Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_xManadisx_ schreef:Puera schreef:Huh, wat gek! Ik kreeg reactie dat ik de kaart moest annuleren en opnieuw op de juiste naam moest bestellen.
Ik niet. Ik kreeg terug dat ze er niets aan konden doen en het niet hun probleem was
Brainless schreef:Ik heb de afgelopen jaren nooit mijn id moeten laten zien bij binnenkomst.
Alleen de code werd gescand en kon ik naar binnen.
Heb diverse mensen meegenomen met geldige kaarten op namen van anderen.
Zullen ze nu dan wel ineens op naam gaan controleren? Dat zal veel oponthoud geven.
chamion schreef:Ik zal dadelijk eens vragen hoe het zit met onze kaartjes. Wij hebben inderdaad per persoon onze gegevens moeten invullen. Maar ik heb nog niks binnen gekregen. Vermoed dat het op ongewenst is binnen gekomen.
Ik (en eigenlijk iedereen wel in mijn groepje) hebben er heel veel zin in. Wij gaan definitief op de maandag. Zijn nu een beetje aan het kijken naar welke kramen/shows/demo's we echt willen bekijken of zien. Ook naar welke producten we gaan kijken.
Product lijstje:
- Mensingel van 60 a 65 cm gevoerd, liefst banaan. Ik gebruik nu een normale dressuur zadel singel omdat mijn pony wondjes kreeg van haar normale mensingels.
- Onderleggers voor onder mentuig (en dan gelijk bijpassende peesjes)
- Aparte patronen dekens (ik heb bijvoorbeeld een halloween winterdeken, ik ben van de gekke dekens helaas mag een zeker EJ deken niet van stal![]()
)
- western showhalster zodat we komend jaar volop kunnen starten In-Hand klasses als ze op onze stal georganiseerd worden.
En wat grijp ik mee als de aanbieding goed is:
- borsteltas
- cowboy magic
- In-Hand show kleding
- paardensnoepjes
- Zadeldekjes voor mijn bijrijders(ik rij zelf niet...)
- Alles wat mij aan staat en waar ik het geld voor heb
_xManadisx_ schreef:Puera schreef:Huh, wat gek! Ik kreeg reactie dat ik de kaart moest annuleren en opnieuw op de juiste naam moest bestellen.
Ik niet. Ik kreeg terug dat ze er niets aan konden doen en het niet hun probleem was
callippo schreef:Voor controle op naam hebben ze daar echt geen tijd, veel teveel mensen die ook de ochtend snel naar binnen willen.
Voordat de deuren open gaan hebben zich al honderden mensen voor de ingang verzameld.
Ik vermoed dat het eerder een poging is om van elke bestelling meerdere emailadressen+namen te verzamelen.
Sure_lee schreef:Wij gaan vrijdag.
Airbnb in de buurt geboekt en dan gaan we zaterdag nog even wandelen.
Waar ik voor ga kijken
Grote poetskist
Leren zadeltas voor over de knop voor mijn bijrijdster
2 pads voor onder een freemax zadel
Anatomische westernsingel
Bling frontriem
Cowboy magic
Uiteraard wel alleen als het leuke prijzen zijn.
jenever schreef:Oeh die frontriem kan je mooi bij ons kopen wij hebben hele gave voor western hoofdstellen en normale.Sure_lee schreef:Wij gaan vrijdag.
Airbnb in de buurt geboekt en dan gaan we zaterdag nog even wandelen.
Waar ik voor ga kijken
Grote poetskist
Leren zadeltas voor over de knop voor mijn bijrijdster
2 pads voor onder een freemax zadel
Anatomische westernsingel
Bling frontriem
Cowboy magic
Uiteraard wel alleen als het leuke prijzen zijn.