Heerlijk jazzejam een blij paard op buitenrit! Ze ziet er tevreden uit op de laatste foto

Art ik vind je paard er wat schraal uit zien. Hoe oud is hij? Scheerapparaten heb ik verder geen verstand van. Ik scheerde m'n pony met een apparaat gemaakt in west-duitsland zo oud was die
 Wat een heerlijk positieve post hierboven DemiSisa! Zo fijn als je zo'n verbetering voelt!
Hier vandaag ook een top dag met Clara, lekker dressuur gereden. Ze begint echt met elke training meer soepel te worden en we konden vandaag zowat een ronde volte rijden in draf
 We spelen ook wat met het wenden van de voor en achterhand, pasje zijwaarts, puur voor haar om de verschillende hulpen te leren. Daar snapt ze nog niet zo veel van en haar eerste reactie is: 'protest! dit kan ik niet!' Maar uiteindelijk valt het kwartje wel en dan is ze helemaal mentaal moe. Een leuk vergelijksplaatje om op terug te kijken over een tijdje. Ze mag wel even wat billen kweken haha!

Heerlijk.

, jij verdient echt een goed jaar hopelijk dit jaar zonder blessures.                                                         
 Alle andere oefeningen deed hij al heel goed, dus meer dan tevreden.