Beken je allerergste penny aktie!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 17:10

ik was ook een penny-meisje en soms ben ik dat nog steeds Bloos! Bloos!

me fiets was alltijd een paard.
mijn lieve duitse herder was alltijd te dupe.Deed zijn halsband om.het arme schaap dacht alltijd dat hij uit moest.maar neej hij moest over de wasmanden springen Lovers

En ik was 3 jaar gestopt en tog hopen dat ik een pony krijg.En ik rij sins mei weer en in juli zij me pa je krijgt een pony.Als je je examen haal

En helpen met poetsen enz vind ik nog steeds leuk
Dus eigelijk ben ik nog een penny-meid Bloos Bloos

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 17:48

Ik vond dus ook dat er best een pony bij ons in de tuin kon, tuin was groot genoeg met een groot grasveld. Dat de tuin alleen bereikbaar was dmv een trap (dijkwoning) maakte niet uit, de pony kon ook leren trappenlopen. Bovendien was de tuin groot genoeg om in te rijden, en zelfs om een springparcours uit te zetten
Het allerergste is nog dat dit bovenstaande de absolute waarheid is Haha! De pony stond in de tuin, en ging de tuin in en uit door de trap op en af te lopen (uiteraard gewoon terwijl ik erop zat). Ik had een heel springparcours van tuinstoelen, bezems, emmers en houten paaltjes. Ik had zelfs bakletters in de tuin Had mijn vader voor me gemaakt. Ik vond het wel zielig dat hij 's nachts alleen in de tuin stond, dus had ik een tent opgezet in de tuin waar ik in sliep.

Helaas duurde dit maar een paar weken, de pony was namelijk mijn verzorgpony. Als de eigenaars op vakantie gingen mocht ik hem mee naar huis nemen en in de tuin zetten dus. Ik denk dat ik die paar weken per jaar in de zomer als ik hem mee mocht nemen het gelukkigste meisje op de wereld was Lachen
Mijn ouders waren er wat minder blij mee, de pony stond liever in de borders met bloemen en aan de fruitbomen te vreten dan dat hij op het gras stond......
Die pony was natuurlijk de geweldigste en beste pony van de hele wereld, hij was dan ook vernoemd naar een beroemd springpaard, Milton. Het was een uit de kluiten gewassen harige voskleurige shetlander Tong uitsteken

Met die pony heb ik ook de vreemdste dingen gedaan, zo wilde ik een keer naar een vriendin van me in Barendrecht, natuurlijk moest dat op de pony. 1 probleem, om in Barendrecht te komen moesten we door de Heinenoordtunnel.... Dus de pony in de fietserslift gezet en zo de tunnel in Bloos! Over het fietspad in de tunnel (dat gewoon langs de rijbanen liep van de snelweg met alleen een hekje ertussen), en weer omhoog met de lift.... Beest heeft geen krimp gegeven, niet eens vreemd gekeken.
Was echt een geweldige pony, vond alles goed, heeft nooit geprotesteerd Lovers Hij was toen een jaar of 4 oud, dus niet eens een rustige oudere pony.... maar gewoon doodsbraaf.

Ook gingen we met hem springen, terwijl 1 van ons onder de hindernis ging liggen, of simpelweg alleen maar over iemand heenspringen die op de grond lag...... Dat ik nog leef Bloos!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:47

Veel van de Penny acties hier zijn Heeeeel herkenbaar. Deed me denken aan een actie van jaren terug. Ik had een verzorgshet bemachtigd en daar mocht ik ook op rijden. Nou had ik dus een platzadeltje en hebben we met oude broekriemen beugelriemen gemaakt, zonder beugels, levensgevaarlijk. Maar goed, wij gingen met die shet dus rentraining doen. Gewoon zo ver en zo hard mogelijk galopperen want volgens mij (toen) was hij vet snel en zou hij het met een goede training makkelijk gaan winnen tegen grote ren paarden.....Hahahah..... Oh ja ik vond zijn weiland (wat echt groooooooot was) veel te klein voor die training omdat ik zo zogenaamd geen goed vaart kon maken. Helaas (gelukkig maar) mochten we het dier niet mee naar het bos nemen.

