Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!!!

en galopeerd dan keihard door de rijbak weg.
Dit is door de DA bevestigd.
een dwerg kan nl niet zo veel en die zijn de meeste keren hardstikke krom van voren en van achteren, kunnen haast niet eten door een verkeerd bekje. Boy is toevallig zeer klein uitgevallen. Wij hebben verschillende veulens van Boy zn ouders gehad en hij is de kleinste! Dus het maakt niet oud. Lisa_Melody"]
Zielig. Dat beestje is helemaal misvormt, dus zal wel veel pijn hebben.
En dan wordt er ook nog zo mee getut en overal mee naar toen gesleept omdat ie zo lief is
[/quote]
"Dat beestje is helemaal misvormt, DUS zal wel veel pijn hebben."
Ach gut, wat zie ik daar? Een mongolide meisje op straat. Zij is misvormd, dus zal ze wel pijn hebben... En kijk daar! Een man die het topje van zijn vinger mist. Ook misvormd, jee wat zal die stakker me toch lijden...
[quote="capopjekop schreef:dit vind ik dus echt nergens op slaan, aandacht enzo ammahoela. dat beestje heeft allemaal afwijkingen enz. dat geeft hem echt wel beperkingen enzo, geloof nooit dat zo'n beestje echt gelukkig is.
stef schreef:met doorfokken bedoel ik dat het niet komt omdat ze een kleine hengst op een kleine merrie zetten. Er zijn gewoon hengsten en merries die dit in de genen hebben, en zodra er zo'n veulen ter wereld komt moet je IMO de ouders ook gelijk uit de fokkerij terug trekken.
Hon is een meter, als ik daar een willekeurige amerikaan op zet kán er ook een dwerg uit komen.
Kurby"]
Meavey
Boy is geen dwerg!Dit is door de DA bevestigd.
een dwerg kan nl niet zo veel en die zijn de meeste keren hardstikke krom van voren en van achteren, kunnen haast niet eten door een verkeerd bekje. Boy is toevallig zeer klein uitgevallen. Wij hebben verschillende veulens van Boy zn ouders gehad en hij is de kleinste! Dus het maakt niet oud.
[/quote]
Dwergen kunnen het heel erg hebben maar ook heel mild, dit is geen normaal gebouwd paardje hoor.
Sommige dwergen worden alleen klein, dikke buik en korte nek, dat is mild, en andere zijn zo krom dat er nog maar 1 ding gedaan kan worden....
Dierenartsen weten vaak nieteens wat een dwerg is, helaas.
Boy is in elk geval geen normale pony, ik wil je niet beledigen ofzo hoor, maar je kan gewoon duidelijk zien dat er iets niet klopt.
[quote="stef schreef:met doorfokken bedoel ik dat het niet komt omdat ze een kleine hengst op een kleine merrie zetten. Er zijn gewoon hengsten en merries die dit in de genen hebben, en zodra er zo'n veulen ter wereld komt moet je IMO de ouders ook gelijk uit de fokkerij terug trekken.
Hon is een meter, als ik daar een willekeurige amerikaan op zet kán er ook een dwerg uit komen.
tobilover schreef:Zielig man dat hij niet lekker op weide kan lopen waar hij hoort!![]()

Heike schreef:Vandaag zag ik op het jeugdjournaal het kleinste paardje van de wereld. Dat paardje zag er dus echt niet gezond uit hoor. Helemaal geen hals. En die achterbeentjes![]()
Hij is 51 cm hoog. Pinto. En hij is meer in een studio dan thuis op het land![]()
Nou ja beoordeel zelf maar.
Meer foto's op http://www.peanut-the-horse.com/