rowindie schreef:Chantall199 schreef:Weet iemand van wie die hengst is die Spanjaard?
Hidding
Never mind ...
Las net ook dat sie van romeen was 12.500.
Ik pas wel die rug is al iets doorgezakt nahhh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
different1 schreef:Stalgenootje heeft voor deze nog onderhandeld, helaas zakte de verkoopster niet genoeg.
Beestje was echt vel over been, onbegrijpelijk dat ie de markt op mocht...
[ Afbeelding ]
Deze was ook erg triest, hoeveel kost een wormenspuit nou??
[ Afbeelding ]
Een knappe, maar zeer drukke Friese ruin
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Een echte "slager-staart"![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ook heel sneu dier, beide ogen volledig dicht (maanblindheid?) Wel een heel leuk modelletje.
[ Afbeelding ]
Pas 1,5jr en heul veul hengst, kon niet zo best bewegen jammer genoeg.
[ Afbeelding ]
Ook een triest diertje
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
different1 schreef:Luna2006 schreef:Wij zijn ook weer thuis.
@Different1: op de eerste foto is een dravers merrie?
Die pony zonder staart en manen hebben we paar keer bij gestaan, lief dier, benieuwd waarom die normaal bij de slacht was geëindigd.
die hele magere konink moest nog 7,5 opleveren, beestje was 1,5.
Verder vond ik de prijzen toch wel erg hoog. tussen de 175 en 500 voor shet hengstveulentjes.
We dachten idd een draver, maar heb zelf geen papier gezien.
Stalgenootje die het diertje wilde kopen is later terug gegaan om de eigenaresse te zoeken, had het over een blauw papier.
We hadden dat diertje graag op willen knappen, maar niet voor 1300...
DuoPenotti schreef:Echt waar, manege paarden die hun leven zo hard gewerkt hebben zo afgedankt?
Ik ben jaren terug eens op hedel geweest, ik kan zeggen dat ik mij daar niet prettig voel....

Spaansepony schreef:Ik heb oa deze mee genomen, vriendinnetje die mee was zag dit kleine ukkie vermoeid staan. Heb er niks aan dus gaat wel weer opzoek naar nieuw huisje. Maar het is igg een leuk lief diertje met eerste premie.
Verder nog een leuke welsh pony. Die kan mooi in bestand bij de fok merries.
[ Afbeelding ]
Spaansepony schreef:Ik heb oa deze mee genomen, vriendinnetje die mee was zag dit kleine ukkie vermoeid staan. Heb er niks aan dus gaat wel weer opzoek naar nieuw huisje. Maar het is igg een leuk lief diertje met eerste premie.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
different1 schreef:@kyrkelover: nee, naam had ze ook niet op gelet helaas.
Ze stuurde later een foto van een paspoort van "new zealand warmblood association", als voorbeeld zeg maar.
Het diertje was een goede 1.50m hoog, zo'n 3jr jong, volledig bruin (hele vieze doffe vacht) en stond voor op aluminium ijzertjes.
Was volgens de verkoopster ook ingereden, kindmak![]()
Het is jammer dat wij al weg waren, de verkoopster zakte vrij snel naar 800 en later 600, maar was gezien de staat van het diertje nog steeds teveel...