Ponykamp tFjordenpaard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

collendoorn

Re: Ponykamp tFjordenpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 10:19

WOooo weet jij al of je volgend jaar zomer op vakantie ga whaha!! ikke heb dus echt nog geen flauw idee... Maar ik wil denk ik wel weer de laatste of enalaatste week op kamp!!

Owjah Harry Herman en nog 4 andere zijn al gelijk die zaterdag naar een weiland vertrokken om vakantie te vieren!! Heerlijk toch !!

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 16:22

collendoorn schreef:
Inderdaad maar iedereen maakte er bijna een probleem van maar alles gaat bij hun volgens de natuur!!
Dus een veulen dat dood gaat is natuurlijk erg, maar het gebeurt nou eenmaal.

Niet helemaal volgens de natuur hoor...wanneer een dier ziek is komt er wel een DA langs en krijgt een dier zeker wel medicatie, afhankelijk van wat een dier heeft natuurlijk. Soms is er ook weinig meer aan te doen of zullen de kosten van onderzoek+behandeling zo hoog zijn dat (het in verhouding met kans op herstel) niet voor gekozen wordt. Denk dat het bij veel mensen met dieren precies het zelfde werkt.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 18:33

hahaha jadat weet k al...we gaan nr de zelfde camping dus hebben we doorgeboekt....maar gaan we nou in de meivakantie op kamp..???of doe we de zomervakantie..?? want in de meivakantie ga ik waarschijnlijk naar parijs met me familie....

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:15

Heee Leuk te lezen dat er meer mensen hier in een "ver verleden"zijn geweest. In ben hier zelf geweest in de zomer van 89,90,91 en 92...heel erg lang geleden inderdaad. Herken het verhala van de woensdagochtendrit, en Henk op zijn blote voeten. Ik reed op Montana. Het is inderdaad een supergaaf kamp als je van lekker buitenrijden houd, zeker als je bij Henk in de groep mee rijd, gaat het er best pittig aan toe! Vroeger was er wel 1x in de week springles, maar verder...je leert er niks...Maar goed, ik heb daar echt een supertijd gehad!! Wou dat ik het nog eens over kon doen!!

YennieJ_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 17:40

Ho0ii Ho0ii,
Ik ben er afgelope zomer geweest met me eigen ponY: sprengel.
Ik vond het onwijs leuk, maar weet nii offik volgend jaar wiir Ga..
De leidinG vOnd ik oOk best aardiG!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 10:06

vond j de leiding best aardig..??ik vond de leiding egt super..!!! wij hadden wanda debdeb jet en natuurlijk: chantal....!!!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 17:42

tis hier best wel saai hea...???

I_lovedieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:10

ick ben er o0k gwees maar vond het nie leuk vooral de lijding niet.
maar de p0ny waar ik 0p reed was wel eg supaarrhh. KINKY. het was wel leuk dat ze allmaal veulens hadden en zo maar het rijden opzich en het corve (ging eg te ver wc scho0n makeh ) maar ja hoppellijk was heb bij jullie wel geslaagt *o/*

gr melody _/-o_

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:24

I_lovedieren schreef:
ick ben er o0k gwees maar vond het nie leuk vooral de lijding niet.
maar de p0ny waar ik 0p reed was wel eg supaarrhh. KINKY. het was wel leuk dat ze allmaal veulens hadden en zo maar het rijden opzich en het corve (ging eg te ver wc scho0n makeh ) maar ja hoppellijk was heb bij jullie wel geslaagt *o/*

gr melody _/-o_

Wel jammer dat je het niet kon vinden met de leiding in je week.
Maar wc-schoonmaken was alleen op zaterdag ochtend, en 1 wc p.p 4 wc's dus 4 van de 50 die dus 1x een wc hebben schoongemaakt, meestal ook wel door meiden van 16/ 17 en die hebben dat thuis vast o0k wel ooit eens gedaan. Niet overdrijven dus...het is geen strafkamp

MarIsZa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 19:36

ingeuh schreef:
tis hier best wel saai hea...???

Ja he Ik heb deze topic gestart maar ik heb niks meer te zggn Tja... Kheb echt zin in volgend jaar:P hihi... ik hoop dat ik weer op Saffier mag dan! _/-o_ **Saffier hvj 4 evr!! mis J!** maarja; Helaas, eerst nog een jaar w8en! met al die stomme so's en reps! maarja... hebbik weer iets om naar uit te kijken *o/*

heeft r iemand nog nieuws over het fjordenpaard ofzo???

