Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
absque_dubio schreef:EllyC schreef:Zat even te zoeken wat de winterfair was.
Dat wordt dan georganiseerd door de WPCV. Hoe zit het nu ook al weer, je hebt NWPCS en WPCV. Wie doet nu wat?
En ik las iets van dekbonnen. Hoe gaat dat nu eigenlijk in zijn werk?
Volgend jaar hopelijk gezond veulen welshparbred, moet ik die zelf inschrijven met een bewijs/dekbon?
Dat klopt!
De hengstenkeuring, regionale keuringen en merrie keuring (veranderd volgend jaar naar algemene keuring ivm ruinen ook welkom) worden georganiseerd door het nwpcs.
Engelse shows worden vaak losstaand georganiseerd volgens de Engelse richtlijnen.
En dan heb je nog het wpcv. Corrigeer me als ik het fout hebmaar ik dacht dat dat ‘de opvolging’ is van het moederstamboek. Hengsten hoeven ook geen keuring te lopen, alleen klinisch gekeurd te worden voor een deklicentie.
Verder zou ik het op dit moment tof vinden als iemand met meer informatie over het wpcv hier zou kunnen reageren, aangezien mijn kennis beperkt is.
misschien nog even een verder stapje terug zetten. Er zit tussen de twee stamboeken naast de praktische verschillen namelijk een belangrijk verschil in de basis van het bestaan : het fokplan
Annash schreef:Wat is die Winterfair en waar/wanneer?

Ik heb er helaas de ruimte niet voor. Ik kan gelukkig mijn fokinteresse voeden met jouw topic
Daarom verwachten we aankomend jaar ook geen veulens. Heb zat leuke pony’s waar ik zoooo blij mee ben.

absque_dubio schreef:vivana schreef:Ik zie nu je topic!Je hebt en fokt geweldige pony's.
Erg leuk om naar te kijken!
Overigens heb ik een halfbroertje van je merrie..passie..
El Diego des Etoilles x Heitrakts Marvin
Wat leuk zeg! Ik vind Marvin’s geweldig. Heb je een foto van hem?

Pret herkende me ook gelijk, super snoezig.
en ondanks wat zenuwen en spanning een 5e (190,5) en een 2e (194,5) plaats van de 20 deelnemers. Super tof! 
.
.
.
Alleen Passie op stal hebben voelt veel te eenzaam dus Power blijft voorlopig, maar je weet vooraf nooit hoe het loopt.. je kan nog zoveel plannen maken, maar we weten allemaal dat dieren daar niet altijd naar willen luisteren.
En ja ik ken het helemaal dat ze zo ver weg staan, daar is niks aan! Ga je hem na de opfok wel thuis houden om klaar te maken voor de hk?
. Ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkelt. Kan mij voorstellen dat het stil is op stal
.
.
. In ieder geval zuiden van het land, want ik wil daarbij zeker zelf meer bij betrokken kunnen zijn. Helemaal zelf doen heb ik helaas (nog) geen tijd voor. 

!