Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

Alle begin is zwaar, en nu zit het eventjes tegen, maar als je zo door blijft gaan, dan krijg je er echt een gouden (mocht ze beslissen zichzelf vies te maken
) paard voor terug. Ik vind haar een enorm vriendelijke uitstraling hebben.
)
ze keek naar het draadje, twijfelde even en sprong er daarna gewoon overheen, haha. Was echt een komisch zicht. Daarna stond ze van de andere kant naar mij te kijken van ‘oei, wat nu??’ Dan heb ik haar zelf vanuit het grote gedeelte naar mij laten komen gewoon los, en dan ook los terug tussen de paaltjes geleid, ging heel flink. Ze heeft het daarna nog 2 keer willen doen, maar dan was ik er snel genoeg bij. We waren ook al wel even bezig dus het was wel genoeg! Lekker gekroeld nog los in het stukje en ook even kennis gemaakt met de kat.
Fijn dat er ook zulke goede momenten tussen zitten. Volgens mij leren jullie een hoop van elkaar en dat is mooi!
Ze hebben geen webshop, maar je zou ze eens kunnen mailen. Ruitersport Zaanstad heet het.
ze heeft dus ook spring genen haha. 

Super fijne instructeur en dat hij je fijn huiswerk meegeeft
. Enne... succes met poetsen

Misschien een idee om de oefeningen die je doet de filmen? Zo kun je terugkijken en evalueren. Maar een ideetje hoor
Ik probeer het op dezelfde plek te houden maar dat is idd in de praktijk niet altijd mogelijk. Probeer het dan wel op ongeveer zelfde afstand en hoogte te houden. Ik ga nog eens filmen ook! Doe ik met longeren en grondwerk ook regelmatig en dan veeeel terug kijken. Dan zegt mijn vriend dat ik egocentrisch ben hahahaha
MVasbo schreef:Leuk om te zien dat het beter gaat. Ik heb ook een Zangersheide. Zit bomvol met karakter Haha

Best neurotisch op stal, maar met geduld is alles ok.
het aanrijden was voor mij best eng want daar ging het vorige keer mis. Als ik onzeker ben neig ik sterk om haar terug te nemen, dit bezorgt haar dan weer stress en dat is dus iets waar ik zelf heel erg op moet letten. Maar het ging goed dus! Ik heb aan de instructeur voorgesteld of het een goed idee is dat hij haar een paar keer rijd, we hebben besloten dit niet te doen. Ik zal waarschijnlijk nog wel foutjes maken en zo moeten ik en Callista er alletwee aan wennen. Als hij dan altijd perfect rijd dan gaat calista mijn acties soms helemaal mis begrijpen.
wat heb jij een fantastische instructeur gevonden.