Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) maar even te gaan shoppen. Ze hadden toen de winkel nog niet en waren ook niet officieel open omdat wij daar op een vrijdag middag kwamen.Bramblerose schreef:Ik word echt gek van Piaffe! Ze sturen zo vaak het verkeerde of zomaar iets anders omdat hetgeen ik besteld had niet voorradig was. Ze bellen dan nooit voor overleg! Iedere keer denk ik, nu zal het wel goed gaan, maar afgelopen week weer de mist in met handschoenen. Wat een sukkels daar en als ik mail krijg ik een mailtje terug geschreven door een penny, geloof me!
Ik zweer bij de paardendrogist en anders Divoza...

Citaat:samantha5 schreef:
Over agradi kan ik een heel boekje schrijven.
Ik had een deken besteld bij agradi eentje van HH. Het duurde een week en na die week had ik nog niks. Ik had dus gebelt en het kwam dus allemaal door HH, want die leverde hun producten niet uit bla bla bla. Maar volgende week zouden ze er echt zijn. Nou je raad het al weer niet. De mevrouw vertelde me dat ze er waarschijnlijk niet meer waren maar helemaal zeker weten deed ze het niet. Ik heb haar het nummer van HH gevraagd, maar dat kreeg ik niet. (tuurlijk wist ik dat het nummer op de HH site staat). Want het was niet netjes, ik bestelde de deken bij hun dus het moest via hun lopen.
Ik zou nog een week moeten wachten.
Toen heb ik HH gebeld en gevraagd of ze de dekens echt niet meer hadden, omdat het allemaal zo traag liep. Ze verteld me echter een heel ander verhaal. Agadi betaalde zijn rekeningen niet en dus werden de dekens verlopig niet uitgeleverd. Ik wist voldoende en heb mijn bestelling afgezegt.
figora schreef:Dan is dat toch niet echt netjes van je tussenpersoon om dat te zeggen..

figora schreef:Dan is het niet netjes van hun tussenpersoon, komt op hetzelfde neer eigenlijk