Kendra schreef:Voor de mensen die hun laatste paard hebben gehad en dus nu paardloos zijn:
Wat zijn jullie gaan doen? Nieuwe hobby's gezocht? Uitslapen? Iedere maand een weekend weg? Abonnement op Netflix?
Ik denk niet dat ik me zou gaan vervelen maar toch vraag ik me wel eens af, wat doe je dan meer/anders???
Ik heb Amerikaanse miniatuurpaardjes, waar ik mee show en nu een veulentje bij heb. Ze lopen in de tuin, is allemaal net wat gemakkelijker dan een grote.
want nu passen 3 stallen mest er wel in bijvoorbeeld. kleine dingen.
. Hebben nu ook sinds jaren weer een hond en ik vind het geweldig. Maar ik kan me ook voorstellen dat ik een KNHS opleiding ga doen, en dan iets ga doen in de paarden waar je zelf geen eigen paard voor nodig hebt.
niet meer te doen op bv pensionstal met faciliteiten.
maar verdorie wat is het een werk. Ik had het echt afgesloten en word nu even terug gegooid. Tuurlijk ik geniet echt wel van hun aanwezigheid, helemaal omdat de ene al helemaal op mij gericht begint te raken. En van "ik wil niks van je weten" me nu begint op te zoeken als ik op de paddock bezig ben. Die momentjes zijn echt heerlijk, even knuffelen, even een traantje laten om mijn eigen laatste, maar ik merk gewoon dat mijn paardentijd over is. Mijn hoofd zit heel snel alweer op andere plekken.