Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
KiWiKo schreef:je mag geen pbs openbaar maken
meiske16 schreef:sorry hoor was een typfoutje... goh een mens kan zich wel eens vergissen qua typen dan he...
engeltjuh_15 schreef:meiske16 schreef:sorry hoor was een typfoutje... goh een mens kan zich wel eens vergissen qua typen dan he...
Hahaha en qua foto's uitzoeken en op bokt plaatsen

meiske16 schreef:je ziet toch dat ze er echt opzitten en dergelijke...en dat ze die beestjes wel hebben laten lijden...

) 
pomelo schreef:en jij vind het leuk om zo n foto s te maken???
meiske16 schreef:sorry hoor was een typfoutje... goh een mens kan zich wel eens vergissen qua typen dan he...
Hè? meiske16 schreef:sorry hoor was een typfoutje... goh een mens kan zich wel eens vergissen qua typen dan he...

engeltjuh_15 schreef:
I know, maar chestnut die neemt het wel voor 'Shettmishandelaar' op
ShettLover89 schreef:Daarnaast - we zitten niet - we staan. "Arme' pony's zijn zo arm niet want ze staan lekker in het land, worden elke dag gepoetst en geknuffelt door manegekindertjes die er af en toe ook mee mogen wandelen. En die foto van 'aan de teugel' was louter toeval (de pony dook naar gras)
Citaat:En ik kom tot de conclusie dat ik Bokt wel een erg *agressief* forum vind. En dat lokt uit dat mensen zoals ik dit soort berichten gaan plaatsten. Jullie hebben het over ons IQ maar ik vind wel erg suf dat er nog mensen intrappen.
Citaat:Als je zo hebt zitten schelden hoe zielig het is, voel je je vast erg banketstaaf als je er later achter komt dat het een geintje is?
Chestnut schreef:engeltjuh_15 schreef:
En ben ik nu zelf ook een paardenmishandelaar of bedoelde je dat er nog niet mee?
Als je nou een heeeel klein beetje beter keek zag je dat ze er boven lopen.
Chestnut schreef:engeltjuh_15 schreef:
En ben ik nu zelf ook een paardenmishandelaar of bedoelde je dat er nog niet mee?
Als je nou een heeeel klein beetje beter keek zag je dat ze er boven lopen.
Chestnut schreef:meiske16 schreef:sorry hoor was een typfoutje... goh een mens kan zich wel eens vergissen qua typen dan he...
Nou da's ook wel erg dom als je je dan ook nog gaat vertypen.Hè?
Gurly schreef:Nou, die ene zit er toch echt op..
Maar dit moet wel een grap zijn..

Gurly schreef:Nou, die ene zit er toch echt op..
Maar dit moet wel een grap zijn..