gezien op fok: pennymeisjes stelen pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:30

Tjee, ik vind dit gewoon niet normaal meer

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:38

De wereld wordt steeds gekker... Wat dat betreft ben ik enorm blij dat Ascot bij huis staat met twee goede waakhonden! Maar tegenwoordig schijnt dat zelfs niet meer veilig te zijn...

Lemonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:55

Jeetje, Wat erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wie doet er nou zoiets?? Boos! Huilen

Irisje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:30

GRRRRRR HIER WOORD IK ZOOOO KNAP KWAAT VAN JE WIL NIET WEEN ALS IK DAT ZIE IK ZOU OP ZE AF KOMEN EN DAN ....... PATS EN DAN PAK IK DAT PAARD EN GA DAT PAARD TERUG BRENGEN EN IK SLA ME GOED OP HOE DIE MEIDEN ERUIT ZAGEN!!!

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:24

Dit zouden ze ook echt niet bij mijn paardje moeten doen. Ik sta dan net voor de gevolgen in.
Maar ja, vaak hebben de kinderen het toch van hun ouders. Krijgen het verkeerde voorbeeld.
Zo ouders, zo kinderen.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 22:01

ik vraag me af of een slot op mijn wei en een "valse" pony voor buitenstaanders mog wel genoeg is.... ik hoop dat mijn pony niet met zich laat sollen Boos! verschrikkelijk, en hier kan je ook haast niets tegen doen, als je een pony wilt stelen, kan dat altijd wel..
ik wordt hier echt misselijk van!!!!!!!!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 22:22

aah wat zielig voor die pony!
dit doe je toch niet!
wat een vieze dierenbeulen
ik kan ze wel... *PIEP*

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 22:37

Zouden ze er wel zo goed over nagedacht hebben?
Ik weet dat ze al 12 en 14 zijn, maar toch.
Ik vind t zelf ook zielig en niet kunnen hoor maar zouden ze t met de bedoeling hebben gedaan om het beestje pijn te doen?
Dat denk ik niet.
Niet dat ik nou probeer goed te praten wat ze hebben gedaan hoor, dat kan echt niet.Maar ik denk dat ze er wel spijt van hebben nu...

En als dat niet zo is...... ~~}> Stoom uit je oren

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 00:29

sorry, maar ebbeltje; je doet nu net alsof iemand van 12 of 14 nog een klein kind is dat nog aan je handje loopt. een 14 jarige zit toch al in de 2e/3e klas en hoort toch wel héél wat meer verstand te hebben dan zo'n idioot!

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:33

Ik denk niet dat Santos & Lady dat toe zouden laten Lachen !
Santos die zou de echt kwaad worden, Santos is heel bazig en als ze een tik krijgt dan kan je zelf een bokt terugkrijgen.
Op Lady zouden ze niet eens komen, die word al dol als er een sloot of een draadje tussen haar en een ander paard staat, en ze er dus niet bij kan.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:26

Ik was ZWAAR geschokt toen ik dit hoorde!!! Nu is die haflinger er nog redelijk vanaf gekomen, maar wat als hij z'n been gebroken had, of als ze hem wel hadden kunnen inspannen en er waren ongelukken gebeurd? Wat als ze zelf verongelukt waren? Als 't mijn paard was geweest, was dat vast gebeurd, die laat niet met zich sollen. Oh als ik die kinderen ooit in m'n handen zou krijgen. Straffen, vet straffen...

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:52

zoiets heb ik ook ooit eens meegemaakt Bloos!
een meisje die mij wijsmaakte dat een pony die achter het huis van mijn oma stond haar eigenpony was... Scheve mond

leek me al verschrikkenlijk sterk pony had later een dikbeen had achterhaald waar dat meisje woonde en wie de 'echte' eigenaar was...

politie erbij en alles...

zulke mensen sporen echt niet
hopeloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:43

Renske20 schreef:
je zou die meiden toch iets aandoen Boos!
pony afgejakkerd, wond aan t been, en nog blijven volhouden dat het echt je verzorgpony is

dan schaam je je als ouders toch dood lijkt me, als je zo'n kind hebt Lips are sealed

Sorry hoor, maar dan ontbreekt er ook nog zoiets als een goede opvoeding. Als die ouders dat kind gewoon in bedwang hadden kunnen houden was er niks aan de hand geweest. Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:00

LoutjeLouLou schreef:
Sorry hoor, maar dan ontbreekt er ook nog zoiets als een goede opvoeding. Als die ouders dat kind gewoon in bedwang hadden kunnen houden was er niks aan de hand geweest. Lips are sealed

ik ken hele nette ouders, die kinderen hebben van heb ik jou daar. en geloof me, ze hebben echt wel een goede opvoeding gehad hoor! Toen die meiden eenmaal met de verkeerde mensen omgingen, is het snel bergafwaarts gegaan...

on topic
wat een vreselijk idiote actie! hadden ze bij mij niet hoeven proberen Scheve mond

evatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:16

aaaa meisjes van 14 snappen tog gvd wel wat wel en niet kan hier kan ik woest van worden straks pakken zij mijn 3 jarige ijslander (die geen vlieg kwaat doet) taak straf 3 maande elke dag strond ruimen en andere vies klussen .... me ma had het ook gelesen en het me verteld Boos! Boos! egt trieste meisjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:47

