Piaffe Ruitersport

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Toad

Re: Piaffe Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 09:39

Ik vind Piaffe slecht hoor. Ik had er dat oranje hoofdstel van HH besteld, krijg ik het bewijs in een email staat er 10 euro verzendkosten!! Nou was ik me toch ff boos... want ik woon gwn in Rotterdam. Dus ik mailen nou na veel gedoe hebben ze het gelukkig veranderd naar 4,50 verzendkosten.
Maar door dat gedoe, terwijl ik het 1,5 week vantevoren had besteld, is het nu te laat voor mijn zus dr verjaardag

Poeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 09:47

Ik vind Piaffe super. Over 2 à 3 weken ga ik er weer even naartoe voor wat spulletjes.

@ Toad: Er gaat altijd wel is iets mis, helaas is dat nu bij jou gebeurd. Ze hebben het toch verder goed opgelost?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 09:48

Toad schreef:
Ik vind Piaffe slecht hoor. Ik had er dat oranje hoofdstel van HH besteld, krijg ik het bewijs in een email staat er 10 euro verzendkosten!! Nou was ik me toch ff boos... want ik woon gwn in Rotterdam. Dus ik mailen nou na veel gedoe hebben ze het gelukkig veranderd naar 4,50 verzendkosten.
Maar door dat gedoe, terwijl ik het 1,5 week vantevoren had besteld, is het nu te laat voor mijn zus dr verjaardag

En...wat heb jij ingevuld bij je bestelling als zijnde jouw woonplaats??

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 10:03

RUBYWHITE schreef:
Citaat:
Ik zeg dat het voor mij niet meer hoeft en ze het geld maar terug moeten storten.
Zeggen ze 'Oh sorry dat kan niet meer want hij is al op de post en je hebt hem morgen in huis'
GODDOMME! wacht dan gewoon even wat de klant zegt voordat je een beetje die troep op de post gaat gooien!

Oke, klant doet bestelling...is bij ruitersportzaak even niet leverbaar...vervolgens gaat klant ongeduldig nieuw spul halen en ruitersportzaak krijgt de bestelling binnen, post deze gelijk om toch de klant datgene te leveren waar hij voor betaald heeft...En dan nog boos reageren met dat zij moeten wachten op antwoord van de klant? Waarom heb je niet gelijk gemeld dat je direct bij een winkel dat gaat halen en gevraagd of ze het terug kunnen storten?

Misschien moet je minder vlot actie ondernemen en concreet een afspraak maken, niet leverbaar? Prima, stort maar terug haal ik het elders.

Met communiceren kom je veelal een heel eind, ik vind het juist service dat ze het alsnog gepost hebben terwijl je het de volgende dag binnen hebt.

Ik heb van tevoren gezegd dat het voor mij niet meer hoefde.
Gewoon een miscommunicatie wij komen dr wel uit en ik bestel dr gewoon niet weer.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 10:27

Toad schreef:

Ooh dat oranje hoofdstel heb ik ook, zo gaaf! En de blauwe Beiden bij piaffe weg (foto`s staan in mijn profiel)...Het is jammer dat het niet optijd was voor je zus haar verjaardag, maar ik weet zeker dat ze erg blij was met zo`n kado!

Oei ik zie weer een leuke aanbieding ... kan ik geen straat verbod krijgen???

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 10:44

Wooowwww!

Dit is wel een onwijs gave foto zeg!!

Afbeelding

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 11:03

Ja hè, niet iets voor bij jullie op de site

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 11:15

Zat ik me inderdaad net te bedenken ja....

Poeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 11:17

Wat een ontzettend gave foto!

Tibamar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 11:51

Toen ik er laatst naar toe was deden ze ook heel aardig, en ze hebben veel leuke spullen
Ik vind ze ook klantvriendelijk.
Maar als je de winkel ziet snap je dat er met de bestelling wel eens wat mis kan gaan
Daarom bestel ik nooit maar ga er gewoon heen, 15 min. met auto.

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 11:55

marleendv_88 schreef:
Toen ik er laatst naar toe was deden ze ook heel aardig, en ze hebben veel leuke spullen
Ik vind ze ook klantvriendelijk.
Maar als je de winkel ziet snap je dat er met de bestelling wel eens wat mis kan gaan
Daarom bestel ik nooit maar ga er gewoon heen, 15 min. met auto.

ja het is niet zoals divoza nergezet (bvb)

maar aan de andere kant maakt het dat ook leuker gewoon dingen zoeken enz

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 12:11

Toad schreef:

