Kwaliteitsfoto
Hier kun je heel mooi zijn vlekjes zien, die zijn zwart. Over de rest van zijn lijf heeft hij enkele bruine stippen. En gele mestvlekken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt een kwestie van meeliften op haar. Vandaag nog een paar mini in uitjes met haar gesprongen, ze vindt het echt ontzettend leuk.
Gelukkig sloeg hij linksaf en ging hij na 20 meter gras eten langs de kant. Hij zal het heus niet expres gedaan hebben, want hij rende zoals gewoonlijk richting die hoek en kon gewoon niet meer stoppen denk ik
Alle paarden gebruiken die hoek als noodrem. Hij schrok ook wel even van zichzelf en je zag hem even nadenken van "poedersuiker wat doe ik nu dan?"
Hij piept ook overal onderdoor, het is net een Shetlander wat dat betreft. Zolang er geen stroom op staat, gaat hij gewoon stapje voor stapje onder het draadje door. Hij krijgt het ook voor elkaar om de staldeur uit de rails te duwen, meneer sloopgraag 
Wat een mafklapper... Gelukkig is ie verder ok!
Maar wilde rustig opbouwen omdat hij het nog niet echt kent en zo lui als dikke stront is. Benen optillen is zoooo zwaar
Uiteindelijk wil ik gaan crossen met hem, maar dan moet hij dus wel gaan leren om zijn benen goed op te tillen.. Cross hindernissen rollen niet om namelijk
Ghostattack schreef:Heb er speciaal een springzadel voor aangeschaft, dus ja is wel de bedoelingMaar wilde rustig opbouwen omdat hij het nog niet echt kent en zo lui als dikke stront is. Benen optillen is zoooo zwaar
Uiteindelijk wil ik gaan crossen met hem, maar dan moet hij dus wel gaan leren om zijn benen goed op te tillen.. Cross hindernissen rollen niet om namelijk
Alleen op Instagram haha.
We zijn begonnen met simpel balkjes lopen onder het zadel en vandaag dus een cavaletti. Volgende keer zet ik wellicht een klein kruisje neer

Ik had oprecht verwacht gelanceerd te worden omdat hij met longeren altijd overdrijft. Dus heel laag begonnen.. Nou, hij draaft erover alsof hij het dagelijks doet. Raakt de balken niet eens aan
Pas vanaf deze hoogte begon hij iets te 'springen'. Duidelijk te merken dat hij nog vrijwel geen ervaring heeft en er de ballen van snapt, maar hij doet het ontzettend braaf.

Dus mocht er iemand meelezen in omgeving Rhenen en het leuk vinden om mee te gaan.. Laat me weten! Als tegenprestatie mag je van mij ook een rondje op Finn (mits je erop past) en zorg ik wel voor wat eten en drinken