Bij ons op stal heeft maar 1 iemand zo'n onderlegger.
Zou er zelf ook best wel 1 willen hebben, maar vind ze te duur.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Een voor mijn paardje en een voor mijn pony. En bonte peeskappen, bonthalster, singelbontje

): ik vind hem mooi en daarom gebruik ik hem... 
patos schreef:Weet je wat ik wel tof vind, zo'n chabrak vormig dekje met daarom heen zo'n bontrand. Helaas zijn die dingen alleen in lamswel te vinden en daarom enorm duur. HH gaat in het voorjaar daar ook een lijn mee uitbrengen, misschien dat dat wat betaalbaarder is.
Kyralovertje schreef:patos schreef:Weet je wat ik wel tof vind, zo'n chabrak vormig dekje met daarom heen zo'n bontrand. Helaas zijn die dingen alleen in lamswel te vinden en daarom enorm duur. HH gaat in het voorjaar daar ook een lijn mee uitbrengen, misschien dat dat wat betaalbaarder is.
Die lijn is er al o.a. bij
http://www.budgetruitersport.nl
Vind het wel erg aan de prijs voor wat we van HH gewend zijn, maar het schijnt goed bont te zijn.
patos schreef:Weet je wat ik wel tof vind, zo'n chabrak vormig dekje met daarom heen zo'n bontrand. Helaas zijn die dingen alleen in lamswel te vinden en daarom enorm duur. HH gaat in het voorjaar daar ook een lijn mee uitbrengen, misschien dat dat wat betaalbaarder is.