knolliepower schreef:denk je dat die paarden dat zelf doorhebben?![]()
die vinden het alleen maar leuk hoor
Helemaal mee eens.Als een paard echt niet wil dan doet ie het ook net.Ook niet door grof geweld te gebruiken.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knolliepower schreef:denk je dat die paarden dat zelf doorhebben?![]()
lumikki schreef:knolliepower schreef:denk je dat die paarden dat zelf doorhebben?![]()
Helemaal mee eens.Als een paard echt niet wil dan doet ie het ook net.Ook niet door grof geweld te gebruiken.
knolliepower schreef:weet je, ik vind de rensport echt zo leuk dat niemand mij ooit zou kunnen overtuigen dat het zielig is... alles wat hier tegen de rensport word beweert is dus in mijn geval totaal zinloos
arno8 schreef:Maar ik vind eigenlijk dat ik al veel te veel op dit forum zit...
arno8 schreef:Wel sluit ik me aan bij de kritiek op het jong beleren. En sowieso vind ik dat je paarden (ook al vinden ze het soms leuk) niet tot het uiterste moet drijven.
esperance schreef:
naja zou zeggen we beginnen op nieuw...
nou heeft iemand nog vragen??
we kunnen misschien eens een boktmeeting ofzo iets doen op duindigt, lijkt me gezellig!
knolliepower schreef:esperance schreef:
naja zou zeggen we beginnen op nieuw...
nou heeft iemand nog vragen??
we kunnen misschien eens een boktmeeting ofzo iets doen op duindigt, lijkt me gezellig!
ja daar gaat dit topic de goeide kant op, moeten we vast houden
![]()
Bokt meeting lijkt me leuk, moet het wel in de zomervakantie (of een andere schoolvakantie)