Anique_Vaandrig schreef:
ik ken hele nette ouders, die kinderen hebben van heb ik jou daar. en geloof me, ze hebben echt wel een goede opvoeding gehad hoor! Toen die meiden eenmaal met de verkeerde mensen omgingen, is het snel bergafwaarts gegaan...

on topic
wat een vreselijk idiote actie! hadden ze bij mij niet hoeven proberen Scheve mond

ja het ligt er natuurlijk ook aan met welke mensen je omgaat. maar in dit geval lijkt het me duidelijk dat die ouders niet echt een goede opvoeding hebben gegeven

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:54

jemig wat een k*t kinderen
ik vind het al vervelend als ze op stal gaan rondhangen:S
tuurlijk mogen ze een keertje kijken, maar dan moeten ze het vragen!

maar belachelijk om een pony ubberhaupt MEE te nemen Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:05

Dit kan gewoon niet meer! Hebben ze eerst dat paard verwondt, gaan ze
er vervolgens ook nog eens op rijden! Boos! En maar blijven zeggen dat het
haar verzorgpony was! Dan nog doe je zoiets niet! Boos! Boos! Boos!

En de politie laat ze ook nog gaan ook Verward Dat slaat al helemaal nergens op!

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:14

wat gebeurt er de laatste tijd allemaal zeg Verdrietig Boos! Huilen

Annabel_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:16

ja erg he ik weet alles ik woon er zo wat naast neej egt niet leuk hoor ik durf mijn paard zowat niet meer op het land te zetten..!!

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:26

ow wat erg, als ik het zou zien of ze zouden eht bij mijn paard doen, dan sta ik dus echt niet voor de gevolgen in.
ik zou zo´n kind toch **********

Annabel_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:29

het paard ws egt een liefert hoor ken hem zelf namelijk was een toppertje heel fanatiek nu kan de eigenaar er niet eens meer mee mennen of voor een sulky spannen egt belachelijk..!!

en die meiden wisten ook nog alles te vinden ooh ik kan dat niet hebben
vooral als het nog geen eens 600 meter van je vandaan is egt afschuwelijk en oook heel toevallig op die dag.

eigenaar zelf was weg die dag kom je thuis een leuke dag gehad krijg je dit egt bespottelijk..!!

evatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:40

aaaaaaaa egt gruwelijk ...

die hebben egt een psigiater nodig//.......(hoe je het schrijf) ???
wat eng ik woon ook in noord-holland en hiet in heiloo was die gek bezig om paarden te verkrachten en schapen (gelukkig had iik nog geen paard) maar nu staat hij wel aan een hele druke weg dus iedreeen kan hem zien dus als er iest vreemds is kan er altijd iemand bij komen ofzo (er zijn vast wel dieren liefhebbers die er dan wat van zouden zeggen .>>>)

het zal je maar gebeuren ik had dan egt wurg neiginge gehad

charlieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:53

Ik heb ook eens zoiets gehad.
Ik had vroeger een shetje en toen ik naar hem toe ging zag ik een meisje in volle galop door de wei gaan op MIJN SHET Verward Ik werd ontzettend kwaad Boos! dacht niet na en vroeg ook niets, pakte een zweep en sloeg haar de wei uit Ik heb dat meisje nooit meer gezien.
Nu heb ik inmiddels weer een shet en van de zomer stopte er een auto en liet een man twee meisjes uitstappen. Nou ja kan gebeuren toch? Maar die man zei veel plezier en ik kom jullie over een uurtje ophalen Verward
Wat bleek die meisjes mochten van hun vader de ponys komen verzorgen!!
Voor ik van mijn verbazing was bekomen was pappie al weg en kindjes in de wei Verward Verward
Ik heb de meisjes weggestuurd en gelukkig gingen ze gelijk . Ik heb geen idee waar ze dat uur zijn gebleven totdat ze weer opgehaald werden. En vadertje lief heb ik ook niet meer gezien. Wat een brutaliteit zeg.

Ik hoop dat deze 2 meisjes ouders hebben die wat meer verstand hebben en ze in iedergeval hun excuses aan laat bieden met het zelfverdiende geld bij zich als schadevergoeding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 13:12

charlieb schreef:
Ik heb ook eens zoiets gehad.
Ik had vroeger een shetje en toen ik naar hem toe ging zag ik een meisje in volle galop door de wei gaan op MIJN SHET Verward Ik werd ontzettend kwaad Boos! dacht niet na en vroeg ook niets, pakte een zweep en sloeg haar de wei uit Ik heb dat meisje nooit meer gezien.
Nu heb ik inmiddels weer een shet en van de zomer stopte er een auto en liet een man twee meisjes uitstappen. Nou ja kan gebeuren toch? Maar die man zei veel plezier en ik kom jullie over een uurtje ophalen Verward
Wat bleek die meisjes mochten van hun vader de ponys komen verzorgen!!
Voor ik van mijn verbazing was bekomen was pappie al weg en kindjes in de wei Verward Verward
Ik heb de meisjes weggestuurd en gelukkig gingen ze gelijk . Ik heb geen idee waar ze dat uur zijn gebleven totdat ze weer opgehaald werden. En vadertje lief heb ik ook niet meer gezien. Wat een brutaliteit zeg.

Ik hoop dat deze 2 meisjes ouders hebben die wat meer verstand hebben en ze in iedergeval hun excuses aan laat bieden met het zelfverdiende geld bij zich als schadevergoeding.

wat een brutaliteit zeg....

evatjuh, het is psychiater Haha!