KiWiKo (Kim) is van een paard gevallen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: KiWiKo (Kim) is van een paard gevallen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 22:57

KiWiKo schreef:
hihihi mijn vader komt me zo ophalen en dan ga ik naar mijn eigen huis, naar mijn eigen bed EN dan ga ik lekker slapen

En nu ook eerlijk vertellen dat je dan idd niet meer hier gereageerd hebt sinds je thuis ben maar ook niet netjes gerust hebt he Kim

Jij bent echt 1 van de ergste mensen die ik ooit gezien heb...wel lief hoor, maar zo verdomd eigenwijs

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 03:08

Jaaaaaaaa, Kim,

'je verraders slapen niet'

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 08:00

hihihi ik doe het ook heel rustig aan hoor ik heb alleen de hondendrollen beneden even opgeruimd vandaag nu lig ik ook lekker in bed, ga zo mijn vers gezette kop koffie pakken en dan lekker op bed liggen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 08:17

Ahum, jij bent echt niet wijs!
Ik heb *denkt* 5 jaar terug een flinke hersenschudding gehad. Mijn korte termijn geheugen was zo'n 5 uur echt helemaal stuk en ik was de vijf dagen ervoor totaal kwijt. Maar ik voelde me verder echt helemaal top. Niks aan het handje. Ik had de pech dat mijn ouders me toen dagenlang aan het bed hebben gekluisterd, gordijnen dicht en elk uur kwam mijn moeder langs om te kijken of ik nog leefde. Had ik na 3 dagen doodvervelen m'n oordopjes in om muziek te luisteren. Ze vloog door het plafond, echt waar. Computeren? No way, ik kreeg echt niet meer te zien dan m'n bed. Achteraf was het maar goed ook. Als je je hersens gaat 'pesten' door ze constant werk te geven kunnen ze niet herstellen. Ik heb een weeklang niks gemogen. Het was bloedheet en ik wilde niet onder m'n dakraam m'n bed uitsoppen, maar ik moest wel. Uiteindelijk hebben ze me bijna gedwongen zes weken rustig aan te doen, dat heb ik niet gered (ik ben d'r zo eentje die met 40 graden koorts nog heel vrolijk doorgaat, als het 41 is lig ik ineens knock out). Of het daardoor komt weet ik niet, maar ik heb er wel een beetje schade aan over gehouden. Vroeger was ik super goed in namen onthouden. Iemand zei 1x z'n naam en ik vergat het niet meer. Kwam ik iemand jaren later tegen, wist ik het nog. Ik ben nog steeds behoorlijk goed hoor, maar niet meer zo. Ik vergeet het vaak al na 1 gesprekje, zeker als je veel mensen moet leren kennen, maar dan nog ben ik bovengemiddeld. Het is maar net wat je erg vindt, maar ik mis het wel. Vooral omdat ik nog jaren er heel hard op heb gerekend (niet nog een keer vragen) en dan was ik het gewoon vergeten.
Je moet gewoon je nest in, en er blijven. Laat de boel de boel maar, het zal zo'n vaart niet lopen, hoor. Pas als je weer normaal kunt denken mag je je weer melden. Gek!

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 08:18

Heel veel beterschap wat erg nou dat wordt een tijd rusten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 08:20

fijn dat je weer thuis bent!

Dat spandoek dat we zagen was vast en zeker voor jou.... Banjer vond het zo vreemd, dat ze er met een grote boog omheen liep... (ja... we reden zelfs op het fietspad aan de andere kant van de weg... )

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 08:21

ik heb geen spandoek gezien :D

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 08:25

Banjer schreef:
fijn dat je weer thuis bent!

Dat spandoek dat we zagen was vast en zeker voor jou.... Banjer vond het zo vreemd, dat ze er met een grote boog omheen liep... (ja... we reden zelfs op het fietspad aan de andere kant van de weg... )

Dat spandoek was bij onze buren

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 08:33

oh... haha... maar alsnog is het fijn dat je thuis bent...

