Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paljaslaura schreef:veertje99 schreef:Ik hoop in juni eerst een clinic mee te kunnen doen en de dag erna de wedstrijd. Ga alleen nog even kijken welke rubriek en hoever we met het springen zijn tegen die tijd
Iemand wie al ervaringen kan delen?
Wat wil je weten?
veertje99 schreef:Maar dan moet je wel beoordeeld worden anders weet je toch niet hoeveelste je bent? Of heb ik het nu mis haha
NenaC schreef:ik zou het fijn vinden als ze echt een keer een clinic voor dummies doen zeg maar. of trainingen geven door het land en dan duidelijk uitleggen over hoe of wat. nu hoor je allemaal verhalen en dat houd mij ervan weer om 2.5 uur te reizen en dan niet precies te weten wat er verwacht wordt.
Myca schreef:NenaC schreef:ik zou het fijn vinden als ze echt een keer een clinic voor dummies doen zeg maar. of trainingen geven door het land en dan duidelijk uitleggen over hoe of wat. nu hoor je allemaal verhalen en dat houd mij ervan weer om 2.5 uur te reizen en dan niet precies te weten wat er verwacht wordt.
Dat had ik ook wel fijn gevonden, als ‘dummy’ spring ik nu gewoon maar in het diepe met 1,5u aanreistijd.
Hopelijk is het leuk en als het niet voor herhaling vatbaar is dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.