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 20:03

eumm...ik niet...aleen dat macho geweldig is!!!!! *zucht* wil nu ook al weer heen....

babettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:24

Pff.. wat wilde je dat Henk en Jose of de leidinge elke keer de wc's gingen schoonmaken >;) beetje banketstaaf.. en dat je het met de leiding niet kan vinde.. Tsjaa wie weet lag het wel aan jezelf..

Enn Ingeuhh.. Macho is echt leuk he Echt een schatje

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:49

tja, en wat moet de leiding anders doen als ze geen wc's kunnen schoonmaken

Ik heb ook niet veel nieuws over het Fjordenpaard. Veel paarden staan alweer ergens anders lekker in de wei. Natuurlijk staat er nog genoeg bij huis (zoals Macho). Alleen Jack en Kevin staan nog op stal. In het weekend is het er nog wel druk, zitten groepen in de accomodaties. En het westernweekend gaat niet door omdat er te weinig deelname is. Jammer genoeg.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 18:28

macho is egt suupperr..!!! t meisje dat r als eerst op zit zaterdag dus wou er niet meer op omdat hij was uit gegleden in de modder....nou ik wil wel hoorr...!!! nadat hij n stuk of 3 x de andere kant opliep en 2x schrok bleef ik er ook gewoon op zitten!! paarden kunnen van alles doen, ook de lieve!! dat denk ik altijd...maarja macho is eeeecht suuperr..!!! oja iemand zei trouwens dat macho al in de "rust"wei staat..??

MarIsZa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 15:45

Lise81 schreef:
tja, en wat moet de leiding anders doen als ze geen wc's kunnen schoonmaken

Ik heb ook niet veel nieuws over het Fjordenpaard. Veel paarden staan alweer ergens anders lekker in de wei. Natuurlijk staat er nog genoeg bij huis (zoals Macho). Alleen Jack en Kevin staan nog op stal. In het weekend is het er nog wel druk, zitten groepen in de accomodaties. En het westernweekend gaat niet door omdat er te weinig deelname is. Jammer genoeg.

Jammer dat het kamp niet d00r ging. Ik z0u er zelf wel naart0e willen h00r... haha m0etik erst een paar jaartJs 0uder zijnn mja..

MIS SAFFIER!

MarIsZa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 15:48

Weet er tr0uwens n0g iemand 0f Saffier de laatste weken heeft megel0pen en wie r 0p zaten?

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:25

ik was wel in week 9 maar ik weet niet wie safier is... hehe...

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 12:22

safier is een vosbonte pony merrie, ze heeft ook een heel mooi veulen gehad dit jaar

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 14:57

Afbeelding

Dit is dus Safier met veulentje

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:37

ja echt een heel mooi veulentje, veulentjes van Spirit en Snippie vond ik ook mooi! en superlief! er was ook een soort van donkere haflinger leek het op, was volgens mij van een fjord, had een kolletje, die was echt heel lief, had mijn hele handen schoongelikt, en ging toen aan mijn gezicht likken zo lief

MarIsZa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 12:37

Jaah veulentje van Saffier is echt heel erg lief, mooi en eigenwijs! Hij was d hele tijd m'n truitJ aant opeten:P haha l0L.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 16:15

ik weet niet of hij meeliep..hij liep in iederegeval niet met groep 1 mee..!! weetje welk veulen lief is..!! veulen van irene.!!haha die ging ik met henk naar de wei brengen met nog een paar..vet grappig we gingen zonder zadel en die veulens lopen de hele tijd te drammen om vooraan te lopen en dan zien ze een plas water en dan weten ze niet hoe snel ze weer trug moeten hahaha..!!

MarIsZa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 17:26

ingeuh schreef:
ik weet niet of hij meeliep..hij liep in iederegeval niet met groep 1 mee..!! weetje welk veulen lief is..!! veulen van irene.!!haha die ging ik met henk naar de wei brengen met nog een paar..vet grappig we gingen zonder zadel en die veulens lopen de hele tijd te drammen om vooraan te lopen en dan zien ze een plas water en dan weten ze niet hoe snel ze weer trug moeten hahaha..!!

ehm... je bedoelt ZIJ!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:45

jaa..sorry.!! zeg altijd hij..volges mij al gaat het over een vriendin zeg ik nog hij... whahaha heb ik mezelf gewoon aangeleerd denk ik...

MarIsZa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 17:27

ingeuh schreef:
jaa..sorry.!! zeg altijd hij..volges mij al gaat het over een vriendin zeg ik nog hij... whahaha heb ik mezelf gewoon aangeleerd denk ik...

Haha jah kan wel Volgens mij zeg je zoiezo ook eerder ''hij'' dan ''zij''