De vorige keer heb ik voor 70 euro daar ingekocht, en was over alles zeer te spreken.
Ik zie nu geen hoevenvet op de site staan, en ook geen antiklit en champo. Dat waren dus de dingen waar ik over te spreken was. Die voeremmers staan er nu ook niet op, maar waren wel super dingen.
Vorige keer was ik ook erg te spreken over de shampoo en de antiklit. Heb toen ook meteen 2 flessen van beide ingeslagen, en die heb ik nogsteeds. Wel jammer dat ze ze nu niet hebben anders had ik nog wat ingeslagen. Denk dat ik dit keer maar oversla..
weet iemand wat over de kwaliteit van derijbroeken en welke kleuren.. of aleen baluw en beige?:) ?
ik heb ooit eens een grijze rijbroek gekocht, zat voor geen meter! het zat heel raar bij het kruis (lager) en daardoor zat ik meer op mn rijbroek als in het zadel, ik raad het af!
Ik hou de Lidl even in de gaten, waarschijnlijk is het bij ons ook binnen een zucht en een sch**t weg! Maar goed even langs de Lidl gaan kan geen kwaad!!!
Ik heb vorig jaar zo'n rijbroek gekocht, ik moest even een paar kg's afvallen voor ik er in paste (te klein gekocht) maar hij zit nu erg goed. Alleen de klittenband sluiting onder aan de pijpen is te breed voor mijn toch niet hele smalle enkels.
Ik heb het foldertje binnen De site was zo traag. Als het dezelfde handschoentjes zijn als vorige keer, neem ik ze. Ben erg tevreden over die ik daar vandaan heb. Dan heb ik alvast nieuwe, voor als deze stuk zijn.
De cap vind ik ook erg netjes. Als je er niet zo een groot hoofd van krijgt, neem ik die denk. En als hij lekker ziten, omdat mijn cap af en toe iets losschiet,...
heeft iemand ervaring met de witte wedstrijdehandschoentjes? ze zien er erg mooi uit, en ik denk dat ik ze ga halen.. maar iemand slechte ervaring mee?