Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jacimatho schreef:Is het al zeker dan dat de merrie verkocht is?
idylle schreef:in het andere toppic staat dat de oude eigenaresse van mas de gegevens heeft van de huidige eigenaar dus als iemand even wil mailen naar die mensen pb haar dan ff
zelf krijgt ze geen antwoord van die mensen dus als iemand anders even navraag wil doen bij de huidige eigenaar zou dat wel toppie zijn
CKdamour schreef:Vind het zowiezo niet oke als iedereen hier nu die mensen gaat spammen met emails. Kom op zeg... zij kopen een paard... hebben het recht het paard te koop te zetten. Wat ze ervoor vragen mag dan wel een achterlijke prijs zijn, maar dan nog... ook dat recht hebben ze.
En het is allemaal heel vervelend maar om dan contactgegevens van die mensen openbaar te gaan maken. Dan ben je denk ik wel heel verkeerd bezig.
CKdamour schreef:Vind het zowiezo niet oke als iedereen hier nu die mensen gaat spammen met emails. Kom op zeg... zij kopen een paard... hebben het recht het paard te koop te zetten. Wat ze ervoor vragen mag dan wel een achterlijke prijs zijn, maar dan nog... ook dat recht hebben ze.
En het is allemaal heel vervelend maar om dan contactgegevens van die mensen openbaar te gaan maken. Dan ben je denk ik wel heel verkeerd bezig.
justicelover schreef:ik wil ook wel een wens versturen (sorry als ik er zo tussendoor kom maar had geen zin om 7 pagina's te lezen) PB me maar met gegevens als het nog nodig is.
kusj JL
CKdamour schreef:ja, maar er zijn meer mensen hier die die mensen willen benaderen.
Vind het allemaal een beetje onvolwassen als dit straks uit de hand gaat lopen. Uiteindelijk staan die mensen in hun recht.
Ook als ik de opmerkingen over die 2e foto bekijk. Kan het niet zo zijn dat het gewoon net een slechte foto was? nee meteen krijg je dingen dat ze er zo ongelukkig uitziet. Je kan die mensen gewoon vragen als ze verkocht is waar ze heen is omdat je veel om het paardje geeft en je meer op je gemak voelt als je het weet. Is altijd nog beter dan een 'strijd' met ze aangaan die je waarschijnlijk niet gaat winnen en alleen maar ervoor zorgt dat je straks nooit meer wat hoort.