vervolg " god o god wat een gedoe"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:42

ik ben het helemaal met silvana eens, de ts heeft netjes haar verhaal gedaan.

roomsoes17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:47

dat vind ik ook...
en wat al eerder gezegt werd ... 1 post plaatsen en daar zo'n ondertoon in....
maar iniedergeval ik heb ook het hele verhaal me zitten lezen en ik denk dat de topicstartster haar verhaal hier eerlijk en netjes heeft gedaan!

vraag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:05

jacimatho schreef:
eerste post en dan gelijk zo'n verhaal....laat me raden.....de eigenaresse of iets in die trant?

Goh sorry dat ik niet aan jou eis voldoet, kijk ff rond en dan ben ik dus verplicht om eerst op iets anders te reageren en ik ben bezig met mijn profiel dus wat is in godsnaam het probleem. eigenaar of iets in die trant als dat zo was zou ik mijn verhaal hier zekers doen. Maar merk het hier al je mag alleen mee oordelen als je voor de verzorgster bent en als je voor geen van beide bent ben je fout nou sorry. dat ik voor beide geen partij kies. ik kan tenminste zeggen dat ik oprecht ben en natuurlijk is het niet leuk als je opeens niet meer je verzorgpaard kan doen.

jacqueline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:15

jacimatho schreef:
eerste post en dan gelijk zo'n verhaal....laat me raden.....de eigenaresse of iets in die trant?

Dat is dus ook het eerste wat mij door het hoofd gaat.DIt is een forum juist om je hart te luchten....het is voor haar gewoon een manier om haar gevoelens van zich af te schrijven, en ik vind dat ze het zeer netjes heeft gedaan.

Niemandweet, heel veel sterkte en ik hoop dat je wel weer terug komt op bokt.

vraag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:21

Maar neem aan dat ik ook mijn mening mag geven toch ook al is het de eerste post ik lees wat ik lezen wil. Dus lees ik wat de meeste doen de titel. En is het dan z'n ramp dat deze topic mijn eerste post is

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:23

nou laten de mensendie dit tropic het wel erg eens zijn met elkaar!!!
sorry "vraag" maar vind het dus een beetje als een door gestoken kaart overkomen..
ik kan het verkeerd hebben, maar zeg nou zelf, er zijn zoveel tropics waarop je snel iets kunt zetten, dit tropic kost je minstens een uur om alles inc vragen en begrippen te lezen, waarom dan meteen dit tropic?? en naar hier 2 berichtjes neer te hebben gezet ben je geneens verder gaan berichten op bokt...
nu jij weer waarom ik het dan misschien verkeerd heb...
kom op meis, misschien lees je dit wel, of hoor je van een vriendin van je, heel veel sterkte en we denken aan je zoals je wel kunt merken liefs dees

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:13

Toch ga ik temmen, Vraag. Want ik kom ze maar heel weinig tegen, bokkers die voor het eerst posten en dan meteen de quoteknop kunnen vinden. Wat je mening ook is: ONDER JE EIGEN NAAM IS WEL ZO EERLIJK!
SA zijn absoluut verboden. En in het nederlands horen punten, komma's, hoofdletters e.d. er gewoon bij.

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:21

toch vind ik het zielig, meisje wilde gewoon haar verhaal kwijt en zette het op bokt om te kijken wat onze mede bokkers er van vinden.. meisje was blij dat veel mensen achter haar stonden en haar steunen met dit grote verlies en heel het banketstaaf eromheen... komt er opeens iemand de aandacht overnemen en opeisen nee ik vertrouw jouw niet "vraag"heb net je profiel gezien, waarom durf je er niet in te vertellen waar je vandaan komt,foto's etc... je weet alle knopjes toch te vinden??
je mag me best pm om JOUW verhaal te doen, maar laat dit tropic van het meisje met zoveel verdriet..

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:26

banketstaaf hoor dat mensen een topic zo moeten verpesten! Niemandweet: Als je dit leest, we weten niet wat er is gebeurt, maar wij staan achter je!

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:49

Citaat:
Goh sorry dat ik niet aan jou eis voldoet, kijk ff rond en dan ben ik dus verplicht om eerst op iets anders te reageren en ik ben bezig met mijn profiel dus wat is in godsnaam het probleem. eigenaar of iets in die trant als dat zo was zou ik mijn verhaal hier zekers doen. Maar merk het hier al je mag alleen mee oordelen als je voor de verzorgster bent en als je voor geen van beide bent ben je fout nou sorry. dat ik voor beide geen partij kies. ik kan tenminste zeggen dat ik oprecht ben en natuurlijk is het niet leuk als je opeens niet meer je verzorgpaard kan doen.

.. blaffen naar de baas?

Iedereen is welkom om op Bokt zijn of haar verhaal te doen.
Je komt alleen nogal aanvallend over, wellicht is dat je bedoeling niet.

CouCou

Re: vervolg " god o god wat een gedoe"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 08:24

Vraag, gaat lekker ergens anders zieken!
Niemandweet heeft hier heeeel veeeeel verdriet van!!

Je merkt gauw genoeg wanneer een verhaal niet helemaal klopt, dus wat is jou inspeel in deze gehele situatie, idd de eigenaar???
zoja, kom er dan eerlijk voor uit en zo niet: donder op (sorry )
Maar dit schiet geheel in het verkeerde keelgat!!

