@Nanoukkie, wat fijn dat het nu beter ging met opzadelen! Is misschien heel vervelend om elke keer zo geduldig te zijn maar dat word uiteindelijk wel beloond, ik dacht 4 jaar terug ook dat geen halstertouw Elaya zou overleven

@Gimme_Spurs ik vind Joy zo leuk om te zien he, wat een leuk paardje

@Nissima, heerlijk toch een doel behalen die je eigenlijk te groot vond om te benoemen!

@zilfstar, Hopelijk gaat dat oppakken dit jaar helemaal lukken, leuke paardjes heb je. De pony van je dochter doet me denken aan mijn eerst eigen pony, maar dat komt door t geconcentreerde hoofd van je dochter en de bonte pony.

@Granoek fijn dat het wat beter ging gisteren. Even foto's en echo afwachten dan maar.
Verder fijn voor iedereen die nog een doel heeft weten te behalen!
Ik ga morgen dus "alleen" een buitenrit maken, vriendin mee op de fiets, maar zonder andere paardjes. Heb er een goed gevoel over, eerst konden we niet eens van stal naar de club rijden (5 min) en dit gaat nu zo makkelijk. Laatst met een ander geweest en toen heeft ze de hele weg voorop gelopen.
Gisteren een lesje gereden. Zit nu even in zo'n fase dat ik een tijdje geleden zegmaar 3 stappen vooruit ben gegaan (dus dat het echt super ging) maar dan af en toe ga je ook weer even 2 stappen terug, dan heeft ze zegmaar een beetje te goed haar best gedaan waardoor ze weer dingen gaat voelen in dr lichaam en dan kan ze t allemaal even niet aan. En in die fase zit ik nu even, ze is even weer heel opstandig als ik bepaalde dingen van haar vraag.. maar goed, mijn instructrice zegt ook: is alleen maar af en toe goed want dat betekent dat ze aan het veranderen is. Herkenbaar? haha