(mijn mening!!!)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor dat bedrag kon het gros van de bokkers zich al weer een leuk paard aanschaffen denk ik... 
Citaat:Op 2001-12-05 17:47, schreef Marianne:
Ik vind dit dus echt een onbegrijpelijke reactie. Mensen die dit vinden zouden geen paard moeten hebben en ik gun ze van harte een volgend leven als paard met een baas die er ook zo over denkt
Citaat:Op 2001-12-03 00:15, schreef Fitzroy:
Mijn paard gaat ook absoluut het land niet meer op, ik heb er enorm slechte ervaringen mee.
Jammer voor hem, maar hij is er voor mij en niet andersom.

)
een klein prive weitje voor het paardje kon maken met extra hoge hekken. Dus zo gezegd zo gedaan. Per is heel happy nu. Staat `s nachts op stal, overdag in het weitje en/of paddock. Hij kan andere paarden zien maar niet molesteren en ook zichzelf houdt ie nu heel. 
. Ik kon een stukje land huren van mei tot september, kleiner dan een paddock voor 150 gulden per maand en daar mocht hij dan maximaal een uurtje in. Ik deed dat voor hem, maar vond het niet genoeg. ik had echter geen andere oplossing. Toen ik hem gekocht had werd ie ziek en heb ik hem ergens anders in de wei gezet. Toen kwam dit huis in zicht en heb ik een vriendin gezocht en nu staan ze van mei tot met november hele dagen buiten. NU kan dat. Ik heb altijd het bese met hem voor gehad, maar eerder had ik niet de mogelijkheid. Daarom was ik in die periode nog niet slecht voor hem. Citaat:Op 2001-12-05 19:50, schreef Missy:
En je paard pak je in als ie de wei in gaat,deken peesbeschermers,en dan mag ie maar een half uurtje.Peesbeschermertjes af en met deken de stal in.Ik heb niets tegen die dingen,zelf vin ik het wel een fijn idee als me paardje een dekentje op heeft in de winter,maar peesbeschermers in de wei![]()
ik ben nog niet helemaal achter de bedoeling daarvan.