kimmie261 schreef:de TS heeft al verschillende malen gezegd dat er een reden was dat ze niet is gaan kijken,deze redenen zijn zeer goede redenen!!!
Begrijp me goed, ik vind het heel vervelend voor TS wat er gebeurd is en je draait de tijd helaas niet meer terug. Maar ik vind het onzin dat in de vele maanden dat het paard daar gestaan heeft niemand ooit eens naar dat paard is wezen kijken. Hoeft TS niet persé te doen, ik kan best begrijpen dat je hoofd er niet naar staat door problemen oid, maar laat desnoods iemand anders een kijkje gaan nemen. Het is wel je paard, geen kledingstuk wat je uitleent!
kimmie261 schreef:verder zijn er zat mensen die tegenwoordig hun paarden in opfok doen in frankrijk of polen,nou die gaan en komen terug met 3 jaar...denk dat er weinig zijn die daar gaan kijken!!
Deze mensen zullen er ongetwijfeld zijn en als je een goed adres hebt in Frankrijk of Polen; prettig voor jou en je paard. Maar als je dat adres nog nooit zelf gecontroleerd hebt (en regelmatig kunt blijven controleren!), vraag ik me af waar je als 'paardenliefhebber' mee bezig bent.