Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tengeltje11 schreef:Hier kwamen vrienden van mijn schoonouders de paarden zien. We liepen richting de wei(het zijn tinkers) en vroeg de vrouw heel gemeend ‘en van wie zijn die koeien?’![]()

(heb een leuke witte).
.
De wei/ bak ligt aan een fietspad dus er komen regelmatig mensen langs. Overigens zijn de meeste mensen ook wel oprecht geïnteresseerd als je uitlegt dat het een fjord is en ik moet altijd wel lachen om zulke reacties. Ik heb ook wel eens mensen gehad die vroegen of de aalstreep in manen geverfd wordt

).
Nikass schreef:Zo in november roepen mensen inderdaad ineens "Americo!" als ik voorbij kom met mijn schimmel. Of een of andere flauwe opmerking over het paard van Sinterklaas. Vervolgens beginnen ze dan zelf hartelijk te lachen alsof ze zojuist iets hilarisch hebben gezegd![]()
Maar dat is hetzelfde principe als wanneer mensen ineens gaan blaffen als ik ze met mijn honden passeer. Waarop je je dan echt afvraagt of het zo bijzonder voor ze is om een hond te zien
Vooral omdat ze eigenlijk altijd gemaakt worden door mannen van een jaar of 40/50 die echt denken dat ze heel grappig en origineel zijn (alsof je dat niet 3 keer hoort op 1 wandelingetje..) "Heb je het paard van sinterklaas gestolen?"