Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Skipper schreef:Ritmisch schreef:Het inmiddels uitgekauwde, beroemde, beruchte, befaamde enzovoort systeem Laag Diep en Rond...
Waar al ik weet niet hoeveel topics en discussies aan gewijd zijn en waar we misschien nu wel eens een keertje over op kunnen houden (das mijn bescheiden mening)
Ja op bokt maar kritisch stuk in vakblad heb ik nog weinig voorbij zien komen.
Niet zozeer pro LDR of Klassiek maar om voorbeeld te noemen.
Voor mij part trainingsmethode achterstevoren / ondersteboven
En dat is jou mening maar als forums niet volgt en alleen de bladen heb ik weinig discussie gezien of wetenschappelijke onderbouwing wat bijvoorbeeld een training voor het skelet en spieren doet wat op welke inwerkt.
Graag verder denken dan uw neus lang is.
) over de werking op spieren en skelet en dergelijke gestaan. Dus volgens mij als je als paardenblad origineel wilt zijn, moet je het juist NIET over dit onderwerp hebben..Citaat:Ritmisch zegt: volgens mij zeer recent nog in ST.Georg (misschien aan je voorbij gegaan?)
Ach als je m wil lenen; ik heb m voor je liggen hoor. Was wel heel kritisch, dus wel echt iets voor Skipper...
kan je het terug vinden of in welke krant Lusitana schreef:Bladen woren vooral op de markt gebracht om geld mee te verdienen. Men denkt "waar zit geld?" "wie koop?" en "wat willen ze zien?"
Albertine_N schreef:Lusitana schreef:Bladen woren vooral op de markt gebracht om geld mee te verdienen. Men denkt "waar zit geld?" "wie koop?" en "wat willen ze zien?"
Dat doet toch iedere slimme ondernemer
tessyke schreef:is dat proefblad gratis