inderdaad goed en veel gaan poetsen veel lijmzaadolie gebruiken niet al te veel natuurlijk.
En goed in de schaduw zetten zodat ze niet veel last krijgen inde zomer van de warmte

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:33

melisje999
waarom snap je mij niet dan?:S

neetje86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:41

ik zou niet in de zomer scheren hoor. dat is vragen om problemen. denk aan verbaranden enz. een paard heeft niet voor niets een vachtje!

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:44

Hij kan je niks maken. Het zijn tenslotte jou pony's. Ik zou je ouders maar even met die man laten praten. Ziek ventje, Beetje macht willen over kinderen!

Redrumfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:28

Kimmie_Paard schreef:
Ja oke, er bestaan misschien mensen die zo zielig zijn om dingen te verzinnen, maar ik zou het gewoon heel rot vinden voor de TS als zei nou net niet zo iemand is, maar er wel van word beschuldigt wie weet in wat vor situatie zij zit! als ik hier zou vertellen dat ik een rot tijd achter de rug hebt en ik krijg dan reacties naar mij hoofd gegooit als ach ja mischien heeft ze ook wel een *kuch* heel zwaar leven achter de rug, en dat soort dingen dan zuo ik me daar heel rot omvoelen! maar ik zal me voortaan een beetje inhouden;)

het was idd een gemene opmerking met die *kuch*, maar ik vind gewoon dat dit verhaal van dunne draadjes aan elkaar hangt.
Ten eerste: ik heb nu al 3 keer mijn vragen geqoute, en nog steeds geen antwoord gekregen van de TS, vind dat een beetje raar + onbeschoft. Want ze moet ze wel gezien hebben (aangezien ze meerdere malen in de buurt van mijn vragen heeft gepost)
2. wie doet z'n paard in hemelsnaam op die manier bandages om (als het bandages zijn)
3. heel slordig: er ligt een touw tussen de benen van het paard = gevaarlijk
4. zij heeft geen respect voor ouderen (daar kan ik dus echt niet tegen!) ze begint onmiddelijk te schreeuwen als iemand haar ergens op wijst
En zo zijn er nog een aantal dingen..

ma jah.. t is slechts mijn mening, dus je hoeft hier geen kritiek op te geven. Mijn mening neem je me niet af.

Redrumfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:29

maar verder zal ik erover ophouden

Verosjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:29

gelukkig is alles weer op zijn pootjes terecht. en shettie als het weer voorkomt even tot tien tellen

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:31

@ appelbolfan: wat zei met haar pony doet moet ze zelf weten! als zei een touw tussen zijn benen moet leggen haar probleem ze stond dicht bij hem in de buurt dus er kon niks gebeuren, als zij die bandage's om doet haar probleem heb jij daar last van? nee;) niet iedereen kan die dingen perfect om doen, maar ik ben het wel met je eens dat ze geen respect voor ouderen heeft en dat dat heeeeeel onbeschoft is! maar wie weet is het niet zo gegaan teminste mij lijkt het dat je zo niet durft te doen tegen iemand waarvan je een pony heb gekregen.

Redrumfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:39

Tjah daar heb je gelijk in, maar als je het op die manier bekijkt zouden dit topic (en nog veel meer anderen) ook geen zin hebben: waarom zou je reageren op een probleem van een ander? je hebt er toch geen last van
Ik zou niet weten waar ik het lef vandaan zou moeten halen om tegen een ouder iemand te gaan schreeuwen, en dan is het ook nog degene waar je je pony van hebt gekregen!
Ik kan me wel verplaatsen in die man en in de TS,,
TS: als je snel aangebrand bent (niet boos worden..) kan ik me voorstellen dat je het niet pikt dat iemand zo iets over je pony zegt
Man: misschien was het gewoon opbouwende kritiek, of hij was gewoon bezorgt dat het mis zou gaan (hij is nou eenmaal wel de persoon die die pony heeft gegeven) dus ik vind eigenlijk dat hij het recht heeft om hierna te vragen.

Als de vorige eigenaar van mijn pony mij zou willen helpen, als ik iets verkeerd blijk te doen. Zou ik juist blij zijn met de hulp..

Ma jah.. iedereen steekt anders in elkaar

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 20:18

alles is weer oke
en scheren doe ik denk ik dan maar niet
ik pluk en borstel hem elke dag
hij heeft vorige week weer zijn wormenkuur gehad
en hij heeft zowiezo veel schaduw in het land:D

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:18

kimmie_paard, als je op iemand wilt reageren ofzo, kan dat ook via pb, 'beetje onnodig om het topic ermee vol te schrijven.. En let een beetje op hoe je typt, leestekens enzo.

Maar goed dat het weer goed is shettie, volgende keer proberen jezelf in te houden, ook al zegt hij dat hij ze gaat verkopen, jij heb de papieren dus hij kan dat niet. Ik hoop dat je nog fijne jaren heb met je shet en dat die man zich er niet meer mee bemoeit..

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:20

als ik haar was zou ik heel boos zijn geworden maar ik ben tegen over volwassenen waarschijnlijk te verlegen om tegen hem te gaan schreeuwen vind dan ook dat dit niet kan

@ suus_ waaromz ou ik over pb reageren als het over dit topic gaat, ik mag mijn mening geven en iedereen mag mijn mening weten waarom zeg jij dit niet tegen mij via pb dan? je spreekt jezelf op deze manier nogal tegen!

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 20:25

ja iedereen mag zijn mening geven dat mag
maar beetje respect voor elkaar mag ook wel