help mesastamp mariscara terug te krijgen !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RoughRebel

Re: help mesastamp mariscara terug te krijgen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 10:03

Nu maar hopen dat Mariscara bij een bokker is terechtgekomen en dat we nog eens wat van haar zien... Maar wat een succesvolle actie was het zeg! Helaas dan met een minder eind..

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 10:04

Is het al zeker dan dat de merrie verkocht is?

RoughRebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 10:07

jacimatho schreef:
Is het al zeker dan dat de merrie verkocht is?

Dat is wat ik uit Harvumi haar post begrijp.. Daar staat in dat de merrie niet meer te koop staat....

Rafaela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 11:28

pfff hopen dat rtl fm haar gekocht heeft

idylle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 11:28

in het andere toppic staat dat de oude eigenaresse van mas de gegevens heeft van de huidige eigenaar dus als iemand even wil mailen naar die mensen pb haar dan ff
zelf krijgt ze geen antwoord van die mensen dus als iemand anders even navraag wil doen bij de huidige eigenaar zou dat wel toppie zijn

Rafaela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 11:41

ik heb het emailadres van de oude eigenaar niet, het zou denk ik een beetje raar zijn als ik het zou gaan vragen :p

lienet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:52

idylle schreef:
in het andere toppic staat dat de oude eigenaresse van mas de gegevens heeft van de huidige eigenaar dus als iemand even wil mailen naar die mensen pb haar dan ff
zelf krijgt ze geen antwoord van die mensen dus als iemand anders even navraag wil doen bij de huidige eigenaar zou dat wel toppie zijn

Niet goed gelezen! zo is het niet, het is niet eens bekend of de pony verkocht is!

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 14:21

ik doe alsnog mee, misschien hebben de eigenaren de pony tijdelijk uit de verkoop gehaald wegens probleempjes?(denk aan kleine kreupelheid oid!)
Als iemand mij de gegevens PMt kan ik alsnog de wens invullen!!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 14:26

Ik vul het even 10 keer in met gegevens van andere mensen en ik promoot het topic!

Rafaela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 15:06

inderdaad we moeten het niet opgeven
gewoon even door blijven gaan, niemand weet of ze echt verkocht is

Harvumi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 15:59

Het is wel degelijk bekend dat de merrie verkocht is. Ik heb fam. berkman gemaild ( de vorige eigenaars van Cis) of ze nog te koop stond, en heb als antwoord gekregen dat de merrie verkocht was. (Dit alles in overleg met Melissa)
Laatst bijgewerkt door Harvumi op 08-12-05 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:03

Vind het zowiezo niet oke als iedereen hier nu die mensen gaat spammen met emails. Kom op zeg... zij kopen een paard... hebben het recht het paard te koop te zetten. Wat ze ervoor vragen mag dan wel een achterlijke prijs zijn, maar dan nog... ook dat recht hebben ze.
En het is allemaal heel vervelend maar om dan contactgegevens van die mensen openbaar te gaan maken. Dan ben je denk ik wel heel verkeerd bezig.

Stephany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:03

Ok. dus Ciska is verkocht?
Maar wanneer dan? Dan heeft de aktie dus geen kans van slagen...
Wat erg nou!

Harvumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:06

CKdamour schreef:
Vind het zowiezo niet oke als iedereen hier nu die mensen gaat spammen met emails. Kom op zeg... zij kopen een paard... hebben het recht het paard te koop te zetten. Wat ze ervoor vragen mag dan wel een achterlijke prijs zijn, maar dan nog... ook dat recht hebben ze.
En het is allemaal heel vervelend maar om dan contactgegevens van die mensen openbaar te gaan maken. Dan ben je denk ik wel heel verkeerd bezig.

Voor zover ik weet ben ik de enige die het mail adres ontvangen heb, ik heb momenteel ook goed contact met Melissa. Ik heb gewoon uit interesse als koper gevraagd of de merrie nog te koop stond. Daar is niets mis mee en heb ze vriendelijk bedankt voor het antwoord.

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:19

CKdamour schreef:

E mail adres is nooit openbaar gemaakt.. Dus worden die mensen verder ook niet 'lastig' gevallen en is er niemand verkeerd bezig. Er is nu zekerheid dat Ciska is verkocht, het is jammer. Maar bokt heeft zijn best gedaan!!

Rafaela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 16:21

jammer.. maar we hebben onze betst gedaan, en meer konden wij niet doen.

Stephany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:21

Ja, inderdaad, we hebben zeker ons best gedaan.
Maar Melissa is Ciska nu dus helemaal uit het oog verloren?
Dat vind ik dan wel heel triest voor haar!

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:22

ja, maar er zijn meer mensen hier die die mensen willen benaderen.
Vind het allemaal een beetje onvolwassen als dit straks uit de hand gaat lopen. Uiteindelijk staan die mensen in hun recht.
Ook als ik de opmerkingen over die 2e foto bekijk. Kan het niet zo zijn dat het gewoon net een slechte foto was? nee meteen krijg je dingen dat ze er zo ongelukkig uitziet. Je kan die mensen gewoon vragen als ze verkocht is waar ze heen is omdat je veel om het paardje geeft en je meer op je gemak voelt als je het weet. Is altijd nog beter dan een 'strijd' met ze aangaan die je waarschijnlijk niet gaat winnen en alleen maar ervoor zorgt dat je straks nooit meer wat hoort.

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:23

ik wil ook wel een wens versturen (sorry als ik er zo tussendoor kom maar had geen zin om 7 pagina's te lezen) PB me maar met gegevens als het nog nodig is.

kusj JL

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:25

justicelover schreef:
ik wil ook wel een wens versturen (sorry als ik er zo tussendoor kom maar had geen zin om 7 pagina's te lezen) PB me maar met gegevens als het nog nodig is.

kusj JL

Het is dus niet meer nodig. Het paardje is verkocht zie hierboven.

Sterkte meid

Barbara88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:27

Heel veel sterkte we hebben gedaan wat we konden...

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:28

CKdamour schreef:
ja, maar er zijn meer mensen hier die die mensen willen benaderen.
Vind het allemaal een beetje onvolwassen als dit straks uit de hand gaat lopen. Uiteindelijk staan die mensen in hun recht.
Ook als ik de opmerkingen over die 2e foto bekijk. Kan het niet zo zijn dat het gewoon net een slechte foto was? nee meteen krijg je dingen dat ze er zo ongelukkig uitziet. Je kan die mensen gewoon vragen als ze verkocht is waar ze heen is omdat je veel om het paardje geeft en je meer op je gemak voelt als je het weet. Is altijd nog beter dan een 'strijd' met ze aangaan die je waarschijnlijk niet gaat winnen en alleen maar ervoor zorgt dat je straks nooit meer wat hoort.

Tjee, je maakt je er nogal druk over.. Ciska is verkocht en volgens mij is het daarmee redelijk klaar... Ik hoop voor Melissa dat ze nog eens wat hoort van Ciska, maar dat weet je met verkoop maar nooit.. Volgens mij gaat niemand nu die familie stalken hoor...

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:31

ik maak me er nogal druk over? helemaal niet... vind het gewoon... hoe zeg je dat... elkaar opnaaien. Zo'n actie word als je kijkt naar reacties onderhand een 'hype'.

Barbara88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:36

huh ? iedereen wilde haar gewoon graag helpen met een goed idee, nu is het klaar, en de hype ebt wel weg hoor

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:36

Nouja, ieder heeft recht op zijn eigen mening.. Ik vond het in ieder geval een superactie!! Ben normaal niet zo voor acties, maar dit was een leuk idee!! Geweldig dat er zoveel mensen hebben meegedaan.