Poetin zoek; update: gevonden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Poetin zoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 15:06

Venetia, praat je in algemene zin of doel je echt op deze mensen. Dan lijkt het alsof je al precies weet hoe de vork in de steel zit en er dus al een uitspraak betreffende de oplichting is geweest.

Dat ik niks met de wet op hebt, daar heb je het verkeerd bij Maar de algehele mentaliteit is er in de laatste jaren niet op vooruit gegaan. Heb je te weinig mensen in je omgeving die (helaas) een normvervaging hebben ondergaan. Ik kan mij daar groen en geel aan ergeren, daarom reageer ik ook door te zeggen dat op bokt ineens allemaal broodeerlijke mensen zitten.

Ik ken de mensen van Poetin absoluut niet, neem het ook niet voor ze op.

Denk zeker wel als je studeert op dit gebied dat het razend interessant is om alles boven water te krijgen. Maar zijn het juist niet die malafiede boekhoudertjes die zo slinks voor dit soort mensen zaakjes regelen? Die gaan er met een flinke fee altijd goed tussendoor.

Maar goed de plukse wetgeving zal zijn werk wel doen.

Maar er zijn zat mensen die op de pof leven, geen cent te makken hebben, lening op lening, geen eigen bezit en altijd hardop roepen Van een kale kip kun je niet plukken. Verhalen rondbazuinen dat ze een dure camera op de trap hadden staan er wordt aangebeld, er een sjujet voor de deur staat met de smoes dat zijn bal in zijn tuin is gekomen. Terug vanuit de tuin, camera weg, sjujet weg en geen bal. Hhahaha, de verzekering betaald wel uit en ook nog even mijn lenzen verloren op een dagje vissen. Knipoog, knipoog. Daarvan lopen er velen rond en die mensen maken het dat de verzekeringen zo duur zijn. Leningen krijg je altijd makkelijk. Leg me eens uit hoe 18-jarigen een creditcard krijgen en 6000 euro schuld bij de bank hebben, met een krantenwijkje? Desnoods een baantje voor het minimum loon.

Val je niet aan hoor , maar om over wetjes, regeltjes en mentaliteit te spreken.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 15:22

Citaat:
Venetia, praat je in algemene zin of doel je echt op deze mensen. Dan lijkt het alsof je al precies weet hoe de vork in de steel zit en er dus al een uitspraak betreffende de oplichting is geweest.

Ik weet niet precies hoe het zit. Maar ik heb wel al een aantal van dit soort gevalletjes gezien. Er wordt vaak heel voorzichtig met dit soort informatie omgegaan, dus het feit dat we al zoveel weten is een slecht teken.

Citaat:
Maar zijn het juist niet die malafiede boekhoudertjes die zo slinks voor dit soort mensen zaakjes regelen? Die gaan er met een flinke fee altijd goed tussendoor.

Ja, dat denk ik wel. Ik denk dat het altijd zo is dat je als eerste de rotte appels onder je eigen soort moet zoeken, die zijn vaak het ergst.

Citaat:
Maar er zijn zat mensen die op de pof leven, geen cent te makken hebben, lening op lening, geen eigen bezit en altijd hardop roepen Van een kale kip kun je niet plukken. Verhalen rondbazuinen dat ze een dure camera op de trap hadden staan er wordt aangebeld, er een sjujet voor de deur staat met de smoes dat zijn bal in zijn tuin is gekomen. Terug vanuit de tuin, camera weg, sjujet weg en geen bal. Hhahaha, de verzekering betaald wel uit en ook nog even mijn lenzen verloren op een dagje vissen. Knipoog, knipoog. Daarvan lopen er velen rond en die mensen maken het dat de verzekeringen zo duur zijn. Leningen krijg je altijd makkelijk. Leg me eens uit hoe 18-jarigen een creditcard krijgen en 6000 euro schuld bij de bank hebben, met een krantenwijkje? Desnoods een baantje voor het minimum loon.

