Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ze heeft meteen spontaan wat mooie foto's van het clubje gemaakt, super leuk! Die zal ik hier later nog wel delen 
En de pony's gepoetst zijn, enzo... Haha.
) maar is geen paardenpersoon.

In z'n staart zaten er ook wel dertig).
Tweejarigen die eruit zien als tanks en die ik zeker ouder zou schatten dan 2. Misschien zien ze dat gewoon graag.
Klijntje schreef:Thanks![]()
Vergeleken bij sommige andere C’s is hij nog smal, ik zit in een (Britse) Facebook groep (waar Ronnie ook te koop werd aangeboden) en sommige pony’s daar zijn echt massiefTweejarigen die eruit zien als tanks en die ik zeker ouder zou schatten dan 2. Misschien zien ze dat gewoon graag.
Maar goed. De spieren komen er wel op en ik vind hem echt niet te slank
!
en lekker braaf zo in dat drukke verkeer
Ik ben vandaag een blij ei, want...
Staat em goed of niet!
) in z’n mond gedaan.

Heel zijn houding is anders.
In de zevende hemel en daar voorbij

) en dat het heel bijzonder was om voor de eerste keer op m'n eigen pony te zitten!
Genieten!
De kinderen moesten hem er aan herinneren toen ie op het punt stond om naar z'n werk te vertrekken 's ochtends vroeg. Oepsie.

En ik had al bedacht dat het onderhand eens tijd werd om erop te gaan zitten. Zo geschiedde dus vandaag!
(Heb vriendelijk doch dringend verzocht of ze die toch alsjeblieft weer in de auto wilde leggen
)

Oei! Hoe moest dat ook alweer met iemand op je rug