DuoPenotti schreef:Ik ben bang dat zulke dozen dat niet eens snappen.
Want ja het is niet fout gegaan dus jij stelt je aan. Meer zulke gedachte.
Maar probeer het idd los te laten...dat is moeilijk omdat je andere veulens wilt beschermen voor zulke sukkels. Maar helaas kun je niet de hele wereld redden.
Nee vrees er ook voor, en dat laatste hoor ik wel vaker idd.
Maar ik zou zo graag willen. 
We hebben inmiddels van de zoon van P terug gekregen dat hij denkt dat het "gewoon een misverstand geweest is" en "dat hij hoopt dat we terug willen komen". 
het ongeluk van L zou ook gewoon een misverstand geweest zijn als Joy iets overkomen was.

Wat wel leuk was gisteren, ik zette hem dus bij op de weide en Joy deed wat slimme veulens doen en ging al kauwend bij de twee volwassen exemplaren staan. Terwijl Joy wanhopig duidelijk maakte "ik ben veulen, ik ben onschuldig en ik schik me naar mijn positie" waren Sam en Rêve verwikkeld in een soort persoonlijke vete over wie hem als eerste mocht verwelkomen.

Het zag echt uit alsof Joy wanhopig bleef zeggen "ik weet dat jullie boven me staan"
Terwijl Sam en Rêve zonder echt te luisteren bezig waren a la "Ik heb hem het meest gemist, nee IK! NEE!! IK MAG GEDAG ZEGGEN" "IK HEB HEM GEMAAKT!" "EN IK HEB MET HEM GESPEELD!"
en Joy stond maar te kauwen.