Ik vind je saron veulens echt heel leuk.
Sinds ik zelf een saron bezit ben ik bevooroordeeld denk en helemaal weg van het nuchtere Gelderse

Ik heb overigens een bonte saron
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?
Mooi hoor !
echt zo aansprekend!

bont heeft wel wat vind ik.

Over 7 weekjes de dames weer oppakken, dan hoop ik mijn diploma in ontvangst te nemen en ga ik weer meer tijd krijgen om met ze aan de slag te gaan.
Ergens natuurlijk verwacht met Vitens als vader, maar wel jammer. We gaan nu dus ook haar nakomelingen standaard testen en eens kijken wat de impact is.
. De linker is de Saron.
. Hij begint nu te groeien hij had nogal wat problemen met zijn kiezen, vandaar dat ie niet zo florissant uit de opfok kwam. Nu flink op de speedybite, lucerne etc wat ie gelukkig heel lekker vindt. Dus ik heb hoop dat ie uiteindelijk nog wel een goeie maat krijgt.
Kelan schreef:He wat grappig. Daar was ik bij, toen ze haar gisteren bij de opfok afleverden: even bij mijn gup kijken die ik daar 2 weken geleden gebracht heb.
Aansprekend veulen!
geen verstand van fokken maar ik vind het leuk om te volgen
Ik doe mijn best alles zo up to date mogelijk te houden, maar soms is het wat te hectisch