Oh ja ook nog met andere shets, verzorgshets van vriendinnen daar gingen we altijd een vast rondje mee crossen en dan stond je met een paar meiden aan het begin en vaak viel er halverwege wel iemand af en kwam die pony alleen terug en dan ging gewoon de volgende erop.....wel lachen geweest.

Hm. roept veel herinneringen op dit topic, maar laat ik de rest maar voor me houden uit zelfbescherming. Lachen

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 21:49

Een sjaal rond een vriendin doen, en doen alsof dat mijn teugels waren. En natuurlijk waren alle paarden (we deden dit op school met de hele klas Haha!) super wild, maarja ik was een topruiter Haha!
Haha en mn vriendinnen springen, echt hoog bokken deden ze niet Lachen

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 22:44

Geweldig dit topic Tong uitsteken Haha!
Ik heb ook genoeg penny actie's Nagelbijten / Gniffelen

*Natuurlijk was mijn fiets ook een paard, kreeg ook een klopje als hij braaf was, en idd in springhouding als we over een hobbel gingen *LOL*

*Ook onze hond moest eraan geloven, elke dag even paardje spelen Vork
Over hindernissen springen, stappen, draven en galoperen Haha!

*Ook bij onze hond zijn 'pootjes' uitkrabben met een borsteltje Haha! En natuurlijk ook borstelen.. Tong uitsteken

* De bank was mijn paard Vork

*We hadden vroeger een skelter met zo'n skelterkar erachter, dan hadden we en grote ton in die kar gelegd, touwtjes aan het skelterstuur gedaan, op die ton zitten, (incl. zweep Vork) en dan gaf vriendin een duwtje, en woesj van de afrit af (die naar beneden liep) *LOL* Geweldig vonden we dat! Al ging het ook weleens mis en belandden we ergens in de berm Nagelbijten / Gniffelen
Later deden we dat nog in de kas van mijn vader, dan duwde vriendinlief de kar en dan sjeesde je met de 'teugels' en je zweepje eraan door die kas heen Nagelbijten / Gniffelen
Mijn paard heette toen Bacardi ofzo Haha! En die van mn vriendin eehh Tong uitsteken Cookie ofzo *LOL*
Draaien ging alleen voor geen meter, dan moest je met skelter en kar dwars over de 'bloembedden' heen, en we kwamen dan altijd vast te zitten omdat het bed niet breed genoeg was Boos!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 23:30

dii0r schreef:
*We hadden vroeger een skelter met zo'n skelterkar erachter, dan hadden we en grote ton in die kar gelegd, touwtjes aan het skelterstuur gedaan, op die ton zitten, (incl. zweep Vork) en dan gaf vriendin een duwtje, en woesj van de afrit af (die naar beneden liep) *LOL* Geweldig vonden we dat! Al ging het ook weleens mis en belandden we ergens in de berm Nagelbijten / Gniffelen
Later deden we dat nog in de kas van mijn vader, dan duwde vriendinlief de kar en dan sjeesde je met de 'teugels' en je zweepje eraan door die kas heen Nagelbijten / Gniffelen
Mijn paard heette toen Bacardi ofzo Haha! En die van mn vriendin eehh Tong uitsteken Cookie ofzo *LOL*
Draaien ging alleen voor geen meter, dan moest je met skelter en kar dwars over de 'bloembedden' heen, en we kwamen dan altijd vast te zitten omdat het bed niet breed genoeg was Boos!

GEWELDIG *LOL*

Ik heb ook de meest voorkomende penny acties gehad Nagelbijten / Gniffelen
Hond moest als paard voordoen, fiets was het paard, met manegevriendinnetjes als een gek door de bak rennen als de 'instructice' erachteraan kwam met een zweep Vork

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:15

Ik ging vroeger altijd naar de rijvereniging en dan mocht ik soms de paarden uitstappen na de les.. geweldig natuurlijk!

