Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spaansepony schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En nog 1 zijn mee gegaan. Van de ander nog geen foto. Maar dat is een welsh pony. Bruin vier witte benen.
Polar schreef:Oeh, dat trekpaard op die eerste foto... zo dun.
paardje2013 schreef:Hier ook weer thuis.
Verder niks gekocht wel een hele leuke 3 jarige gezien.
Iemand die meer weet over dit paard ?
[ Afbeelding ]
StalNollie schreef:[ Afbeelding ]
Deze pony zal er ook staan is hier opgehaald voor de kids eergisteren. Uiteraard banketstaaf verhaal. Gaat vandaag mee naar de markt.pony loopt nu goed maar is achter niet altijd goed!! En dit weet de verkoper (jonge jongen met tattoos). Hij zegt weg is weg dus zal het miet vermelden. Opletten dus voordat je veel te veel betaald!!!
Hij staat ook nog op 2dehands dat is mijn eigen advertentie die laat ik ook nog even staan.
Polar schreef:Oeh, dat trekpaard op die eerste foto... zo dun.
Wat is het verhaal over de afgeknipte staart i.c.m slachtpaarden?
RanjaRietje schreef:Kijken kijken niet kopen. Qua aanbod was er best veel maar moet je net passen. Hier geen plan om iets te kopen.[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Waren best veel ezels! Van 1 fokker een hele rij
SaraViavia schreef:Heeft iemand een idee waar deze merrie heen is gegaan? Ik ken de vorige eigenaar en vertelde haar dat deze merrie er stond. Ze was erg verbaasd en zou heel graag weten waar ze heen is. Niet om terug te komen maar benieuwd waar ze terecht is gekomen. Heeft bij haar nooit geschuurd,maar nu dus wel. Dit is een kampioensmerrie, prijzen gewonnen op keuringen, kindjes op gereden etc. (nog mooie foto's met kampioenslint om). Wellicht voor de nieuwe eigenaar ook leuk om te weten.
[ Afbeelding ]
Dapper schreef:StalNollie schreef:[ Afbeelding ]
Deze pony zal er ook staan is hier opgehaald voor de kids eergisteren. Uiteraard banketstaaf verhaal. Gaat vandaag mee naar de markt.pony loopt nu goed maar is achter niet altijd goed!! En dit weet de verkoper (jonge jongen met tattoos). Hij zegt weg is weg dus zal het miet vermelden. Opletten dus voordat je veel te veel betaald!!!
Hij staat ook nog op 2dehands dat is mijn eigen advertentie die laat ik ook nog even staan.
Dit begrijp ik dan niet helemaal , zelf verkoop
Je de pony wel en gaat nu andere mensen waarschuwen.
Wat klopt er niet aan je verhaal?
office schreef:.Dapper schreef:
En is het in het voordeel van de pony als niemand hem wil kopen ?Dat vind ik nog het meest triest.
anjali schreef:Bedankt voor het antwoord.Polar schreef:Oeh, dat trekpaard op die eerste foto... zo dun.
Wat is het verhaal over de afgeknipte staart i.c.m slachtpaarden?
Vroeger werd van paarden die zo slecht waren dat men vond dat ze perse naar de slacht moesten de staart(haren) afgeknipt zodat iedereen kon zien dat ze afgekeurd waren. Maar die staarten werden heel kort afgeknipt; bij de ponies op de foto's in dit topic zijn ze niet zo kort. Je kunt ook de staart wat inkorten omdat de punt te lang en erg vervuild en geklit is ,zodat hij er weer netjes uitziet.
Dapper schreef:StalNollie schreef:[ Afbeelding ]