Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Dus gelijk maar weer gestopt en me schoenen gepakt.

Zijn gewoon lichte houten hakjes die zo in je laars passen en dan sta je zeker 3/4 cm hoger 
. En mijn probleem is dat ik ze na het rijden bijna niet uit kan krijgen
. Ben soms een kwartier bezig om ze milimeter voor milimeter uit te krijgen. Maar, mijn beenhouding is nu wel stukken beter. En dat ze lekker zitten komt denk ik ook nog wel. Even volhouden

. Kon nog niet goed drijven, dus ik ga morgen eerst maar weer goed lopen. Met mn oude laarzen reed ik gelijk vanaf de 2e dag al, en nergens last van gehad toen

. Ik doe ze zometeen weer aan en vandaag nog even met mn oude laarzen rijden
met rijden heb ik er totaal geen last van maar zodra ik van het paard af stap
) 
.... het werd steeds ergen tot ze een klein beetje ingezakt waren en toen was de pijn weg... HEERLIJK
wil niets anders meer dan mijn laarzen! Alleen toen kreeg ik het probleem dat ze bij mijn voeten veel te los zaten endus gingen zakken tijden het rijden
dus toen waren mijn hakken weer kapot ik heel trots met me laarzen naar de schoenmmaker en die heeft er zooltjes in gedaan!! nu heb ik egt geen problemen meer met die dingen! Springen kan ik der ook mee alleen de eerste paar keer voel je wel je knieholtes maar daar wen je aan...!!! Suc6 der meeehjjj!!