"Euh, meisje, moet jij nog niet naar huis? Het is al 22.00 uur, weten je ouders wel dat je hier bent?".. Tuurlijk wisten mijn ouders dat, ik moest nog een kwartier fiesten voordat ik thuis was.. Heb echt gigantisch op m'n donder gehad toen ik thuis kwam...

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 16:21

Oke ik beken! Haha!

Een vriendin van mij had als ze op wedstrijd ging altijd haar "gelukssokken" aan. Toen ik dat hoorde heb ik toch hard staan lachen!
Na een tijdje bleek ik ook gelukssokken te hebben. Die sokken moest ik voortaan aan op wedstrijd. De ene sok was groen, de andere rood. Was gewoon toevallig een keer fout gegaan met de was, maar die 2 hoorden voortaan bij elkaar.
Op een gegeven moment mocht ik op de Brabantse kampioenschappen rijden. M'n sokken werden weer bij elkaar gezocht, en ze hielpen, ik mocht de dag erop overkampen.
De volgende dag stond ik 's ochtends m'n kamer te bekijken. Tja, ik had m'n gelukssokken die dag ervoor al aan gehad... Lachen Naja... voor deze ene keer dan maar met vieze sokken Haha!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 17:05

*veegt tranen weg Haha!*

Hoe herkenbaar allemaal...Ik zat met 3andere penny-meisjes in de klas op de basisschool, in de pauze gingen we altijd paardje spelen. We hadden gewoon ons eigen deel van het schoolplein, en gingen ruzie maken met klasgenootjes als die maar durfden om in onze 'bak' te komen. We gingen elke vrijdagmiddag in onze paardrijkleren naar school, zodat iedereen kon zien dat we op paardrijden zaten. En idd met je fiets over elke drempel heen sjezen, en dan met je zweep slaan. Als een debiel met je kop uit het autoraampje hangen en heel hard hinniken naar een paard in de wei. Als ik er nu aan terugdenk schaam ik me gewoon Bloos! En natuurlijk de hele Bianca, Romana&Ragebol en Brenda series uit je hoofd kennen Gaaaap

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:12

Ach Anky rijdt nu nog op een gazelle zullen we maar zeggen Haha! De Penny-soul in ons zal wel nooit helemáál verdwijnen Knipoog

Als kind was ik al niet te houden als ik alleen het woord paard al hóórde Schijnheilig

Van het behang in mijn kamer was geen stukje meer zichtbaar door alle paardenposters en kaarten Pling

Ik had vroeger een 2-span Tong uitsteken Jazeker, 2 heuse barkrukken voorzien van oren ogen en teugels!!

Ook mijn fiets moest eraan geloven en grote gevaarlijke hindernissen als drempels en stoepranden trotseren

Mijn vriendinnetje en ik hadden een verzameling oud leer en roestige bitten, wij dachten dat dit nog zéér bruikbaar was Cool

Ik vergeet te zeggen dat we een oude olieton als oefenpaard gebruikten Bloos!

We konden zelf trouwens galopperen als de beste, oja en hinneken ook!!! En we haddenheuse stalondeugden zoals schrapen met hoeven OK dan!

In het zand tekende ik altijd hoefijzers, dan leek het net of er net een paard gelopen had Vingers aflikken

Op een gegeven moment hadden we wel 24 verzorgpony's en paarden (de handelspaarden in de wei van de boer meegeteld dan Haha! ) Geen ervan was eigenlijk geschikt om op te gaan zitten temeer omdat de shetties te klein waren en die kwpn'ers véél te groot Clown

Hindernissen bouwen in de tuin!! En dan bijna je nek breken omdat deze uit vast materiaal zoals stelten en trappen bestonden Haha!

