Kabayo schreef:Ik schaam mij voor alle bokkers die hier zo super heftig reageren. Jullie durven wel tegen een 12 jarig meisje. Helden. Wees trots op jezelf.
Stel. Ts gaat er mee rijden. Of 1 min er op zitten voor een foto zodat ze gericht advies kan krijgen. Laat haar toch lekker. Jullie probleem toch niet? Jullie hebben je best gedaan met advies geven. Aan TS wat ze er mee doet. Je kan niet de hele wereld redden..
TS ik denk dat je prima je shet kan beleren. Eerst lange lijnen zodat je goed stuur erop hebt en op stemcommandos voorwaarts en langzaam laten gaan. Als dat bevestigt is kan je best even inrijden. Gaat ie niet dood aan en heeft heus niet direct atrose of kissing spines. Godzijdank zijn paarden niet van glas. Zou wat zijn... Als je daarna een passend ruitertje vind of gaat mennen is er niks loos.
Ik heb ook mijn 3 jarige shet beleerd. Ja ik was te groot. Nee niet een klein meisje kon erop. Ze ging door de draden. Bokken. Hoofd laag. Ging zelfs liggen en heel hoog steigeren. No way dat ik daar een klein kind op zet. Moedwillig een klein kind in gevaar brengen. Ben gek zeker. Heb 2 weken 3x per weel gereden. Toen braaf. Staat nu in Finland bij een piepklein meisje. Super braaf.
Succes ts. Laat dit topic maar rusten. Dat word toch niet beter
Gek dat hij zo bokte bij je