.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
3 lieve opaatjes!
. Veel plezier met deze 2 knapperts
, Embla is echt super maar ze herkent de punten waar we normaal gesproken harder gaan te goed en raakt dan te heet en wil dan nog wel eens bokken of de rest van de paarden ophitsen. Zo heeft ze helaas voor wat ongelukken gezorgd deze winter en vandaar onze beslissing haar toch te verkopen. Ik denk dat Embla beter tot haar recht komt bij 1 eigenaar die gewoon lekker met haar aan de slag gaat zowel in de bak als in het bos. Vind het altijd een hele moeilijke beslissing want het liefst hou ik ze allemaal maar dat werkt niet voor ons bedrijfje. Embla is pas 10 en kerngezond en ik weet zeker dat ze iemand heel blij gaat maken. Nu opzoek naar de juiste persoon voor haar.
.
.
. We hadden gehoopt dat ze wat stabieler zou worden maar telkens wisselende ruiters lijkt voor haar het tegenovergestelde te bewerkstelligen. Uiteindelijk is niet ieder paard geschikt voor tours en Embla gaat zoveel beter tot haar recht komen bij 1 ruiter/eigenaar.
.
.