en idd hoe zat die rasberry broek wel erg mooi bij mijn rasberry dekje
en op mij haf heb ik veel bruin dus misschien komt die bruine cap e rook nogwel
haha...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nikkigioa schreef:Ohhh is die hoefslag al te koop!!?? Ik ga hem gelijk kopen!! We staan in de hoefslag, yeah!!

Echt cool! 

nikkigioa schreef:Ik ging vandaag naar de winkel om de nieuwe Hoefslag te kopen maar ze hadden hem nog niet. Wel die van vorige week, blijk ik daar ook in te staan!! Heel klein, maar toch... sta er in!!Echt cool!
Fysiomeid schreef:Iedereen (inclusief mezelf) vind die caps echt superleuk, alleen zou ik mensen wel aanraden om eerst aan de KNHS te vragen of je ermee mag starten, want ik wilde eerst ook zo'n cap kopen (HH, de blauw/grijze), maar in de winkel werd me erop gewezen (door het personeel vd ruitersportzaak zelf, wat een service!) dat je met deze caps geen officiele dressuurwedstrijden mag rijden. De cap mag maar 1 kleur hebben in de dressuur. Een meisje die bij hun een cap had gekocht was al gediskwalifiseerd door de jury, dus mensen let hier aub op!!!
NB, dit geldt alleen voor de dressuur, met springen mag je wel weer met zo'n mooie cap starten
. Dus als ze daar streng over gaan doen, moeten ze 80% van de mensen de ring uit sturen
. Maargoed, dit is wel erg off-topic dus als iemand hier op in wil gaan, moeten ze even een nieuw topic openen op [WD].