Nieuwe catalogus van Divoza is binnen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:50

ik heb het afgelopen jaar ook nix besteld, hoop wel dat ik hem krijg Scheve mond

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:38

Ik heb ook nog niks Boos!
Ga denk ik ook maar eens een mailtje sturen....... Haha!

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:12

Ik heb em afgelopen maandag gekregen,en hij valt van ellende uitelkaar Verward
Alle blz zitten los,ben ik de enige die zo'n speciale uitgave heeft gekregen? Tong uitsteken Haha!

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:37

Luckey"]
[quote="kaj schreef:
Nou ik heb gisteravond laat een mailtje gestuurd naar divoza. Als je afgelopen jaar nog iets besteld heb krijg je automatisch de catalogus.
En als je binnen een straal van 80km van heteren woont krijg je automatisch dit foldertje erbij.

Zeer snel antwoord van divoza!
Gisteravond verstuurd en nu al reactie! En op mijn aanvullende vraag over het foldertje van heteren kreeg ik binnen een kwartier al reactie.

Ik ga maar weer eens bij de brievenbus zitten geloof ik!
Die postbode zal ook wel denken Haha!

maar ik heb niets besteld afgelopen jaar Ik koop wel in de winkel en heb ook zo`n klantenpas! Krijg ik hem dan ook??
[/quote]

Geen idee of je de catalogus dan automatisch krijgt? Er stond alleen in als je het afgelopen jaar nog iets besteld hebt. Maar goed ik woon dan ook nogal uit de buurt.
Er stond wel bij dat je anders gewoon even een mailtje met je adresgegevens kon sturen en dan kreeg je de catalogus alsnog.

Maar goed ik heb ook nog niets ontvangen terwijl ik toch genoeg heb besteld. (teveel volgens mijn bankrekening Schijnheilig )

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 13:01

Jaaa ik heb m ook!
Heb m gisteren gehad!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 13:07

Ik heb 'm gisteren gekregen.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 13:51

Ik heb hem net gekregen.
Ziet er goed uit.
Alleen bij mij vallen de bladen uit het boek Scheve mond
Mooi hoofdstel staat er op de voorkant, jammer dat het stang en trens is Lachen

Liekje1981Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:03

Ik heb hem veleden week vrijdag gekregen.

Mooie catalogus hoor *LOL*
Vind de kleding van Anky echt super.
Ben totaal verliefd op Ecru/ Framboos kleding

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:43

Ik heb nog niks binnen gekregen, heb wel een klantenkaart en dit jaar ook spullen besteld. Ik wacht wel af Haha!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:09

Mijn moeder had hem gisteren die van haar werk meegenomen. Vandaag kregen wij hem ook in de bus. Nu heb ik er dus 2. En nu maar hopen dat ik niet dubbel zoveel ga bestellen Haha!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:25

Yihaaaa, mijn bestelling staat klaar, en belt vrijdag bij me aan Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:34

Dan willen we wel weten wat je hebt besteld hoor Lydiia Tong uitsteken.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:02

Nou hehe, ikke heeft 'm dan ook een keertje Tong uitsteken
Hij is wel mooi, moet wel weer even wennen en mn ogen kunnen de info die naast de producten staat niet goed opnemen, wat klein ! :d

Vraag me alleen erg af wat een paard met pessoateugel los in een bergachtig landschap met schapies doet... ? Haha! Achtergronden vind ik altijd zo maf, alsof ik door dat groene landschap ineens bedenk dat ik ook zo graag een pessoa of whatever wil... kies dan een achtergrond die er bij past, een bak o.i.d

Oke ik zeur... ga vanavond wel eens even goed kijken wat erin staat, heb alleen niets nodig helaas ( geloof ik, kan altijd wel íets verzinnen Haha! )

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:15

Lydiia schreef:
Yihaaaa, mijn bestelling staat klaar, en belt vrijdag bij me aan Haha!