Als 8-jarige denken dat je het paard van 3 van je oom en tante wel ff kon trainen Tong uitsteken

Gelukkig kreeg ik op mijn 12e een pony en kon ik al mijn energie daarop richten Knipoog Ben nog steeds verzot op paarden en ik denk niet dat het ooooit over zal gaan Lachen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:23

Ik had een keer, samen met mijn vriendin, mijn vader opgezadeld. pa op zijn knieen, wij een slaapzak eroverheen gooien als zadel, met wat verband werd pap aangesingelt en van de rest van het verband werd een hoofdstel gecreeerd en hop hop hop papa in galop! (arme papa Haha! )

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:57

dit wil ik ook nog ff melden

Toen ik nog heel klein was en ik zat in de auto en ik kon toen nog niet zo goed zien heb nu een bril.Dacht ik dat alles in een wei een paard was Tong uitsteken

ik was toen een jaar of 3

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 20:16

Ik herken het allemaal
Ik reed ook altijd paard op mijn fiets, hielp altijd op de manege (10jr lang gedaan)
Gebeurde heel vaak dat ik met een vriendin naar een wei met ponys ging er zo opklom en dan gaan rijden,zonder ook maar iets van tuigage, nee manen vast houden was enige wat kon,
en paardje spelen deed ik ook altijd. Haha! echt schamen doe ik niet hoor waarom zouden we!!! vind het wel komisch als ik zo terug kijk...

Bloos het enige wat mischien pennyachtig van nu is, het idee hebben met je paard te communiceren, via lichaamstaal natuurlijk... Bloos wordt vaak raar op gereageert bij me in de omgeving

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 20:34

Tja... ook ik was Penny Bloos
-we hadden een oude matras die we op zn zijkant zetten, en dan gingen we er op "rijden"...bounce bounce. Ik heb hem ook wel s helemaal rechtop gezet en toen mn zusje er bovenop, die viel dus mooi van de 1,80 hoge matras naar beneden. Maar ik vond natuurlijk dat ze niet moest zeuren want een beetje paard is al gauw 1,80 ...
-Ik had 3 buurjongetjes, we gingen dan vadertje en moedertje spelen, en mn zusje en het jongste buurjochie waren dan de kinderen, maarja toen hadden we de middelste nog over. Die arme jongen moest dus altijd hond of paard spelen. Vreselijk zielig, ik zie hem nu nog wel eens lopen (hij is inmiddels ruim 2 meter lang) en dan vraag ik me af of hij er een psychisch trauma aan over heeft gehouden...
-Ik had natuurlijk ook barbiepaarden en my little pony's, ze waren allemaal netjes getoiletteerd (lees manen afgeknipt Schijnheilig ) want die lange manen vond ik niet erg realistisch (de roze kleur daarentegen vond ik heel normaal)
-en het ergste....we deden rodeo op de koeien van mn oom en tante, samen met mijn neefjes. Ik wil niet weten wat mn oom met ons gedaan had als ie er ooit achter was gekomen. Heb wel heel stevig leren zitten daardoor Haha! Oja en die mensen woonden tegenover Nijhof (de hengstenhouder) en daar was ik dus kind aan huis. De grote paarden vond ik niet leuk, maar hun shet wel, die ging ik altijd poetsen en ermee wandelen (en ik kon maar niet begrijpen dat niemand zag dat hij veeeel meer talent had als die stomme Voltaire )

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 01:27

Oke ik biecht ook op:
-dat (die manen afknippen..) van Ellebel klinkt me bekent in de oren..
Ik had een prachtig Barbie paard gekregen, weten jullie wel het eerste Barbie paard wat geen buigpaard was.., en na een tijdje vond ik die lange manen niets meer aan.....(goh daar heb ik nog steeds last van...ben dus nog steeds Penny meiske) dus ik ze in stekeltjes geknipt..toen ze om de 1 of andere reden niet wilde groeien heb ik maar haar van mijn hond geknipt en dat er tussen geplakt..
-Toen ik 12 was (reed toen aweer 2 jaar) hadden we in het bos vlakbij de camping een klein weilandje met een schattig ponnytje in...
Zo'n klein mooi bruin A welshje...
Ik natuurlijk heel verdrietig dat dat beesie zo alleen stond en ben hem gaan poetsen en zelfs een poging gedaan tot longeren..
Totdat hij op een dag weg was en de eigenaar daar was met een andere pony en tegen mij zei..
"Goh bedankt dat je met het beesie zo hem omgeprutst nu heb ik hem tenminste netjes naar de slacht kunnen doen..."
Ik huilend weg gelopen...
-In het begin van mijn Penny cariere deed ik ook vaak na de lessen als de bak vrij was de les weer eventjes volledig over...maar dan zonder pony en met een paar stro touwtjes aan een vriendinnetje....

