Piaffe, zoo slordig.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marietje1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 17:35

Waar zit Piaffe? Heeft deze winkel een internet site?

#Ymke#

Re: Piaffe, zoo slordig.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 17:47

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 17:55

Zit in Kuinre

Geloof ik..

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 17:59

Ik word echt gek van Piaffe! Ze sturen zo vaak het verkeerde of zomaar iets anders omdat hetgeen ik besteld had niet voorradig was. Ze bellen dan nooit voor overleg! Iedere keer denk ik, nu zal het wel goed gaan, maar afgelopen week weer de mist in met handschoenen. Wat een sukkels daar en als ik mail krijg ik een mailtje terug geschreven door een penny, geloof me!

Ik zweer bij de paardendrogist en anders Divoza...

irene85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:21

ik ben er een keer langs geweest. Hele aardige mensen en willen je graag helpen. Toend er tijd hadden ze het erg druk maar des ondanks maakten ze toch rustig tijd voor je. Tevens heb ik ze een keer een mailtje gestuurd en had de volgende dag meteen reactie hierop. dit zijn mijn ervaringen tot nu toe maar zelf heb ik nog niks online besteld.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:57

Ik ben nog altijd zeer tevreden over Piaffe. Mijn eerdere bijrijdster bestelde geregeld online dingen, we deden dan wel eens samen om de verzendkosten te onderdrukken. Volgens mij had zij ook nooit klachten want mijn spullen kreeg ik altijd mooi optijd binnen.

Bij toeval reden we een keer langs de locatie van piaffe en besloten we (terwijl onze 2 paarden nog op de trailer stonden ) maar even te gaan shoppen. Ze hadden toen de winkel nog niet en waren ook niet officieel open omdat wij daar op een vrijdag middag kwamen.

Zonder problemen mochten we rondsnuffelen en werden we goed geholpen. Soms was het even zoeken waar alles lag maar zodra je iemand aanschoot en vragen had over andere spullen of prijzen werden deze zo voor ons opgehaalt of kregen we te horen wat de prijs was. Later nog terug geweest toen ze aan het inrichten waren voor de winkel...Konden we wederom zo rond lopen en werden we op en top en super vriendelijk geholpen.

Er lopen veel mensen rond die alle bestellingen weg werken, er komen (van wat ik daar gezien heb) echt dagelijks veel bestellingen binnen die ook allemaal voor een bepaalde tijd ivm verzending ingepakt moeten worden.

Daar waar mensen werken kunnen foutjes gemaakt worden. Dit kan ook net zo goed gebeuren bij elke andere online ruitershop.

Ik ben dik tevreden over Piaffe, het is vanuit hier iets meer als een half uurtje rijden en elke keer weer de moeite waard. Goede service, goede artikelen (kwaliteit) en ze zijn echt goedkoper...

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:06

Bramblerose schreef:
Ik word echt gek van Piaffe! Ze sturen zo vaak het verkeerde of zomaar iets anders omdat hetgeen ik besteld had niet voorradig was. Ze bellen dan nooit voor overleg! Iedere keer denk ik, nu zal het wel goed gaan, maar afgelopen week weer de mist in met handschoenen. Wat een sukkels daar en als ik mail krijg ik een mailtje terug geschreven door een penny, geloof me!

Ik zweer bij de paardendrogist en anders Divoza...

Inmiddels heb ik wel fijn contact gehad met Levy en wil ik toch even nog reageren op mijn eigen opmerking. Tuurlijk baal ik nog steeds dat het mis is gegaan, maar ben wel erg kortzichtig geweest in mijn opvatting wat betreft sukkels en penny. Dat was niet erg aardig van me. Ik weet dat ze hun best doen en hopelijk kunnen ze de kinderziektes uitroeien!

JazzOrlandoJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:18

Ik wil bij deze ook nog even een opmerking in de groep gooien: In de nieuwjaarsnieuwsbrief zag ik dat er aankomend seizoen weer private label dekens te verkrijgen zijn. Yvon & Oscar; pas op als het weer van die pracht dekens zijn kan er een vrachtwagentje deze kant op
Serieus als je een goede betaalbare deken zoekt is de private label absoluut een aanrader!!

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:40

En ze worden zoooooooo mooi

wenny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:32

ik ben helemaal tevreden met piaffe
ik had een rijbroek besteld
zo'n jeans ding
ik kreeg een mailtje dat ze die niet meer hadden
en dat ze die ook waarschijnlijk niet meer zouden krijgen

ik had ook nog een veulenhalster met touw besteld
die had ik via automatiche incasso gedaan

ik heb toen een andere broek uitgezocht en die via
remboers besteld
dat gaat wel aanzienlijk sneller

maar al met al ben ik heel te vreden met piaffe ruitersport
het kan altijd voorkomen dat ze iets niet op voorraad hebben
of dat er met de post iets mis gaat ofzo
Ze kunnen niet iedereen tevreden stellen

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 13:13

hierbij plaats ik even een rectifacatie

Naar aanleiding van mijn opmerking eerder in dit toppic.

Citaat:
samantha5 schreef:
Over agradi kan ik een heel boekje schrijven.

Ik had een deken besteld bij agradi eentje van HH. Het duurde een week en na die week had ik nog niks. Ik had dus gebelt en het kwam dus allemaal door HH, want die leverde hun producten niet uit bla bla bla. Maar volgende week zouden ze er echt zijn. Nou je raad het al weer niet. De mevrouw vertelde me dat ze er waarschijnlijk niet meer waren maar helemaal zeker weten deed ze het niet. Ik heb haar het nummer van HH gevraagd, maar dat kreeg ik niet. (tuurlijk wist ik dat het nummer op de HH site staat). Want het was niet netjes, ik bestelde de deken bij hun dus het moest via hun lopen.
Ik zou nog een week moeten wachten.

Toen heb ik HH gebeld en gevraagd of ze de dekens echt niet meer hadden, omdat het allemaal zo traag liep. Ze verteld me echter een heel ander verhaal. Agadi betaalde zijn rekeningen niet en dus werden de dekens verlopig niet uitgeleverd. Ik wist voldoende en heb mijn bestelling afgezegt.

Hierin is iets niet helemaal duidelijk neegezet.

Ik heb niet van HH gehoord dat de rekeningen niet betaald zijn, maar van de tussenpersoon van de ruitersportzaak waar ik uiteindelijk mijn deken heb gekregen.

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 13:14

Dan is dat toch niet echt netjes van je tussenpersoon om dat te zeggen..

samantha5

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 13:59

figora schreef:
Dan is dat toch niet echt netjes van je tussenpersoon om dat te zeggen..

het is niet mijn tussenpersoon, maar de tussenpersoon van de ruitersportzaak.

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 14:02

Dan is het niet netjes van hun tussenpersoon, komt op hetzelfde neer eigenlijk

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 14:21

Nergens problemen mee bestel regelmatig en ben vorige week langs geweest. 1 keer met bestellen hadden ze niet alles op voorraad werd keurig nageleverd zonder er achteraan te hoeven bellen
Zelfs de kleine kreeg vorige week, een paardenknuffeltje van ze

lonnie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 15:07

hmm de eerste keer dat ik bij hen bestelde heb ik 2 maanden moeten wachten op mijn jodhpurs en frontriem van BR. Ik was inmiddels al op vakantie waar ik werkte op een manege en uiteindelijk is het daargheen gestuurd, maar toen baalde ik echt heel erg! Ze zei toen dat ik er een cadeautje bij zou krijgen voor het lange wachten, maar dat zat er ook helemaal niet bij. Later heb ik nog heel vaak dekjes besteld, de ene keer waren ze er sneller dan de andere. nu heb ik laatst een zweetdeken besteld en die was er binnen 2 dagen, heel netjes dus. naar aanleiding van dit poic mail ik wel eerst eventjes of de producten op voorraad zijn, als ze niet op voorraad zijn bestel ik ze niet, god wet hoelang het dan duurt. Dus behalve de eerste keer ben ik toch wel redelijk tevreden over piaffe

ikkemetwikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 11:23

figora schreef:
Dan is het niet netjes van hun tussenpersoon, komt op hetzelfde neer eigenlijk

idd,da's gewoon flauw!
en hoe kan diegene dat nu weten.

