Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lalahorse schreef:Een vee arts zal nooit sbel een gezond paard inslapen . Zelf.zal ik ook nooit deze keuze gaan maken . Een paard inslapen omfat je denkt dat je ze moet verkopen is oneerlijk tegen over de paarden . Je kan ze gerust houden . Als je ze niet weg wil.doen dsn moet je dit ook niet doen
Lalahorse schreef:Een vee arts zal nooit sbel een gezond paard inslapen . Zelf.zal ik ook nooit deze keuze gaan maken . Een paard inslapen omfat je denkt dat je ze moet verkopen is oneerlijk tegen over de paarden . Je kan ze gerust houden . Als je ze niet weg wil.doen dsn moet je dit ook niet doen
marleen_88 schreef:Lalahorse schreef:Een vee arts zal nooit sbel een gezond paard inslapen . Zelf.zal ik ook nooit deze keuze gaan maken . Een paard inslapen omfat je denkt dat je ze moet verkopen is oneerlijk tegen over de paarden . Je kan ze gerust houden . Als je ze niet weg wil.doen dsn moet je dit ook niet doen
"Je kan ze gerust houden?" Als het zo gemakkelijk was geweest had TS dit hele topic niet hoeven openen natuurlijk. Ik denk dat jij het topic nog maar eens goed moet lezen.
Hoe staat het ervoor TS?
Lalahorse schreef:marleen_88 schreef:"Je kan ze gerust houden?" Als het zo gemakkelijk was geweest had TS dit hele topic niet hoeven openen natuurlijk. Ik denk dat jij het topic nog maar eens goed moet lezen.
Hoe staat het ervoor TS?
ik heb alles gelezen hoor ,
ze zijn tot zo ver nog gezond las ik
Daan13 schreef:Ik zal speciaal voor jou een stukje tekst van de ts kopiëren.
: mijn Fries een aantal gebroken halswervels en schedel, kapot binnenoor, slecht zicht en verkalkt bandje in de nek heeft. Sindsdien, pijnvrij, met pensioen.
Pony is hb gevoelig, Fries heeft eczeem.
:
Lalahorse schreef:overgens had ik een pony die ook ziek was , maar die dus te gezond was om ingelspen te worden
Silenna schreef:Lalahorse schreef:overgens had ik een pony die ook ziek was , maar die dus te gezond was om ingelspen te worden
Kun jij niet eens stoppen met elk topic naar jezelf toe te trekken? Het gaat hier (alweer) niet om jou, dus stop eens met die irritante reacties elke keer. Je valt echt enorm op, en niet op de goede manier.
@TS, wat moet dit een klote beslissing voor je zijn.. Heel veel sterkte.
Lalahorse schreef:Daan13 schreef:Ik zal speciaal voor jou een stukje tekst van de ts kopiëren.
: mijn Fries een aantal gebroken halswervels en schedel, kapot binnenoor, slecht zicht en verkalkt bandje in de nek heeft. Sindsdien, pijnvrij, met pensioen.
Pony is hb gevoelig, Fries heeft eczeem.
:
zolang de fries zonder pijn kan leven wat ik er uit op maak
de pony niet op een rijk gras zetten dan word ie niet snel hoef bevangen en het eczeem zijn ook middelen voor . als ik de ts was zou ik er voor kiezen om de paarden te houden en niet inlaten slapen . wand dit zijn deze dieren niet waard overgens zijn er artsen die gezonde paarden niet inlaten slapen zelfs niet als ze exeem hebben
gillian schreef:Lieve mensen, dank jullie wel!
Ik ga mezelf niet verdedigen, voor het feit dat ik 2 oudere paardjes met eea aan gezondheidsproblemen zou laten inslapen.
Maar het hoeft niet!
Laatst kreeg ik een pb van een bokker, met een fantastisch aanbod. Luna, mijn shet gaat verhuizen. Naar een groepje oudjes, waarvan er een ook wat gevoelig is voor hb.
Zaterdag is het zover!