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:55

Hahaha ja Woestein, daar was ik ook helemaal verbaasd over ja, dat zn manen helmaal niet groeiden

O, ik herinnerde me gisteren nog iets.
Een van mijn Barbie-paarden zn benen was afgebroken (waarschijnlijk toch te hoog gesprongen Scheve mond ....toen heb ik het beentje weer gelijmd en er een verbandje om gedaan enzo. Het paardje kon weer redelijk functioneren daarna, hij kende de piaffe en passage en heeft nog een hele carriere als dressuurpaard gehad Bloos Was er van overtuigd dat paarden met gebroken benen niet afgemaakt hoefden te worden, ik zou ze wel repareren en weer in de sport uitbrengen Bloos!
Tja, het zat er toen al in, die neiging tot beestjes beter maken, heb alleen de hoop op het vinden van een wondermiddel tegen gebroken benen maar opgegeven

Jollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 10:41

Hahaha herkenbaar allemaal
Ik had bergen barbiepaarden en dus een eigen manege Tong uitsteken
In de tuin paste best een Shetlander en mijn vader zou de garage wel ombouwen tot stal Schijnheilig
Mijn hoogslaper was een heel groot paard als je de matras opzij schoof. Ik had een oud zadel weten te bemachtigen, dus mijn bed werd dagelijks opgezadeld Bloos Op de kliko mocht ik niet zitten van mijn moeder Verward
Op het schoolplein speelde ik met vriendinnetjes paardje en verzonnen we zelf een pas de deux.
In de tuin bouwden we een springparcours van dozen waar je dan natuurlijkover viel Tong uitsteken
Later had ik gespaard voor een IKEA-paard (kennen jullie die?) en mijn beste vriendin had er ook 1. We hebben daarmee hele trektochten door de slaapkamer gemaakt! Het leuke was dat er ook een soort zadeltje en hoofdstelletje bij zaten.
Maar we moeten natuurlijk ook het stokpaard niet vergeten!! Ik kwam altijd te paard naar school Bloos
Dan hadden we ook nog de fiets *LOL* geweldig Tong uitsteken Op een dag moest je dan natuurlijk wel alle paarden van stal(garage) trainen. (Dat ik niet op het zadel van mijn moeders fiets kon zitten maakte niet uit; na een val was dat toch geen leuk paard meer Bloos Verward )

Gelukkig kreeg ik op mijn tiende een verzorgshet(Jolly) en kon ik samen met een vriendinnetje naar hartelust vlechtjes maken en poetsen OK dan! *LOL*
Ik betrap mezelf er trouwens nog wel eens op dat ik op de fiets in verlichte zit over een hobbel ga Verward hmm eens een Penny altijd een Penny??

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:43

Mijn bijna natuurlijke hinnik-geluid uitproberen tijdens een hengstenshow. Gevolg: hengst op de rem en eigenaar pissed Bloos Bloos Bloos

Urysiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:01

Ik heb mijn grootste Penny actie op concours (in Gorredijk) gehad.

Ik was zooooo blij met Atlanta, ze had zo haar best gedaan en ik dacht dus dat niemand keek en ging toen voor haar staan. Luid en duidelijk met een kinderachtig stemmetje vertelde ik haar. Oh wat ben je toch een schatje en een poepie enz enz.. Bloos! (Bijna zei ik koediekoedie) Lovers
EN TOEN...... kwam er een man achter mijn trailer vandaan die zei: Je bent zeker wel heel blij met je paard! AAAAAHHHH. Verward Bloos!

Maar het holp wel, ik was derde!! OK dan!

MarijkeO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:55

ik weet nog dat ik voor t eerst op de manege was, ik hing daar dan rond. Ik had nog niet eens les, en de baas vroeg of ik mee wou l open met een pony waar een meisje op zat. Ze gingen in het bos lopen. Ik helemaal blij. Zegt dat meisje die erop zit op een gegeven moment heel verwaand: Je moet rechts lopen hoor! Woops! Wist ik veel!

