Lyrik dood, mijn grootste nachtmerrie !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:33

Huilen Huilen meer doe ik niet bij het lezen dat Lyrik niet meer is Huilen
Sterkte Ach gut . Dit is het beste.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:41

Dit is echt het ergste wat je kan overkomen, je paard verliezen is al erg en dan ook nog eens op zo'n manier Huilen Heel veel sterkte met het verwerken van het verliezen van je trouwe vriendje Ach gut

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:44

Ik las je verhaal vanmorgen voor ik naar m'n werk ging en had geen tijd meer om te reageren.
Kwam met tranen in m'n ogen op m'n werk aan en heb er heel de dag aan moeten denken.
Ik vind het zo erg voor je, moet er zelf niet aandenken dat me zoiets zou overkomen met Thomas.
Het is me in het verleden ook overkomen en er komt een dag dat je met een glimlach aan alle mooie dingen denkt die je samen hebt gedaan.
Maar voorlopig is er alleen die leegte en het verdriet.
Heel veel sterkte met dit verlies!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:49

Heel veel sterkte Huilen Bij mij rollen ook de tranen over m'n wangen..

Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen.. Heel knap de beslissing die je hebt gemaakt,sterkte!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 17:49

Ik vind al jullie stukjes tekst heel erg lief,het doet me goed dat ik zie dat er zoveel mensen met me meeleven.
Ik besef t zelf nog steeds niet goed wat er nou allemaal precies gebeurd is.
Ik ben de afgelopen 2 dagen bij mijn nicht geweest ,bij mijn kleine neefje voor wat afleiding maar toen ik net thuis kwam vond ik het zo moeilijk weer naar mijn eigen kamertje te gaan,zijn staartje en voorplukje te zien liggen.
Ik ben huilend op me bed neergeploft en heb fotos gekeken van hem en ONS samen al liggende op zijn staartje..
Ik vind alle foto´s die er geplaatst zijn wel heel lief,zo kan iedereen zien wie hij was...
Hier nog een paar foto´s van mij samen met hem en alleen...

http://img46.exs.cx/img46/6500/P1020134.jpg
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het is gewoon zoooo ongelovelijk onwerkelijk...Maar het begint wel steeds meer tot me door te dringen..

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie lieve reacties...ik heb er heel vee steun aan...

hele dikke knuffel van mij en altijd nog van mijn lieve lyrtje
Laatst bijgewerkt door xdenisex op 24-08-04 17:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:51

Die laatste foto is heel leuk, die zou ik laten vergroten. Zo is hij altijd bij je...(alsof je hem ooit zou kunnen vergeten)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:53

Die laatste is zoooo lief Lovers

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 17:56

Ik kan niet álle foto´s bekijken ,is een heel raar gevoel maar ik kan het niet....
Ik had vorige maand ook nog wat geschoten op t land,1 daarvan is de ena laatste,maar nu zeker vind ik het moeilijk te bevatten dat ik NU weet dat ik TOEN nog niet wist dat hij de volgende maand weg zou zijn...heel erg vreemd,ik zit nu ook alleen maar te huilen....

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:58

wat erg voor je...

Heel veel sterkte de komende tijd...

patsur

dit is het ergste wat je mee kan maken!! ik wens je echt heel veel sterkte, als je nog iets kwijt wilt, hoe dan ook, je kunt me altijd pb-en...

manzano

ach meissie toch!! doe rustig aan en kijk gewoon naar de dingen die je zelf wilt zien. Met de tijd zul je ook weer naar de andere foto's kunnen kijken. Heel erg veel sterkte.....wou dat ik meer voor je kon doen.

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:59

manzano schreef:
Die laatste is zoooo lief Lovers

Nou! bij die foto krijg ik gewoon tranen in mijn ogen...
Ik heb een paar jaar terug ook afscheid moeten nemen van een dierbaar paardje, maar het gekke was, toen ik daar zag liggen... het was haar niet meer, zij was er niet meer, alleen haar lichaam, haar geest liep al op de groene velden..... Zo voelde ik het tenminste. Lachen
Volgend mij heeft Lyric een prachtig leven bij jouw gehad.
Sterkte meid. Ach gut

Cellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:01

Ow Denise wat erg! Ben laatst nog (met monique) bij Kim wezen kijken en heb hem nog zien staan.. Veel sterkte! Ach gut Verdrietig

