Zo'n fijn topic dit! Ik ben vandaag weer aan het mopperen op mijn creatieve dekensloper die binnen 1 week een winkelhaak in zijn nieuwe deken heeft. (waarschijnlijk door het spelen met zijn beste vriend, de shetlander) En dan is het zo fijn om te zien dat het bij jullie hetzelfde of soms zelfs erger is. Helpt weer even om te relativeren en er de lol van inzien.
Maar wat zijn ze geweldig, die lolbroeken hier in het topic!
Hilarisch, sommige foto's in dit topic! En je mag van geluk spreken dat het zo vaak goed afloopt.
Jammer dat ik geen foto heb van het moment toen moeders zich aan het rollen was. Haar veueln (inmiddels 10) als een malle door de wei aan het rennen was. En vervolgens (op het moment dat moeders op haar rug lag met 4 benen in de lucht) over zijn moeder heen sprong. Volgens mij heeft de merrie het niet gezien. Ik schrok me kapot toen ik het zag maar hij galoppeerde vrolijk verder rondjes door de wei. Echt, als ik dat moment op de foto had kunnen hebben.....
Hier had onze pony zich vastgeklikt aan het gaas met het clipje van haar deken. Ik ging ze wat lekkers brengen en snapte al niet waarom ze niet kwam... Nouja, daarom dus
Mijn oude pony is een keer vast geraakt in schapenkaas met haar ijzer, stond vreselijk in paniek aan het hek te trekken, gelukkig was ze meteen rustig aan we aan kwamen.we hebben het gaas los moeten knippen en haar ijzer er af moeten halen gelukkig geen ernstige schade maar erg geschrokken. Daarna heeft ze nooit meer in een paddock naast schapenkaas gestaan.
Ik heb een pony die denkt dat hij een hondje is denk ik Zo heb ik hem ook eens gevonden met het halster van zijn moeder om zijn buik. Geen idee hoe hij dat gedaan heeft Moet er nog ergens een foto van hebben, zal deze is zoeken
Pally
Geplaatst: 14-12-19 20:10
Haf van mijn stalgenoot
Geen foto's van, maar mijn paard heeft een x in de trailer zijn ene voorbeen vast gekregen in het hooinet en tegelijkertijd zijn andere voorbeen over de stang. Gelukkig bleef hij enorm rustig toen we de klep open deden en konden we hem bevrijden.
EvaaxGucci
Geplaatst: 14-12-19 20:33
Toch wel echt in een deuk gelegen door alle foto’s en verhalen in dit topic!
Zelf ook een klein voorbeeldje, op een bepaald moment kwam ik erachter dat mijn paard zeer geïnteresseerd is in wasmanden..
Hier ook een geval hoe krijg je het voor elkaar. Mijn pony's staan samen in een groote box winterdag met een deken op . Die deken zitten van die knipjes aan de voorkant. Had de ene pony ze deken vast geklikt aan de ander ze oogje voor de bil koortje. Stonde ze rustig borts aan kont vast. Nu de klipjes met de open kant naar ze borts toe dat het niet meer kan .
s_v
Geplaatst: 15-12-19 12:37
Niet helemaal duidelijk of het nu de paarden zijn of de kip die zich in een vreemde situatie bevinden, maar ik vind het wel een hilarisch zicht zo Sinds een dikke maande lopen de kippen hier bij in de paardenwei en dat levert regelmatig grappige momentjes op
Kiplief heeft overigens geluk dat deze 2 van niets nog opkijken, bij de andere shet had het niet zo goed afgelopen voor de kip denk ik