Klopt, en dat is eigenlijk net zo erg.
Maar door hun geringe financiele betekenis schaden ze het vertrouwen van grote schuldeisers minder. De fraude is op minder grote schaal. Dus de schade aan de economie(waar veel op vertrouwen is gebaseerd) is gewoon minder groot.
Neemt niet weg dat dat imo dezelfde situatie is.

Lida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 15:29

Nee Russel, Venetia heeft het 1e boek van Handelsrecht & Wetskennis er even op nageslagen dat heb je altijd met beginners die zijn heel fanatiek.

Dan doe je alsof je weet waar je het over hebt klinkt lekker intres. maar
slaat nergens op, want de praktijk schijnt het toch allemaal iets anders te werken.

Daarom stelde ik voor ga eerst eens 3 volle manen in die mensen hun schoenen lopen en kom dan terug met je verhaal en conclusie.

Weet in ieder geval dat er heel wat toekomstige medewerkers voor de Story, Prive etc op bokt zitten.

Jullie hebben het nog niet gehad over hun debiteuren die misschien niet betaald hebben.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 16:32

Venetia schreef:
[Dus de schade aan de economie(waar veel op vertrouwen is gebaseerd) is gewoon minder groot.
[/quote]

Weet je wat echt "schade aan de economie doet.

Personen die als ambtenaar dagelijks met belastinggeld voetballen zonder verantwoording daar voor af te leggen.

Een d'r grootste Crime's in dit land.

Deze personen doen ook aan hoogmoedswaanzin maar nu is er geen bank die hun op het matje roept.

NoireIdylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:22

Hahaha Kga zekers even kijken, er zitten 2 fokprodukten van ons bij!!!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:36

Lida schreef:
Nee Russel, Venetia heeft het 1e boek van Handelsrecht & Wetskennis er even op nageslagen dat heb je altijd met beginners die zijn heel fanatiek.

Dan doe je alsof je weet waar je het over hebt klinkt lekker intres. maar
slaat nergens op, want de praktijk schijnt het toch allemaal iets anders te werken.

Daarom stelde ik voor ga eerst eens 3 volle manen in die mensen hun schoenen lopen en kom dan terug met je verhaal en conclusie.

Weet in ieder geval dat er heel wat toekomstige medewerkers voor de Story, Prive etc op bokt zitten.

Jullie hebben het nog niet gehad over hun debiteuren die misschien niet betaald hebben.

Heb je aandelenin stoeterij de Keizershoeve BV?
Mag je gerust toegeven hoor!

Het door jou opgegeven boek bestaat helaas niet. Misschien heb je meer succes als je het probeert bij het burgerlijk wetboek, boek 2.
Maar daar was mijn verhaal niet op gebaseerd, dan had ik wel artikelen genoemd..

En in hun schoenen lopen? Nee dank je. Die adviseurs die zij gehad hebben, die zou ik toch iets aandoen. Is voor niemand leuk toch? }>

En trouwens, als zij debiteuren hadden die niet betaald hadden, dan hadden ze daar allang achteraan kunnen zitten. Niets wijst daar bovendien op, aangezien er al vanaf het begin twijfels over hun geld bestond.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 18:47

[/quote]

In tegenstelling tot jou klets ik niet als een kip zonder kop onzin de wereld in, hé beste vriendin van Lau(rens)
Ik weet uit zéér betrouwbare bron wél dat Poetin dat niet gekost heeft (en dat er bij elke veiling hoge bedragen puur voor de publiciteits zijn is ook eerder regel dan uitzondering) en ook dat ze geregeld bij een zéér gerenommeerde kliniek in Duitsland kwam......[/quote]
Sorry hoor, maar dit heb ik nergens gezegd... Het zullen je hormonen wel zijn...

Lida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:21

Venetia geen aandelen in de bv, maar misschien wel in de Holding hahaha, moet je maar even uitzoeken.