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 15:35

Jesus Kim KOm ik net terug van vakantie en dan lees ik dit.Nou hopen dat het met veel rust goed komt en dat we je snel weer zien.Am mist je wel geloof ik.Die gaat steeds bij andere mensen knuffels staan halen.
Ik bel je van de week even.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 16:59

hihihi, morgen gaat inderdaad nog even niet lukken : D

Ik hoop woensdag weer fit genoeg te zijn

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:35

Alsnog sterkte!

isioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:47

doe jij ff een tijdje heel erg rustig aan !!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 21:05

Ik kan me helemaal vinden in Laui's verhaal... Ik heb zo'n vervelend vriendje Mispunt... Maar ook ik heb een beetje schade over gehouden aan een hersenschudding, vnl het doorlopen met één zonder het in de gaten te hebben. Ik ben gewoon echt een zeef... Is ook geen peil op te trekken met wat ik wel en niet onthou, ik schrijf dus maar gewoon alles op

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 21:14

Hier ook zo'n zeef (door het doorlopen met verschillende hersenschuddingen) als ik het niet vergeet dan schijf ik ook alles op.....en vergeet dan waar ik het heb opgeschreven of vergeet gewoon mijn briefje mee te nemen

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 21:18

Beterschap Kim!!!! En het nog wel een beetje rustig aan doen hoor

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:13

Jeetje Kim, jij hebt een rotsmak gemaakt lees ik nu pas! Toch zou ik wel heel serieus omgaan met die hersenschudding, anders hou je levenslang last van hoofdpijn!! En wat maken die paar weekjes rustig aan doen op een mensenleven nou uit?

Kalm aan hoor!!!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:31

Beterschapjes alsnog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:58

Nou zijn we 5 dagen onderweg, en het gaat nog niet veel beter, Ik ben wel meer bij en niet meer zo monotoon, maar bukken gaat nog niet, zitten gaat nog niet. Ik moet alles bijna liggend doen.

De hoofdpijn en het onvaste lopen gaat wel al een stuk beter, ik stel het nemen van pillen steeds verder uit.

Gisteren is er een vriendin geweest die Sanne meegenomen heeft zodat die vanochtend naar school kon, zij heeft hele lekkeren dingen voor me gemaakt die genoeg zout en suikers bevatten o m een leger op de been te houden, heeft mij veel goed gedaan om even zo lekker te eten.

Gijs is nog steeds erg bezorgd maar ook heel druk met zijn werk bezig, die wil ik even niet tot last zijn.Hij heeft al zoveel voor me gedaan.

Mijn moeder stuurt straks een schoonmaker naar me toe, heeft mijn huis wel iets nodig zegmaar met twee jonge honden en een jonge kat De honden gaan nu niet zoveel uit, en dat merk je wel aan alles

Het paard heeft een pijnlijke schouder rechts, ik geloof dat dit wel snel over gaat.

Nou maar hopen dat ik als eerste weer op dat paard kan gaan rijden zodat ik niet angstig wordt, dat zou niet goed zijn

het leven is geen krentenbol

poeppiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 10:42

beterschap alsnog !!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 18:21

KiWiKo schreef:

het leven is geen krentenbol

Nee, een pijp kaneel.

Fijn dat je zoveel hulp krijgt, Kim; maak er maar lekker gebruik
van ALS HET JE AANGEBODEN WORDT EN GA NIET VOOR EEN
ANDER ZITTEN DENKEN !!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 21:05

Jemig Kim, dit is niet leuk zeg.
Kim en rust zijn uiteraard elkaars tegenpolen maar je moet wel nog langer mee dan vandaag en dan het liefst zonder hoofdpijnen. Laat je dus maar lekker verwennen

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 23:11

Beetje late reactie van me, maarre BETERSCHAP!

Enne, doe alsjeblieft een beetje rustig aan Idioot

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 07:50

Ik heb goed geslapen vanacht, geen medicijnen nodig gehad, en ik heb nog steeds geen hoofdpoijn.... wel loop ik nog wat onvast en bukken gaat helemaal niet. Maargoed de stijgende lijn zit erin, en das het belangrijkste

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 08:10

Bukken zou ik ook nog even niet doen als ik jou was, is 1 van de meest pijnlijke dingen voor je hoofd....naar een computerscherm gaan zitten staren is ook niet echt bevordelijk voor de gezondheid....