Ik heb toen al uitgelegd dat het een computerstorinkje is geweest maar, het heeft verder niets te maken met de lengte van de bezorging.
Als je morgen gewoon even naar ons belt of mailt met daarin het ordernummer gaan we even voor je nakijken waarom dit zo lang moet duren ik begrijp er niets van.
Het is alleen wel fijner als je dit soort dingen gewoon via de telefoon of via de mail van onze site bespreekt want via bokt lost niets op hoor !
En zijn wij dan nu direct slecht ???
Jammer dat je dat zo ziet.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 12:40

Citaat:
Jammer dat je dat zo ziet

Nee hoor, ik koop al zeker 17jaar bij de grootste ruitersportzaak van nederland mijn paardrijspullen. Als ik daar terug kom met iets wat niet naar tevredenheid functioneerd of kapot is, is de service ver te zoeken. Laat staan dat ze vaste klanten eens tegemoetkomen met echte kortingen oid. Dat vind ik altijd een beetje jammer, als je in grotere partijen wat inkoopt en vraagt om meer korting wordt er ook gewoon gezegd: daar kunnen wij niet aan beginnen.

Dat vind ik dus bij piaffe wel een service, door dat het klein is (alhoewel zo klein vind ik het er helemaal niet) en het personeel enthousiast is kom ik ook graag om die reden terug. Plus dat jullie gewoonweg echt goedkoper zijn. En die 40min in de auto? Heb ik er graag voorover!

@ levy foto mag je wel gebruiken hoor

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 15:34

ruitersport schreef:
Toad schreef:

Ik heb toen al uitgelegd dat het een computerstorinkje is geweest maar, het heeft verder niets te maken met de lengte van de bezorging.
Als je morgen gewoon even naar ons belt of mailt met daarin het ordernummer gaan we even voor je nakijken waarom dit zo lang moet duren ik begrijp er niets van.
Het is alleen wel fijner als je dit soort dingen gewoon via de telefoon of via de mail van onze site bespreekt want via bokt lost niets op hoor !
Jammer dat je dat zo ziet.

Joh maak je niet druk, je kunt nooit iedereen tevreden hebben! Het merendeel van de klanten zijn wel tevreden. Daar doe je het dan toch voor?! Trek je er verder niets van aan, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Er kan altijd iets tussen komen, waardoor een bestelling niet helemaal goed gaat.
Ik heb toen een keer 2 paar teugels besteld, jullie hadden nog 1 op voorrraad. Was duidelijk bij vermeld dat het 2e paar later zou komen. Heb er toen ook niet achteraan hoeven te bellen. Binnen korte tijd (meende 2 a 3 week) werd het alsnog bezorgd

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 19:19

Ik ben zeer tevreden over piaffe ik woon dan ook maar op een kwatier rijden. Ik moet me soms echt temperen om er niet heen te gaan want het kost me altijd weer een boel geld.

Alleen jammer dat 2maanden na de koop van mijn schoenen ze enorm zijn afgeprijst daar baal ik dan wel weer van had me de helfd gescheelt.
Naja niks meer aan te doen. Verder leuke mensen daar.

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 19:45

Tja, dat heb ik ook wel eens in reguliere (kleding)winkels. Erg balen, maar niets aan te doen helaas.

Bella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 20:03

Die foto is echt heel gaaf. Had in Kuinre al eens staan kijken, maar centjes laten het niet zodanig toe dat ik het ook nuttig genoeg vind, maar ALS...DAN

Nog vraagje trouwens: Hebben/krijgen jullie nog framboos-kleurige dekjes (dressuur) die passen bij die framboos-peesjes van HH

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 20:07

Bella schreef:
Die foto is echt heel gaaf. Had in Kuinre al eens staan kijken, maar centjes laten het niet zodanig toe dat ik het ook nuttig genoeg vind, maar ALS...DAN

Nog vraagje trouwens: Hebben/krijgen jullie nog framboos-kleurige dekjes (dressuur) die passen bij die framboos-peesjes van HH

Je kan ze die vraag beter even mailen

Ik ben blij dat ik toch 40min moet rijden voor ik bij piaffe ben, anders had ik beter mijn salaris op hun rekening kunnen laten storten elke maand

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 20:10

Hahahhahaa, dat is een goede

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 20:12

zie mijn onderschrift...........

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 21:20

Levy schreef:
zie mijn onderschrift...........

nou dacht ik even dat je in je onderschrift je rekeningnummer gezet had

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 21:27

Ik ben erg tevreden over Piaffe, altijd erg behulpzaam

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 21:29

de enige klacht die ik heb over piaffe, is dat het er BEREGEZELLIG is, en er nooit weer weg kom

nee, dames, een lust om bij jullie te shoppen

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 23:10

Had je vanmiddag niet even kunnen komen dan? Toen was ik heeeuuuuul zielig helemaal alleen....snif

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 10:22

oooocchh......................., krijg haast medelijden met je , tussen al je mooie spulletjes, ....hihi