Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik "he dat kan helemaal niet.. ja hor zeg die vrouw er zat en klein meisje op en liep een vrouw naast!!
een xtje ruzie gehad met een vrouwtje die onze 2 paarden (mijn pony en paard van me vriedin) aan t voeren was.. dus ik erheen gelopen en vriendelijk gevraagd of ze dat niet wilde doen, want die fjord werd snel zien (koliek enz) en als iedereen dat zou doen dan groeide onze pony's uithun vel.
BLA BLA BLA
hahahah niemand die er bij kan alleen als de eigenaarresse het ziet hahaha je moet ook met een ijzeren roeibootje overvaren dus pennymeisjes komen er niet zomaar... miss drijven ze wel af
da's de perfecte oplossing, zo'n paardje aanschaffen

) zodat het land dan weer vrij is voor het rijden. Om de Pennymeisjes tegen te gaan hangen we een bordje aan het hek dat er een hoog voltage op het draad staat
of moeten we dat juist niet doen, en het ze laten voelen? }>
cracker schreef:Ik hoop dat ze binnenkort een anti-pennymeisjes spray uitvinden, net als tegen vliegen.
Allemaal en jullie paardjes heel veel succes met het overleven van het pennyseizoen
(De littekens staan nog op 'r benen
)
Wel leuk bedacht
Wat voor geur zal het worden
Niet str*nt geur, dan komen ze 'm alleen maar poetsen

Dat dikke lompe beest stond daar nogal suf in het zonnetje, had geen zin om in beweging te komen (wat wil je met zo'n buik
) 
! Mijn buurman heeft 5 shetlanders voor de lol en de fok. 2 tweejarige merries staan nu op een landje vlakbij een woonwijk. De borden, niet betreden en verboden te voederen hangen maar het heeft geen zin.