Dat ik niks met de wet op hebt, daar heb je het verkeerd bij

Ik ken de mensen van Poetin absoluut niet, neem het ook niet voor ze op.
Denk zeker wel als je studeert op dit gebied dat het razend interessant is om alles boven water te krijgen. Maar zijn het juist niet die malafiede boekhoudertjes die zo slinks voor dit soort mensen zaakjes regelen? Die gaan er met een flinke fee altijd goed tussendoor.
Maar goed de plukse wetgeving zal zijn werk wel doen.
Maar er zijn zat mensen die op de pof leven, geen cent te makken hebben, lening op lening, geen eigen bezit en altijd hardop roepen Van een kale kip kun je niet plukken. Verhalen rondbazuinen dat ze een dure camera op de trap hadden staan er wordt aangebeld, er een sjujet voor de deur staat met de smoes dat zijn bal in zijn tuin is gekomen. Terug vanuit de tuin, camera weg, sjujet weg en geen bal. Hhahaha, de verzekering betaald wel uit en ook nog even mijn lenzen verloren op een dagje vissen. Knipoog, knipoog. Daarvan lopen er velen rond en die mensen maken het dat de verzekeringen zo duur zijn. Leningen krijg je altijd makkelijk. Leg me eens uit hoe 18-jarigen een creditcard krijgen en 6000 euro schuld bij de bank hebben, met een krantenwijkje? Desnoods een baantje voor het minimum loon.
Val je niet aan hoor