Vandaag weer een rondje gereden met Tessla. Ze was best wat stout
Wat op de plek springen en schudden met het hoofd. Ze is totaal niet bang of gemeen, het is heel erg in haar persoonlijkheid om haar grenzen op te zoeken
Na een paar sprongen en 'nee''s van mij, was ze lief. En dan 2 minuten later probeert ze weer wat, maar dan heeft ze door dat het tóch geen zin heeft om met mij in discussie te gaan. 't is toch ook wel een heerlijk paard
Nadat ze lief een paar rondjes had gestapt, was het genoeg voor vandaag. Misschien zo'n 10-15 minuutjes op haar gestapt en dat vind ik meer dan prima. Ze leert ontiegelijk snel, dus ze zal het snel door hebben dat als ze lief is, dat we dan stoppen en ze kriebels krijgt

Is het allemaal niet voor niets geweest. Hij is heel voorzichtig met degene op zijn rug. Ben heel benieuwd hoe het los gaat morgen, beetje meer aan het stuur werken

Jouw paard komt echt niet tekort als je even een tijdje niks met hem doet. Hij heeft er meer aan als jij goed voor jezelf zorgt en stabiel bent. Ik heb ook een gekke tijd achter de rug en er zijn tijden dat ik een week niks met Elpha doe. Natuurlijk vind ik het jammer, maar ze komt verder niks te kort en is nog jong zat.