Nu staan ze ook met zijn drieën dus dat is geen goed idee. Dat wordt me te duur.Het hooinet kan wel volgens Daily

En ook de balancer met grassmix is erg lekker. En hij slokt tenminste niet alles zo naar binnen

Ik vind hem op de paddock wel rustiger. Hij hapt minder/zit minder aan me. Maar ik geef hem ook geen snoep of iets meer uit de hand. Hij volgt me wel de paddock door dus dat is wel heel lief

Paddock uit was weer even nodig om met mijn touwtje te zwaaien. Ook poetsplaats... Maar hij vindt dat gewoon nog spannend ofzo? Hij blaast dan nog wat harder. Heb het idee dat de paddock, de rijbak en wei zijn veilige haven zij. Dat zit ook allemaal in dezelfde hoek.
Maakt me ook meteen bezorgd; wat als hij wel pijn heeft?
Ik zie geen tekenen van een equine painface. Of andere duidelijke tekenen.
Overigens, had hij alweer bijna zijn tanden in een singel gezet van iemand op de poetsplaats

En wilde hij wel erg graag kijken in de schuur met grote machines dus daar stonden we (ik probeer wat hij aanbiedt, dat ook toe te staan mits veilig natuurlijk)
Hij is natuurlijk ook van 8 uur buiten en de rest op stal, naar 24/7 buiten gegaan. Dat doet natuurlijk ook wat met het energie level.
Toen ik weer ging was hij eerst met het hooinet bezig en later stond hij achteraan in de paddock op zoek naar gras samen met zijn vriendje. Dus hij lijkt ook op de paddock zijn draai gevonden te hebben.
slimme vent. Klinkt als een uit de kluiten gewassen labrador