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 08:27

leyt maar nniet op die ''vraag''

een schadowacound die andere zwartmaakt
zwak hoor....

helga1969

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 09:51

Zo ik heb even alles gelezen hoor.
Jee wat een nare mensen bestaan er op deze wereld.
Ik leef met je mee niemandweet en heel erg veel sterkte.
Dat kun je wel gebruiken.
En mensen met commentaar mogen hier weg blijven.
Dat heeft ze nu niet nodig.

Ik ken niemandweet niet maar ik kan aan haar verhaal lezen dat het waarheid is.
Ik geloof haar en als je dat niet doet moet je hier je mond houden.
Ga dan maar ergens anders lopen zeuren.

Grietzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 17:42

Ik heb het hele verhaal al de hele tijd bij gehouden, maar nooit gereageerd. Niemandweet ik wens jou echt heel veel sterkte toe. Het gaat echt heel raar zo.. en zeker als je je in 1x van Bokt terug moet trekken . We horen wel weer van je zodra het mogelijk is.

Vraag; alsjeblieft ga iemand anders het leven zuur maken. Er zit een bepaalde ondertoon in je posts waardoor niemand het met je eens is. En ja, je mag op een forum je hart luchten. Zeker omdat er verder ook geen namen genoemd worden.

Whoops1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:04

Ik heb dit topic ook elke keer weer bij zitten lezen,
ik geloof ook Niemandweet..
Haar verhaal komt heel geloofwaardig over en geloof
ook wel dat ze de waarheid spreekt!

En die Vraag, hmmm.. twijfel aardig aan jou!
Ik blijf dit topic maar volgen..

Aan Vraag ;
Vul dan je hele profiel in met foto's enzo,
om te bewijzen dat je het niet bent!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:26

Nou, ik zou ook best graag eens het verhaal van de eigenaresse willen horen. Niet omdat ik TS niet geloof, maar omdat ik een verhaal graag van twee kanten hoor.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 08:27

Wel vreemd dat vraag niet meer terug komt!

Tja.....

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 08:45

eowyn04 schreef:

Tja.....

Uhm... niet iedereen zit dagelijks op bokt...niet iedereen heeft een eigen computer... Tsja, ik weet als ik heel eerlijk ben niet goed wat ik van dit topic moet denken... we hebben idd maar 1 kant van het verhaal gehoord en hoewel de TS geloofwaardig over komt kan ik toch niet met zekerheid zeggen dat dit topic op volledig objectieve feiten berust. Misschien wel, misschien niet... er zijn op bokt al zoveel verhalen verzonnen die geloofwaardig over kwamen dat ik iig geen oordeel ga vellen over deze situatie zonder ook de andere kant van het verhaal te kennen. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet mee leef met de TS, want het is natuurlijk niet leuk om je verzorgpaardje te verliezen. Maar het kan natuurlijk best dat de ts de situatie andrs 'beleeft' dan de eigenaresse van het paard dat doet... het is imo niet perse zo dat de een gelijk heeft en de ander niet...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 09:25

vikki schreef:
eowyn04 schreef:

Tja.....

Uhm... niet iedereen zit dagelijks op bokt...niet iedereen heeft een eigen computer... Tsja, ik weet als ik heel eerlijk ben niet goed wat ik van dit topic moet denken... we hebben idd maar 1 kant van het verhaal gehoord en hoewel de TS geloofwaardig over komt kan ik toch niet met zekerheid zeggen dat dit topic op volledig objectieve feiten berust. Misschien wel, misschien niet... er zijn op bokt al zoveel verhalen verzonnen die geloofwaardig over kwamen dat ik iig geen oordeel ga vellen over deze situatie zonder ook de andere kant van het verhaal te kennen. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet mee leef met de TS, want het is natuurlijk niet leuk om je verzorgpaardje te verliezen. Maar het kan natuurlijk best dat de ts de situatie andrs 'beleeft' dan de eigenaresse van het paard dat doet... het is imo niet perse zo dat de een gelijk heeft en de ander niet...

_/-o_

Mer1980

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 09:26

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe het is afgelopen met het bezoek van de eigenaresse.....

Letizia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 10:00

Hmm volg dit topic ook, ben ook wel heel benieuwd hoe de vork in de steel steekt, Niemandweet is gisteren voor het laatst ingelogd, maar heeft hier niet meer gereageerd. Naar mijn idee kan dit 2 dingen betekennen: 1. De eigenaresse weet van dit topic en heeft op de een of andere manier Niemandweet gedwongen te stoppen met plaatsen van berichten.
2. het verhaal is flink opgedikt en loopt uit de hand of het is gewoon een broodje aap verhaal.

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 10:12

ik geloof de ts ook. ik vind zelf dat haar verhaal eerlijk en zeer geloofwaardig over komt. er zitten zoveel emoties van de ts in. ik wens haar in ieder geval veel sterkte, en ik hoop dat we nog iets van haar horen!

edit: de ts is gisteren nog wel online geweest zie ik net.

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 14:35

Ik heb er geen woorden voor! Ik heb alles zitten lezen, had je eerste topic al gelezen toen.. Pfff, heb ontzettend medelijden met Niemandweet! Heel veel sterkte meid en laat je niet wegjagen hier op Bokt!!

Wat betreft 'vraag': ga ajb weg met je agressieve gedrag, ik ga helemaal mee met wat iedereen over jou denkt...

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 14:39

Ze is net nog online geweest en haar profiel is ineens leeg, er is echt iets raars aan de hand(of ergs)

tiki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 14:48

Hmmm, vindt het steeds enger worden. Hoop van harte dat het goed met haar gaat....