Ik wil die bestelling wel zien bellen Haha!
Ik heb de gids ook besteld, en heb een klantenkaar. Krijg ik er dan nu 2?
Vorig jaar kreeg ik hem maar steeds niet, dan heb ik m liever dubbel. Die evt 2e geef ik dan wel aan iemand op stal of zo Tong uitsteken

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:17

Ik heb m ik heb m ik heb m Haha!
Meteen een ontdekking gedaan: ik heb gister chaps gekocht voor 48 euro en in de gids staan ze voor 40. Even gebeld, zij naar het hoofdkantoor bellen en later belden ze terug dat ze 40 euro zijn en dat het nog niet goed in de computer stond. Ik krijg het geld gewoon terug Lachen
De gids is leuk alleen hadden ze wel eens wat meer nieuwe shabrakken uit mogen vinden! De nieuwe van BR vind ik wel heel mooi, die zandkleur, alleen hebben ze die nog niet in de winkel Huilen Ze mogen ook wel bijpassende bandages van BR gaan verkopen! Ik mis de kleurentabellen van sommige artikelen (stonden vorige jaar bij de broeken), dat vond ik vorig jaar wel handig dat die erbij stonden.

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 18:57

Jurga schreef:
Dan willen we wel weten wat je hebt besteld hoor Lydiia Tong uitsteken.

Om heeel eerlijk te zijn... weet ik het niet eens precies meer. Heb over allerlei dingen vragen gestellen en bij sommige dingen die me aanstonden zei ik: JA! noteer maar Haha!
Volgensmij in ieder geval die oranje zomerdeken (zal wel oeeerlelijk zijn), schoenen, onderlappen.. en voor de rest weet ik het dus niet meer Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:32

kaj"]
[quote="Luckey"][quote="kaj schreef:
Nou ik heb gisteravond laat een mailtje gestuurd naar divoza. Als je afgelopen jaar nog iets besteld heb krijg je automatisch de catalogus.
En als je binnen een straal van 80km van heteren woont krijg je automatisch dit foldertje erbij.

Zeer snel antwoord van divoza!
Gisteravond verstuurd en nu al reactie! En op mijn aanvullende vraag over het foldertje van heteren kreeg ik binnen een kwartier al reactie.

Ik ga maar weer eens bij de brievenbus zitten geloof ik!
Die postbode zal ook wel denken Haha!

maar ik heb niets besteld afgelopen jaar Ik koop wel in de winkel en heb ook zo`n klantenpas! Krijg ik hem dan ook??
[/quote]

Geen idee of je de catalogus dan automatisch krijgt? Er stond alleen in als je het afgelopen jaar nog iets besteld hebt. Maar goed ik woon dan ook nogal uit de buurt.
Er stond wel bij dat je anders gewoon even een mailtje met je adresgegevens kon sturen en dan kreeg je de catalogus alsnog.

Maar goed ik heb ook nog niets ontvangen terwijl ik toch genoeg heb besteld. (teveel volgens mijn bankrekening Schijnheilig )
[/quote]

Jongens ik heb hem Haha! Enne ik weet la wta ga ik ga bestellen Of misschien kan ik in de vakantie naar mijn tante toe dan kunnen we naar leek

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:45

Wat ga je bestellen luckey? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:59

Ik wil die eurostarrijbroek Husar 450 mix
-vliegen uitrijdeken
--en misschien een roze divoza dekje

Maar heb net gehoord dat ik niets mag bestellen Boos!

Grr Moeders..!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:24

Ik heb um nog niet.. Boos!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:30

Ik heb hem net binnengekregen Lachen Ga ff n lijstje maken zo. Vakantiegeld komt binnenkort binnen, kan er zo weer uit Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:34

Ik heb 'm ook. Ik bestel nooit iets, maar ga naar de winkel, ze kunnen via de klantenkaart ook wel zien of je vaste klant bent?

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:48

Jetta schreef:
Ik heb 'm ook. Ik bestel nooit iets, maar ga naar de winkel, ze kunnen via de klantenkaart ook wel zien of je vaste klant bent?

Ik heb ook nog nooit iets besteld maar ga gewoon naar de winkel. Je krijgt hem idd gewoon als je een klantenkaart hebt.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:05

Ben ik de enige die blijkbaar moet betalen om de catalogus te ontvangen. Of is dat omdat ik een buitenlander ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:20

petraaken schreef:
Ben ik de enige die blijkbaar moet betalen om de catalogus te ontvangen. Of is dat omdat ik een buitenlander ben.

In Belgie moet je er idd voor betalen. Ach gut