Melzazu schreef:Nou TheoLeo ik hoop dat dit allemaal voorspoedig verloopt en dat uit de keuring zal blijken dat dit een gezond paard is.
Ik ben inmiddels ook wel benieuwd naar meer info. Welk ras heb je nu gekocht omdat je daar zo specifiek naar verwijst.
Verder vind ik jullie wel erg scheutig met geld, zeker ook weer in dat laatste verhaal dat je vriend er ook nog weer 1000 bovenop wilde doen. Heel bijzonder.
Dankje ik hoop het ook Hij is een nrps met goede papieren , had ik hiervoor ook! En mijn broer heeft die nu ook. Hebben eigenlijk altijd nrps gehad en welshjes.
Mijn vriend gaat voor het vuur voor mij hij is echt een schat. Hij heeft ook zijn eigen bedrijf dus het is niet dat hij nu in eens een groot deel van zijn loon wou geven en dan in de problemen kwam ofzo; hij is wel verstandig met geld hoor don’t worry. Maar wel super lief dat hij dus mee wilde betalen en nog een berichtje stuurde met dat ik echt een hart van goud heb en dat hij zelfs extra wilde betalen omdat hij mij niet verdrietig wilde zien maar ja toen kreeg hij weer een tekst met bijbel verses naar hem gestuurd en dat demonen zich voordoen als edelstenen energie en weet ik t allemaal. Was een hele lap weer