didigirl_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:02

nou ik was dus eigenwijs ik heb daar wel besteld omdat er 20 euro verschil was als ik het ergens anders bestelde ik heb ze een aantal keer gebeld en het was er de volgende dag nou ik ga der zeker vaker bestellen BEN HEEL TEVREDEN OVER PIAFF

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:03

Ik heb eergister iets besteld, morgen komt het als het goed is

Tatyana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:31

Ik vind Piaffe TOP!!

Altijd alles goed geregeld... En mocht er iets fout gaan, ze zijn altijd bereid om te onderhandelen en bijvoorbeeld iets anders te sturen of geld terug te storten...

En van de zomer (was 4 maanden in Spanje geweest) dus ik kom thuis, ligt er een doos van Piaffe. Ik maar me afvragen wat het kon zijn... M'n ouders hadden er ook al 3 maanden nieuwsgierig omheen gelopen...
Bleek het een poetsset te zijn van Oster (twv 70 euro), zat een briefje bij, 'wij hebben dit verloot onder onze klantenkring, jij bent 1 van de gelukkigen, gefeliciteerd'

Echt top! ook gelijk mailtje gestuurd (was ondertussen dus 3 maand later) met dankjewel enzo...

Dusse, ik vind piaffe een top zaak...
Fijne service en leuke spullen!

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 20:42

Ik heb laatst ook bij piaffe besteld en het product wat ik had was uitverkocht.
ze hebben mij netjes een mailtje gestuurd en we hebben het toch nog allemaal goed kunenn regelen !
echt heel netjes ik heb meerdere keren een mail gekregen hoe ik mijn bestelling wilde !
echt een compliment voor piaffe !

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:49

Jeetje dat kan echt niet! ik zou terug gaan,

Heb net bestelling gehad van divoza. was wel iets te laat maar dat kwam omdat ze nog niet binnen waren,

Barco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 10:51

ik heb er ook alleen maar goede ervaringen mee. Binnen een week bezorgd. Toppie!!

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:21

Ik heb ook een tijd heel erg lang op twee HH dekjes moeten wachten. Heb een mail gestuurd met de vraag waar hij nu bleef, mail terug dat hij onderweg was. Oke, inderdaad, de volgende dag kreeg ik ze. Ik had alleen wel 2 heel andere dekjes gekregen dan ik had besteld... (Wel zelfde merk etc, maar verkeerde kleur). Ik schreef dus weer een mail. Krijg ik terug dat ze deze maar hebben gestuurd omdat die andere niet meer in vooraad waren.
Oke..
Ik mocht ze terug sturen maar heb besloten ze toch maar te houden, had geen zin in al dat gedoe.
Ik vind het toch niet netjes dat ze dit niet van te voren even hebben gemeld.

Divoza gaat bij mij echt aan de top. Zo gister ook weer. Ik moest een zadel en laarzen passen. Paardje mee. Allemaal heel erg rustig, ze namen heel goed de tijd. Om 21:00 uur sluit de winkel op vrijdag, ik ging pas om 21:30 uur de winkel uit omdat de laarzen nog niet helemaal goed zaten, en ze ze even gingen bestellen. Super ! Zadel was trouwens gelijk de eerste die ze pastte en gelijk goed !

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 17:40

Weet je wat ik niet snap?
Dat de mensen waar er iets niet naar wens gaat maar afwachten of mailen.
Als ik een bestelling gedaan heb en er lang op moet wachten, of ik krijg het verkeerde produkt, dan bel ik.
Zo kan je meteen alles regelen.