Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
safina schreef:pillow schreef:Er worden hier weet ik wat voor bespaartips aangedragen. Maar de titel is Mijn paarden kosten teveel geld. Dus moet dat opgelost worden toch?
Ja, maar tegelijk zegt ze dat ze daar op geen enkele manier op kan bezuinigen. Dus wat ze dan met dit topic wil...?
Gini schreef:Verder heeft TS ook al enkele keren gezegd dat ze het topic misschien net iets te snel geopend heeft, dat ze vooral aan het piekeren is en dat ze nog niet echt in de problemen zit. Dus soms willen mensen op Bokt net hetzelfde als in het echte leven: zorgen delen, verhaal vertellen, hart luchten.
Nikass schreef:Hoi ts, ik heb het hele topic doorgelezen en ik denk echt dat het "probleem" niet in de kosten voor je pony's zit maar in het feit dat jij een ontzettende controlfreak bentDit is geen aanval, ik herken het helemaal
Jij wil op alles voorbereid zijn en dat gaat niet lukken in het leven.
![]()
Je doet het helemaal niet slecht; je hebt een spaarrekening waarvan je een nieuwe auto zou kunnen betalen als dat nodig is, of dierenartskosten.
Je spaart zelfs nog steeds elke maand!!
En het vooruitzicht voor volgend jaar is gunstig.![]()
Het is echt geen ramp om even een paar maanden niet te sparen, daardoor gaat niet opeens alles mis. Ik snap dat het wat doet met je gevoel, maar je maakt je imo teveel zorgen.
Beetje loslaten, het komt wel goed...
Nikass schreef:Hoi ts, ik heb het hele topic doorgelezen en ik denk echt dat het "probleem" niet in de kosten voor je pony's zit maar in het feit dat jij een ontzettende controlfreak bentDit is geen aanval, ik herken het helemaal
Jij wil op alles voorbereid zijn en dat gaat niet lukken in het leven.
![]()
Je doet het helemaal niet slecht; je hebt een spaarrekening waarvan je een nieuwe auto zou kunnen betalen als dat nodig is, of dierenartskosten.
Je spaart zelfs nog steeds elke maand!!
En het vooruitzicht voor volgend jaar is gunstig.![]()
Het is echt geen ramp om even een paar maanden niet te sparen, daardoor gaat niet opeens alles mis. Ik snap dat het wat doet met je gevoel, maar je maakt je imo teveel zorgen.
Beetje loslaten, het komt wel goed...
Gini schreef:Bwa, TS heeft bij een paar tips echt wel aangegeven er iets mee te zijn en het uit te zoeken, maar dat ze niet iedere tip aanneemt snap ik wel. Vooraleer ik mijn comfortabele auto weg zou doen voor een scooter zou ik toch al enkele maanden droog brood aan het eten moeten zijn.![]()
![]()
Verder heeft TS ook al enkele keren gezegd dat ze het topic misschien net iets te snel geopend heeft, dat ze vooral aan het piekeren is en dat ze nog niet echt in de problemen zit. Dus soms willen mensen op Bokt net hetzelfde als in het echte leven: zorgen delen, verhaal vertellen, hart luchten.