En nog een penny blunder:
de hele rommemarkt afzoeken naar paardespullen en dan een borstel kopen, wat een schoenpoets borstel bleek te zijn! maar wel gebruikt Knipoog

MarijkeO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:57

Ik betrap mezelf er trouwens nog wel eens op dat ik op de fiets in verlichte zit over een hobbel ga Verward hmm eens een Penny altijd een Penny??[/quote]

doe ik ook nog steeds, waarom niet Haha! doet minder zeer

MarijkeO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:50

nou er staat ook een waanzinnige penny actie op een site die ik tegen kwam!

hier vertel ik ff wat ik zoek..:
NOU als eerste bedank ik u dat u naar me advertentie kijkt
ik ben op zoek naar een leuke pony waar ik liefde aan kan geven en een goeie verzoging aan kan geven
ik heb stalling en weide gang maatjes enz...
ik heb ook vervoer in de omg heerlen limburg...
dus dat gaat tot ong(heerlen,landgraaf,kerkraden,brunsem,hoensbroek,)nou dat was het dan als het verder dan dat licht heb ik hellaas geen vervoer
wand me ouders hebben geen rijbewijs B wat ze nodig moeten hebben voor een trailer of iets drgelijk's
me ouders zijn het ermee eens dat ik een paardje krijg
ik heb hier nog allemaal voer staan wand nou ik vertel het u eens
Ik zou vandaag 2oktober een paardje over nemen van een of andere vrouw genaamt miranda, ik mocht het ''gratis'' over nemen omdat haar dochter geen intressen meer had in sammy zo hete de pony
dus iktrapte er in de volgende dag had ik al spulletjes gekocht voor sammy
ze had een weef rek nodig poets spulletjes nieuwe
zadel hoofdstel deken's voer inc..
nou dat heb ik dus allemaal gekocht en besteld
zadel is onder weg
en is nattuurlijk betaald
nou ik had de stal mooi bestrood en lekker vers water weer er in gehangen zoals elke dag ..
ik had dus het stalletje klaar voor vanavond had er ook al een zak voer in staan dat ik het lekker kan openen als ze er is en dat ze het dan lekker kon smullen nou wortels had ik gekocht voor lekker's
ik had niet eens het nummer gekregen
wat ik wel telkens vroeg zij heeft wel mijn nummer maar ik de hare niet
het was een bons paardje 3 kleurig
ik vond haar best mooi op de foto mij gaat het eigenlijk niet om de uiterlijk maar het innerlijk van het paard
ik vind rijden nattuurlijk ook super leuk in lessen en dresuren lage klassen hoge kan ook springen vidn ik ook een toppie
maar goed het paardje is niet door gegaan
ik hoop dat de volgende mensen hun nummer geven en zo kunne afspreken of meschien bij mij kunne worden afgelevert dan kunne ze meteen zienwaar ze komt te staan
het liefst dat het eenruin of merrieword en liefst rond de d-maat of nog zelfs groter
ras maak niet uit
nou bent u op zoek naar een goed en verblijvend thuis?

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:21

voor het bovenstaande, er moet eigenlijk nog wat bij staan...
het mag ook een afgedankt GP paard zijn, of een wilde hengst die niet te temmen is. Zielige paardjes zijn altijd welkom, en mishandelde paardjes wil ik ook wel hebben.

Chanelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 21:11

Mijn hond moest altijd mee springen en bandages aan Haha!
halstertje van veulenmaat en hup,aangedaan!
het paste geen van allen,en door die bandages kon die arme hond niet lopen Tong uitsteken
de rest van mijn dieren vonden mij ook niet erg leuk trouwens,
zelf de hamster wou ik laten springen over potloodjes.. Lachen
*wat overigens niet lukte*

verder dacht ik ook heel stoer te zijn om aan iedereen te vragen:
mag ik je paard afspuiten?
mag ik je paard borstellen?
mag ik je paard berijden?
enz.. Bloos

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 23:23

Whahaha, die advertentie, zo gaaf Haha!