Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
irene85 schreef:oooh jeetje dat is naar gegaan zeg! nu heb je geen eens echt afscheid van der kunnen nemen
En tegemoet.. Gelukkig ben je op zoek naar een nieuw paardje zodat het verwerken echt stukken makkelijker gaat!!
en hoop dat je een fijn paardje weer krijgt waar helemaal totaly niets aan mankeert!! 
. Ik heb van Unen ook als dierenarts, en hij is super! een betere kan je gewoon niet krijgen. Mijn paard stond eerst ook bij een andere da die haar wel op kon knappen, zei hij. Nou niet dus! Wij na een maand naar van Unen geweest en hij ziet het direct wat eraan scheelt, geeft haar een spuitje en ons een pot met poeder mee en na een dag ging het gewoon al goed. Dus het maakt me boos dat mensen durven te zeggen dat hij het waarschijnlijk niet helemaal goed weet en dat je maar naar een andere moet om te kijken of die wat anders te zeggen heeft. Misschien is dat wel zo dat een andere iets ander zegt, maar dat is dan alleen iemand die geld wil verdienen aan je en later dus wel blijkt dat het paard niet te redden is.

je moet maar zo denken ze heeft een mooi leven gehad en je bent goed voor der geweest !! Dat zal ze altijd onthouden en jij ook
Heel veel sterkte!
Jennifer schreef:Bedankt voor de lieve berichtjes
Nouvel: het is echt balen hoor.
Nu zijn de mooie pads voor het nieuwe paard
lonneke2 schreef:Jennifer schreef:Bedankt voor de lieve berichtjes
Nouvel: het is echt balen hoor.
Nu zijn de mooie pads voor het nieuwe paard
hier snap ik helemaal niets van, jou paardje heb je nog maar net mee weggegeven en is waarschijnlijk nog niet geslacht.... en je kijkt al uit naar de volgende, daar krijg ik kippenvel van! ik had dus blijkbaar veel meer tijd nodig....

[/quote]