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:20

Whaha ok.. ik pak een put chips erbij vind dit wel erg grappig, en wat een hoogwaaridg taalgebruik, dat ik het met mijn domme kop het al bijna niet meer bij houdt

Maar vind het wel absurd dat ze hem laten verdwijnen en hoop ook zo dat ze worden opgepakt, laat ze dat zwarte geld maar weer inleveren.. ben ook niet zo op zulke types, maar vind het wel heel erg dat ze haar dieren kwijt raakt want daar zal ze toch ook wel ziels veel van houden, of het nou een eerlijk mens is of niet gevoel heeft ze vast wel naar haar dieren toe..

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 21:17

Zoro schreef:
Whaha ok.. ik pak een put chips erbij vind dit wel erg grappig, en wat een hoogwaaridg taalgebruik, dat ik het met mijn domme kop het al bijna niet meer bij houdt

Maar vind het wel absurd dat ze hem laten verdwijnen en hoop ook zo dat ze worden opgepakt, laat ze dat zwarte geld maar weer inleveren.. ben ook niet zo op zulke types, maar vind het wel heel erg dat ze haar dieren kwijt raakt want daar zal ze toch ook wel ziels veel van houden, of het nou een eerlijk mens is of niet gevoel heeft ze vast wel naar haar dieren toe..

volgens mij weet ze precies waar poetin is

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 23:08

Zouden er nu ook van die posters van Poetin bij de douane komen te hangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 23:11

Heel toepasselijk gister de film van dat engelse renpaard dat door de IRA was gekidnapt gezien. Je weet maar nooit, misschien crosst er nu een groom door de Nederlandse/belgische of duitse bossen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 23:18

Ja die film heb ik opgenomen (voor als ik me echt verveel ). Een jeugdfilm om 00:10 .
Maar ik ben toch zo benieuwd waar dat paard uithangt.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 07:06

fransje23 schreef:
Kan het niet zo zijn dat Poetin gewoon nooit is ingebracht in deze BV die nu failliet is? Dan kan er ook gewoon geen beslag gelegd worden op dat paard. Bovendien zijn alle prive-eigendommen van deze familie ook veilig. De BV is failliet maar de familie niet.
Schijnt bovendien ook erg lucratief te zijn om BV's failliet te laten gaan.

Als dat zo is hadden ze dr ook niet hoeven verstoppen
Overigens na/bij een faillisement van een bedrijf kan ook de bestuurder/eigenaar prive aansparakelijk worden gesteld, maar dat ligt eraan hoe dit statutair geregeld is binnen het bedrijf.
We wachten geduldig af.

Maar wens toch wel graag excuses van degenen die deze en gene in het vorige topic over Poetin bettichten van zwartmakerij, jaloezie ed. Er blijkt dus wel degelijk meer stront aan de knikker te zijn zoals we al vermoedden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 08:24

Gelukkig is de discussie inmiddels wat serieuzer dan op de eerste bladzijden. Wel verplaats ik het naar PP.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:15

Is het overigens mogelijk om vrijblijvend te gaan kijken op die veiling of moet je je perse aanmelden als koper? Ik bedoel, de locatie is naast mijn stal dus ik wil best even de paarden bekijken .

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:21

Ik krijg net een email uitnodiging voor de veiling

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:46

Als koper KiWiKo of als kijker? Ik wil nl. echt serieus wel even gaan kijken. Maar instructrice staat op Balkenschoten dus zal het eens aan haar vragen .

jimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:52

we hebben het nu wel alleen over de paarden maar wat gebeurt er eigenlijk met hun stal/stoeterij lijkt mij dat die ook verkocht moet worden?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:53

anders vraag je toch ook een uitnodiging aan, Kiwiko weet het adres wel

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:55

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:01

hmm,, ff wat anders.
Mijn vader heeft dus om dit soort narigheid te voorkomen, zijn paarden op mijn naam gezet!
Op papier zijn ze van mij, als paps falliet gaat kunnen ze niet aan de paardjes komen, (niet dat ik nou zulke onwijs dure paarden heb)
Maar gewoon, het zijn je dieren.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:09

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:27

Ik heb ook een uitnodiging gehad via mail.... als ik nu toch eens een zak met geld had....

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:32

zelfde vraag eigenlijk: kun je daar gewoon naartoe?