Grappig dat jouw jonkie hetzelfde gedrag vertoont als Aliaa!
Enig idee waarom de jouwe dat doet?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. dus dat is positief, toch? Wij dames zien er toch graag jonger uit dan we zijn (als we eenmaal voorbij een bepaalde leeftijd zijn
).
Ik vind de geschoren manen/voorpluk prachtig bij de hals van de AT. 

Hij is knap hoor, glanst ook lekker!

Ik heb het bit toch 2x in gekregen op een rustige manier, binnen enkele dagen gaan we dit opnieuw oefenen.
En...

Als beloning heb ik haar lekker gekrabbeld in haar manen terwijl mijn been op haar lag, dat vond ze heerlijk.
Ze is echt heel mooi, heeft een vriendelijk hoofdje. Ze doet me een beetje denken aan mijn eigen merrie, ik denk dat de lieve woorden die je over haar schrijft me daarom extra raken
wat fijn dat ze zo braaf is ! Ik volg mee Eight schreef:Leuk dat je ons volgt! Al moet ik toegeven dat ze niet altijd zo lief kijkt hoor, als ze haar oren in haar nek legt, heeft ze geen vriendelijk hoofdje meer.Wat een prachtig paard, ik kom jullie topic voor het eerst tegen en geniet van je updatesZe is echt heel mooi, heeft een vriendelijk hoofdje. Ze doet me een beetje denken aan mijn eigen merrie, ik denk dat de lieve woorden die je over haar schrijft me daarom extra raken
wat fijn dat ze zo braaf is ! Ik volg mee
Mevrouw heeft een nieuwe buurman op stal, en ze is er alles behalve blij mee.
In de zomer stond hij enkele weken naast haar op de weide en toen was het al flink ruzie. Dag 2 kreeg ik Aliaa zelfs niet meer mee naar de weide zodra ze die ruin gezien had.
En nu hij ook nog eens naast haar op stal staat... Dan krijg je dit als je wilt poetsen:
Ik denk dat ik haar morgen ergens anders ga zetten om te poetsen, ze is niet stout of humeurig naar mij toe, maar fijn is toch anders. XD Aan haar stal had ik ook veel werk, zo smerig is ze nog nooit geweest.
Ze staat toch al een week of 2 op de weide bij dat paard (wel met een draad tussen), heeft al eerder naast dat paard gestaan en nu sinds 2 dagen zijn ze ineens vriendjes. In het begin kreeg ik Aliaa amper mee naar de weide, omdat ze niet naast dat paard wou staan, nu gaat het allemaal lekker vlot.

En gaaf zeg! Waar had je Aliaa nou ook alweer vandaan? 
Ooit in een verre toekomst als ik misschien geld heb wil ik ook zo graag een keertje bij Argamak langs.. echt een droom
ieris schreef:Blijkbaar duurt het inderdaad lang. XD Mevrouw De Vos was ook nog steeds aan het wachten op de papieren van haar jaarlingen, dus ik had het zeker nog niet zo snel verwacht.Fijn zeg dat je de papieren nu op naam hebt! Duurt altijd wel even ik moest er bij Karan ruim een jaar op wachten.
Leuk dat ze nu ook een vriendin heeft gemaakt, mogen ze in de toekomst ook samen staan? Of laat je altijd een draadje ertussen?
Ze laat in ieder geval duidelijk merken wie ze wel en niet mag!

JoSav schreef:Rustig aan komen we er wel. Ik heb het al eerder gezegd, ik heb geen haast met haar.Ik moest even bijlezen maar erg leuk weer. Jullie maken gestaag vorderingen. Fijn dat je papieren zijn overgeschreven, staat nu ook goed in de database zag ik, behalve dat je in Rusland woont volgens VNIIK.![]()
Ze zal zelf wel aangeven wanneer ze ergens klaar voor is en wanneer niet.

Eerst waren ze interessant terwijl ze lagen te slapen, maar zodra alle koeien recht stonden en haar begonnen te volgen, was Aliaa een stuk minder dapper.

) wat bezigheid gegeven.
Daar heb ik filmpjes van, maar dat zal ik straks eens bekijken. Nu lukt het even niet.
Wat een prachtige dame zeg! En wat een uitdrukkingen
Ik zie haar er nooit aan bezig, maar als ik 's ochtends op stal toekom, hangen ze vaak te schommelen en gisteren ochtend waren ze verschoven.
Dus achter de schermen is ze er wel mee bezig.
Ja haar uitdrukkingen, ze kan er wat van...
Ze schuift haar mening niet onder stoelen of banken, en dat is heel erg wennen voor mij haha.
Jammer genoeg had ik meer last van mijn knie dan ik verwacht/gehoopt had, zeker bij het draven, dus dat blijft nog afwachten wat die in de toekomst gaat doen...
Aliaa is nog niet zadelmak, maar in elk geval wel balmak!

Skyefate schreef:Misschien dat het inderdaad beter gaat als ik wat frequenter ga rijden, of een ander zadel. Ben benieuwd in elk geval.Retje, pfff, ik heb ook altijd last van mijn knie als ik niet lang gereden heb - Dressuurlessen helpen daar enorm mee (en een steunverband)
Ik dacht echt serieus even: Is dat nu een gigantische kool die bovenop haar ligt?![]()

Zou hem nog eens moeten oppompen.
Ik denk dat wanneer ik nu zou opstappen, ze hier geen probleem van zou maken. Niet dat ik het al van plan ben hoor.