Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renske20 schreef:je zou die meiden toch iets aandoen
pony afgejakkerd, wond aan t been, en nog blijven volhouden dat het echt je verzorgpony is
dan schaam je je als ouders toch dood lijkt me, als je zo'n kind hebt
LoutjeLouLou schreef:Sorry hoor, maar dan ontbreekt er ook nog zoiets als een goede opvoeding. Als die ouders dat kind gewoon in bedwang hadden kunnen houden was er niks aan de hand geweest.
Anique_Vaandrig schreef:ik ken hele nette ouders, die kinderen hebben van heb ik jou daar. en geloof me, ze hebben echt wel een goede opvoeding gehad hoor! Toen die meiden eenmaal met de verkeerde mensen omgingen, is het snel bergafwaarts gegaan...
on topic
wat een vreselijk idiote actie! hadden ze bij mij niet hoeven proberen
charlieb schreef:Ik heb ook eens zoiets gehad.
Ik had vroeger een shetje en toen ik naar hem toe ging zag ik een meisje in volle galop door de wei gaan op MIJN SHETIk werd ontzettend kwaad
dacht niet na en vroeg ook niets, pakte een zweep en sloeg haar de wei uit
Ik heb dat meisje nooit meer gezien.
Nu heb ik inmiddels weer een shet en van de zomer stopte er een auto en liet een man twee meisjes uitstappen. Nou ja kan gebeuren toch? Maar die man zei veel plezier en ik kom jullie over een uurtje ophalen![]()
Wat bleek die meisjes mochten van hun vader de ponys komen verzorgen!!
Voor ik van mijn verbazing was bekomen was pappie al weg en kindjes in de wei![]()
![]()
Ik heb de meisjes weggestuurd en gelukkig gingen ze gelijk. Ik heb geen idee waar ze dat uur zijn gebleven totdat ze weer opgehaald werden. En vadertje lief heb ik ook niet meer gezien. Wat een brutaliteit zeg.
Ik hoop dat deze 2 meisjes ouders hebben die wat meer verstand hebben en ze in iedergeval hun excuses aan laat bieden met het zelfverdiende geld bij zich als schadevergoeding.