Gister echt rotweer. Ze hebben een klein 'bos' in hun weide, dus wat door het bos gestruind met 'r als een soort van milieutraining zoals we dat hier noemen. Door smalle bomen heen, onder lage takken, over stenen en ook een paar keer haar even goed na laten denken door het touw langs de boomstronk te doen, maar zelf aan de andere kant vd boom te gaan staan. Moest ze echt even kijken welke kant ze nou op moest, mij volgen of de druk op het touw

Vandaag even een 'rust' dagje voor haar. Ik doe nog niet zo heel veel met haar en ik heb het idee dat ze het hartstikke leuk vind om wat te werken, maar vind vrije dagen echt ontzettend belangrijk. Ze is ook toch nog maar 4! Dus vandaag even lekker wat gepoetst in vrijheid in het land en een paar keer het halster op en af gedaan, want ze dat is nog wel een beetje een dingetje. Daarna wou ik een grote tak uit het weiland weggooien, maar mevrouw volgt me natuurlijk op de voet en is zo super nieuwschierig

Tessla vandaag, vind haar echt al wel een stuk opgeknapt in maar twee weken tijd. Wat een paar poetsbeurten en een nieuw kapsel kan doen