Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beber schreef:Natasha schreef:Waakhond doodgeschoten?
Het is toch niet normaal meer?????????!!!!!!!!!!!!!!
Dat geloof ik dus niet, anders hadden we dat hier wel uitgebreid te horen gekregen, denk je niet?
annieboef schreef:El Sham is de nacht van 7 naar 8 september geweest
ook alle kasten opengebroken en de dure dressuurzadels meegenomen
Hond is niet aan geslagen, heel typisch
tussen de 15 en 20 zadels boven de 1000 euro meegenomen
Ik heb ook gehoord dat ze al op manege de Eendekooi zijn geweest
Arckelhoeve, Condorcity en Berestein...
Ben bang dat ze volgende maand weer komen...![]()
En er zijn ook verdachte mannen gesignaleerd, lopen rond door de stallen en als je ze aanspreekt zijn ze geintresseerd in rijles o.i.d.
Weet je trouwens zeker dat het van woensdag 7 op donderdag 8 september was en niet een dag later, want in alle gevallen in de buurt is het donderdagnacht en zondagnacht.
annieboef schreef:Beber: Je hebt gelijk het was de nacht van donderdag naar vrijdag....
xxJacqyxx schreef:Mijn zadel is in de nacht van zondag 18-9-2005 op maandag 19-9-2005 gestolen, samen met ongeveer 20 andere zadels. Mijn slotje is doorgeknipt, en mijn zadel is meegenomen.
Dit betreft een Kieffer VZH zadel. Hierom zat een Pagony singel, Kieffer stijgbeugelriemen en stijgbeugels met witte (schuine) stijgbeugelblokjes.
Mocht iemand zo'n zadel aanbieden voor een mooi prijsje samen met andere zadels waaronder, een BR springzadel, diverse Passier dressuurzadels en diverse Euroriding dressuurzadels, geef mij a.u.b. een seintje!
Tevens wil ik graag iedereen waarschuwen die in de Regio Den Haag staat met zijn paard om zijn of haar zadel achter een goed slot neer te hangen en/of mee naar huis te nemen!
annieboef schreef:El Sham is de nacht van 7 naar 8 september geweest
ook alle kasten opengebroken en de dure dressuurzadels meegenomen
Hond is niet aan geslagen, heel typisch
tussen de 15 en 20 zadels boven de 1000 euro meegenomen
Ik heb ook gehoord dat ze al op manege de Eendekooi zijn geweest
Arckelhoeve, Condorcity en Berestein...
Ben bang dat ze volgende maand weer komen...![]()
En er zijn ook verdachte mannen gesignaleerd, lopen rond door de stallen en als je ze aanspreekt zijn ze geintresseerd in rijles o.i.d.