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:03

Heel veel sterkte
Ik heb echt tranen in mn ogen Verdrietig

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:04

Ik had vanmorgen al in dit topic gereageerd, en ben met een naar gevoel naar school gegaan. Moet er niet aan denken dat dit met mijn paardje gebeurd. Nu ik thuis ben zag ik meteen hoeveel mensen er met je mee leven, gewoon super dat bokt zo mee kan leven. Natuurlijk zag ik toen ook de foto's Die 2 foto's die andere bokkers hebben geplaatst waren al super, vooral die met dat veulen. Maar die laatste foto van jou en Lyrik vind ik helemaal geweldig. De spontaniteit en liefde straalt er vanaf. Ik zou die foto zeker vergroten en daar zijn plukjes haar aan hangen. Dan is hij nog lekker dicht bij je zoals Cassidy al zegt.

Nogmaals heel veel sterkte. En huilen is echt niet erg. Probeer er ook wat over te praten, al is het moeilijk. Niemand zal het erg vinden als je in tranen uitbarst, dat is normaal. Heel veel sterkte meisje.... En koester de herinneringen.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:16

Ik weet echt niet hoe ik beginnen moet, maar ik zou gewoon even samen met je mee willen huilen......... Fijn dat Lyrik zo'n geweldig baasje heeft gehad en dat je hem tot t laatst gesteund hebt. Ik heb hem zijn naam mogen geven, maar jij zijn fijne leven. Heel veel sterkte de komende tijd en als je je verdriet een plaats hebt kunnen geven, hoop ik dat de mooie herinneringen aan jullie tijd samen je weer een beter gevoel gaan geven.... Wil (fokker van Lyrik)

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 18:19

als ik NU naar die foto kijk zie ik ook hoeveel wij van elkaar houden...
ALs de foto net is gemaakt en je ziet m vind je hem gewoon ´leuk´maar zonder gedachte erachter...
Nu worden AL mijn foto´s zoo kostbaar,dat ik er geen 1 meer kan en wil missen...

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:20

xdenisex schreef:
Ik had vorige maand ook nog wat geschoten op t land,1 daarvan is de ena laatste,maar nu zeker vind ik het moeilijk te bevatten dat ik NU weet dat ik TOEN nog niet wist dat hij de volgende maand weg zou zijn...heel erg vreemd,ik zit nu ook alleen maar te huilen....

Misschien is het ook maar beter dat je niet wist wat komen ging...

Ik kan je niet vaak genoeg zeggen hoe ik met je meeleef, ieder paardenmens snapt hoe verschrikkelijk het moet zijn om je geliefde viervoeter te verliezen.. Maar bijna niemand weet hoe het écht is... Hoe je echt verder moet zonder je paard, hoe erg het gemis is, hoe graag jij je paard weer terug wilt...

Heel veel sterkte nogmaals Ach gut!

PS. die laatste foto van jou en Lyrik samen ziet er heel leuk uit, daar staan jullie beiden zielsgelukkig op Lovers

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:27

he bah, ik zit hier ook al helemaal van "slik" dikke prop in de keel. Wat een verhaal! echt de nachtmerrie van elke paardeneigenaar! wel fijn dat ze je zo uitgebreid afscheid lieten nemen trouwens, zal misschien wel helpen om het ietsje beter te kunnen verwerken.

Sunniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:35

ik zit gewoon egt inderdaad met een prop in me keel. toen ik het hoorde dacht ik echt van.. hoe kan dit.. maar denise heel veel sterkte meid!!!

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:37

Die collage en die laatste foto zijn erg mooi!!!
Die laatste zou ik idd ook laten uitvergroten!!

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:42

Ik zit hier met tranen die over mijn wangen te rollen dit te typen,
Jeetje dat je dit zo moet meemaken zeg !!! Verdrietig

Ik wens jou de komende dagen/weken heel veel sterkte !!!
Vriendjes zijn?

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:47

Ook ik zit hier met de tranen in m'n ogen Verdrietig
Wat verschrikkelijk om dit mee te maken zeg, dit gun je helemaal niemand.
Ontzettend veel sterkte de komende tijd Ach gut

pompom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:50

Wat een vreselijk aangrijpend verhaal Verdrietig
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.......
En de laatste foto moet je echt op een ereplaatsje hangen

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:53

Jeetje....ik weet niet wat ik moet zeggen behalve heel veel sterkte!!!